quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord onterecht voor. Gras is groen.
Teveel gejank van het havenvolk doet hem de das om.quote:
Moet eerlijk zeggen dat ik hem ook makkelijk vond.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat een belachelijke beslissingdit is toch geen pingel
Ploegen waren redelijk gelijkwaardig.quote:
Sorry hoor, ik ben voor Feyenoord en ik zal ook vast een Feyenoordbril op hebben maar veel duidelijkere penalty's als dit zijn er niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik vind het jammer dat Feyenoord niet zo'n megafoon in het stadion heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef Bronson_ het volgende:
Feyenoord heeft eigenlijk wel het grootste jank publiek.
Mad.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef PSVCL het volgende:
Een buitenspelgoal ,gratis penal en een dag langer rust dan Heerenveen.
Duidelijk wie er kampioen moet worden .
Misschien dat jij de volgende keer een mee kan nemenquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Feyenoord niet zo'n megafoon in het stadion heeft.
Een Kuip vol met Bronsons inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef Bronson_ het volgende:
Feyenoord heeft eigenlijk wel het grootste jank publiek.
Mad.
Mist PSV ook expres die kansen om Feyenoord kampioen te maken dan?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef PSVCL het volgende:
depaymad.gifquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef PSVCL het volgende:
Nee joh, jij bent harstikke objectief altijd.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef Sunri5e het volgende:
ik zal ook vast een Feyenoordbril op hebben
Klopt, alleen maar debielen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een Kuip vol met Bronsons inderdaad.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, ik acht Heerenveen nog niet kansloos.
1 kans gehadquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, ik acht Heerenveen nog niet kansloos.
Wat ben je weer ontzettend MADquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord 3 ofzo.quote:
Ik benoem de feiten,de 1e goal was net buitenspel.quote:
Jij bent erg mad.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:18 schreef Bronson_ het volgende:
Het zal wel echt de ondergang van de Eredivisie zijn als Feyenoord kampioen wordt.
Eensquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben HELEMAAL klaar met die Young Capital reclame.
Ik vond het echt geen penal. Ja er was contact maar er werd m.i. geen overtreding gemaaktquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben voor Feyenoord en ik zal ook vast een Feyenoordbril op hebben maar veel duidelijkere penalty's als dit zijn er niet.
Nee een elftal met Younes is geweldigquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:18 schreef Bronson_ het volgende:
Het zal wel echt de ondergang van de Eredivisie zijn als Feyenoord kampioen wordt.
Geen adblocker op je tv hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben HELEMAAL klaar met die Young Capital reclame.
Ach, Ajax is 4 jaar achter elkaar kampioen geworden met extreem matig voetbal en ~70-75 punten. Erger dan dat kan niet lijkt me,quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:18 schreef Bronson_ het volgende:
Ik hoef ook geen schotels op mijn doel persoonlijkquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:20 schreef OuweDibbes het volgende:
Jesus, Feyenoord zo slecht en dan nog op voorsprong en amper een schotel op doel tegen.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen schotels op mijn doel persoonlijk
Waarom zou ik?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
In PSV dat ze zo teleurstellend presteren?
quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel hoor. Als het kneusje de high school hero wordt dan weet je dat men het verknald heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, Ajax is 4 jaar achter elkaar kampioen geworden met extreem matig voetbal en ~70-75 punten. Erger dan dat kan niet lijkt me,
Ohhhhhquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dan is het in 2011 dus al verknald.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jawel hoor. Als het kneusje de high school hero wordt dan weet je dat men het verknald heeft.
laatste wedstrijd voor de winterstopquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:22 schreef Collide het volgende:
Wanneer spelen Ajax en PSV tegen elkaar?
18 decemberquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:22 schreef Collide het volgende:
Hij duwt hem in de rug. Dag mag niet dus een pingel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vond het echt geen penal. Ja er was contact maar er werd m.i. geen overtreding gemaakt
18 decemberquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:22 schreef Collide het volgende:
Aldus jij.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kenneth Perez vervoegt de werkwoorden soms verkeerd.
Dat gaat PSV winnen in de Arena. En dan winnen wij in Eindhoven.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
laatste wedstrijd voor de winterstop
Spreekt beter Nederlands dan de meeste allochtonen, dat wel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kenneth Perez vervoegt de werkwoorden soms verkeerd.
Warme balletjes? Oh wacht..quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Speelt Feyenoord nu alweer thuis? Voor mijn gevoel spelen die elke week thuis.
Overigens kut publiek inderdaad. En geen penalty.
Wij hebben het mooiste publiek. Wij staan altijd achter Feyenoord.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En waarom is het volgens jou geen pingel dan? Leg het eens uit. Hij duwt hem toch gewoon in de rug?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goede trollquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:26 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Wij hebben het mooiste publiek. Wij staan altijd achter Feyenoord.
Hij 'duwde' helemaal niet. Als je dat duwen vindt vallen er per wedstrijd 14 pingels.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En waarom is het volgens jou geen pingel dan? Leg het eens uit. Hij duwt hem toch gewoon in de rug?
In de ArenA is dit gewoon rood+strafschop, dus hierom janken zou een beetje hypocriet zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hij 'duwde' helemaal niet. Als je dat duwen vindt vallen er per wedstrijd 14 pingels.
Kom Sunrijst, niet zo partijdig zijn.
Ben jij voor Ajax dan hihahoquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:26 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Wij staan altijd achter Feyenoord.
In het Philips stadion gewoon doorspelen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
In de ArenA is dit gewoon rood+strafschop, dus hierom janken zou een beetje hypocriet zijn.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jou hoeven we dus niet meer serieus te nemen.
Klopt. Is ook de enige reden dat PSV nu 3e staat.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In het Philips stadion gewoon doorspelen.
Ja want strafschoppen missen ze daar tochquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In het Philips stadion gewoon doorspelen.
MOM GET THE CAMERAquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:31 schreef GGMM het volgende:
Bronson, Sunri5e, PSVCL en PizzaGeit in één topic
Ja dat blijkt wel uit de statistieken.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
In de ArenA is dit gewoon rood+strafschop, dus hierom janken zou een beetje hypocriet zijn.
Precies dit. Veel te licht voor een pingel. Maargoed, grote club die thuisspeelt krijgt het voordeel. Beetje sneu voor Heerenveen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hij 'duwde' helemaal niet. Als je dat duwen vindt vallen er per wedstrijd 14 pingels.
Hij duwde niet? Wat deed hij dan?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja dat blijkt wel uit de statistieken.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:31 schreef GGMM het volgende:
GGMM, Bronson, Sunri5e, PSVCL en PizzaGeit in één topic
Je kan ook gewoon eens nadenken voordat je poep begint te roepen als een Downie.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
?
Schöne kreeg gister geen rood waar het rood had moeten zijn. Klaassen had in klassieker ook wel rood moeten hebben. Denk dus niet dat je als Ajacied mag klagen over de scheids
Nu alleen Syntix en klaasweetalles nog.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:31 schreef GGMM het volgende:
Bronson, Sunri5e, PSVCL en PizzaGeit in één topic
Aha, goeie argumenten. Dus jij vindt dat Schone en Klaassen geen rood moeten hebben?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens nadenken voordat je poep begint te roepen als een Downie.
Je bezigt nu een ad hominem. Zoek dat eens op, clown.
Een strafschop is bijna altijd een doelpunt, dat beīnvloedt de wedstrijd gewoon sterk.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
?
Schöne kreeg gister geen rood waar het rood had moeten zijn. Klaassen had in klassieker ook wel rood moeten hebben. Denk dus niet dat je als Ajacied mag klagen over de scheids
Heb jij PSV de afgelopen weken niet gekeken ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een strafschop is bijna altijd een doelpunt
Een rode kaart van Klaassen in de klassieker zou de wedstrijd niet sterk beīnvloed hebben?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een strafschop is bijna altijd een doelpunt, dat beīnvloedt de wedstrijd gewoon sterk.
Feyenoord stond ook niet met 3-0 voor, het stond 1-1.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een strafschop is bijna altijd een doelpunt
Stijn is gevlucht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:37 schreef Tagliano het volgende:
Wat is dit topic pure pauper geworden zeg
En Ajax.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb jij PSV de afgelopen weken niet gekeken ofzo?
Jouw antwoorden slaan echt als kut op Dirk kuijt. Omdat in een wedstrijd iemand van Ajax rood had moeten krijgen verdient Feyenoord nu de pingel, ofzo. Zoiets. Ik probeer te raden wat je denkt, maar het lukt gewoon niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Aha, goeie argumenten. Dus jij vindt dat Schone en Klaassen geen rood moeten hebben?![]()
Strafschoppen-polio.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, snap je het echt niet? Je zeikt week in week uit op de beslissingen van scheidsrechters bij Feyenoord. Vervolgens zeik je niet op de beslissingen die in het voordeel van Ajax werken. Daarom ben je dus hypocriet bezig. Snap je dat echt niet?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jouw antwoorden slaan echt als kut op Dirk kuijt. Omdat in een wedstrijd iemand van Ajax rood had moeten krijgen verdient Feyenoord nu de pingel, ofzo. Zoiets. Ik probeer te raden wat je denkt, maar het lukt gewoon niet.
Welk penalty's heeft PSV afgelopen weken dan gemist,,,PSV krijgt ze namelijk niet kado.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
heren heren, we zijn alweer begonnen hoorquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, snap je het echt niet? Je zeikt week in week uit op de beslissingen van scheidsrechters bij Feyenoord. Vervolgens zeik je niet op de beslissingen die in het voordeel van Ajax werken. Daarom ben je dus hypocriet bezig. Snap je dat echt niet?
Pak hem aan!quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, snap je het echt niet? Je zeikt week in week uit op de beslissingen van scheidsrechters bij Feyenoord. Vervolgens zeik je niet op de beslissingen die in het voordeel van Ajax werken. Daarom ben je dus hypocriet bezig. Snap je dat echt niet?
Jij die iemand anders hypocriet noemt, raap me op.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sterke reply wel weer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jij die iemand anders hypocriet noemt, raap me op.
Ja maar PSV kreeg vorige week geen geel en toen zei je er ook niks van dus nu mag je niks zeggen ja!quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja maar PSV kreeg vorige week geen geel en toen zei je er ook niks van dus nu mag je niks zeggen ja!
JL op een zaterdag? Opmerkelijk.quote:
Janken die club, bezem erdoor.quote:
Zaterdag?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JL op een zaterdag? Opmerkelijk.
Heb je je klok 24 uur teruggezet?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JL op een zaterdag? Opmerkelijk.
Net als Stijn die vindt dat het woensdag dinsdag is.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je je klok 24 uur teruggezet?
Maar nu is de vraag: Zal het een penalty zijn of rolt hij er lullig in via de kluts?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:50 schreef PSVCL het volgende:
Feyenooit wint toch wel
Geen valse hoop hebben
Wat maakt jou dat eigenlijk uit? Jij hoopt dat Feyenoord wint omdat Heerenveen jullie concurrent is?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:50 schreef PSVCL het volgende:
Feyenooit wint toch wel
Geen valse hoop hebben
Bal komt van 35 meter man. Moet altijd voor keepertje zijnquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De schuld van deze goal aan de keeper geven!
Geniet gewoon van deze wonderschone goal.
De penalty kado hebben ze al gekregen ..quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar nu is de vraag: Zal het een penalty zijn of rolt hij er lullig in via de kluts?
Heerenveen is al 16 jaar een concurrent voor Feyenoord.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat eigenlijk uit? Jij hoopt dat Feyenoord wint omdat Heerenveen jullie concurrent is?
Dat zegt weinig bij Feyenoord.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De penalty kado hebben ze al gekregen ..
Lamprou is dan wel een slecht voorbeeld toen hij door zijn blunder Feyenoord liet winnen in Tilburg.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:54 schreef Collide het volgende:
[..]
Is altijd zo bij Feyenoord, was ook bij Lamprou.
Feyenoord komt uit de leunstoel, hé. Dat overdondert ze een beetje.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen wordt sinds de 2-2 wel écht weggespeeld.
inb4 madquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Inb4 kramer voor jan arie en opportunistische 3-2
Dat dacht ik in de rust ook al inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:55 schreef Vasion het volgende:
Kuyt zal na afloop spreken over de karakter in de ploeg.
Blijft toch een geinig spelletje hčquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt nog wel 3-2 en dan ben ik mad dat ik er in geloofde
Het is pas oktober en PSV is al voor elke competitie zo goed als uitgeschakeld.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:03 schreef PSVCL het volgende:
De 1e vermoeidheid pijntjes bij Feyenoord beginnen al terwijl het pas oktober is.
Als dit 2-2 blijft al weer een stuk minder 'zo goed als'.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:03 schreef Collide het volgende:
[..]
Het is al oktober en PSV is al voor elke competitie zo goed als uitgeschakeld.
dexadrientjesquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:04 schreef Sunri5e het volgende:
Wat voor een doping gebruikt Karsdorp trouwens? Man man man. Lijkt wel een paard.
Als Feyenoord vandaag niet wint staan ze maar 5 punten voor he?quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:03 schreef Collide het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:03 schreef Collide het volgende:
[..]
Het is pas oktober en PSV is al voor elke competitie zo goed als uitgeschakeld.
Dat niet alleen, het onoverwinnelijke aura is er bij Feyenoord ook langzaamaan af aan het roesten.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Feyenoord vandaag niet wint staan ze maar 5 punten voor he?
De beker neemt PSV nooit seriues ..quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:03 schreef Collide het volgende:
[..]
Ajax of PSV gaan gegarandeerd nog punten tegen elkaar verliezen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt niet meer in te halen in 23 wedstrijden
5 tegendoelpunten is wel erg netjesquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt niet meer in te halen in 23 wedstrijden
Feyenoord wint 33 wedstrijden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:06 schreef Collide het volgende:
[..]
Ajax of PSV gaan gegarandeerd nog punten tegen elkaar verliezen.
HAHAquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was vergelijkbaar met die pingel
Ja, dus dat maakt PSV automatisch kansloos?quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:06 schreef Collide het volgende:
[..]
Ajax of PSV gaan gegarandeerd nog punten tegen elkaar verliezen.
Waarvan 4 in de laatste 3 potten. Achterhaald netjes dus.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
5 tegendoelpunten is wel erg netjes
gozer zal wel blij zijn dat de treinen rijdenquote:
Nee maar daardoor kan Feyenoord wel weer gaan uitlopen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dus dat maakt PSV automatisch kansloos?
Watte?quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarvan 4 in de laatste 3 potten. Achterhaald netjes dus.
Tsja helaas ligt daar niet het probleemquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
5 tegendoelpunten is wel erg netjes
Net toen ik Jones in mijn manager hadquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarvan 4 in de laatste 3 potten. Achterhaald netjes dus.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dit was een duel. De pingel was duwen in de rug.
Vandaag heb ik geleerd dat een duel geen overtreding kan zijnquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hardop gelachenquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klopt wel ja. 5 clubs die beter zijn dan de rest. De andere 13 is gewoon bagger dat elkaar niet veel ontloopt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat 3/4 van de Eredivisie gehandicapt is.
Je hebt een puntquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |