quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord onterecht voor. Gras is groen.
Teveel gejank van het havenvolk doet hem de das om.quote:
Moet eerlijk zeggen dat ik hem ook makkelijk vond.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat een belachelijke beslissingdit is toch geen pingel
Ploegen waren redelijk gelijkwaardig.quote:
Sorry hoor, ik ben voor Feyenoord en ik zal ook vast een Feyenoordbril op hebben maar veel duidelijkere penalty's als dit zijn er niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik vind het jammer dat Feyenoord niet zo'n megafoon in het stadion heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef Bronson_ het volgende:
Feyenoord heeft eigenlijk wel het grootste jank publiek.
Mad.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef PSVCL het volgende:
Een buitenspelgoal ,gratis penal en een dag langer rust dan Heerenveen.
Duidelijk wie er kampioen moet worden .
Misschien dat jij de volgende keer een mee kan nemenquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Feyenoord niet zo'n megafoon in het stadion heeft.
Een Kuip vol met Bronsons inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef Bronson_ het volgende:
Feyenoord heeft eigenlijk wel het grootste jank publiek.
Mad.
Mist PSV ook expres die kansen om Feyenoord kampioen te maken dan?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef PSVCL het volgende:
depaymad.gifquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef PSVCL het volgende:
Nee joh, jij bent harstikke objectief altijd.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef Sunri5e het volgende:
ik zal ook vast een Feyenoordbril op hebben
Klopt, alleen maar debielen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een Kuip vol met Bronsons inderdaad.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, ik acht Heerenveen nog niet kansloos.
1 kans gehadquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, ik acht Heerenveen nog niet kansloos.
Wat ben je weer ontzettend MADquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord 3 ofzo.quote:
Ik benoem de feiten,de 1e goal was net buitenspel.quote:
Jij bent erg mad.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:18 schreef Bronson_ het volgende:
Het zal wel echt de ondergang van de Eredivisie zijn als Feyenoord kampioen wordt.
Eensquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben HELEMAAL klaar met die Young Capital reclame.
Ik vond het echt geen penal. Ja er was contact maar er werd m.i. geen overtreding gemaaktquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben voor Feyenoord en ik zal ook vast een Feyenoordbril op hebben maar veel duidelijkere penalty's als dit zijn er niet.
Nee een elftal met Younes is geweldigquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:18 schreef Bronson_ het volgende:
Het zal wel echt de ondergang van de Eredivisie zijn als Feyenoord kampioen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |