Als hij commentaar geeft bij een andere wedstrijd dan Ajax gaat hij altijd mooi op mute of naar een andere wedstrijdquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tagliano en ik hopen dat Ron de Rijk zo Feyenoord - Heerenveen doet
Ik pleitte ook al voor de oude OPquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat leuk dat het PSV plaatje uit de OP is.
Mad
Wasn't me.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik pleitte ook al voor de oude OP
We hadden blijkbaar.. weer.. te.. maken.. met.. een.. of.. andere.. idiote.. troll..
De steden in het Ruhrgebied zijn niet 'mooi' inderdaad. Wel veel tofs te bezoeken in het gebied + genoeg keuze aan leuke voetbalclubs en -stadions.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stad is gewoon saai eigenlijk. Als ik naar een wedstrijd ga zit ik altijd in dat hotel, 200 mtr van het stadion af. Meestal pak ik dan de metro naar de binnenstad en eet daar dan tapas ofzo. Prima tentje wel.
Ik vond hem niet zo erg gisteren.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij commentaar geeft bij een andere wedstrijd dan Ajax gaat hij altijd mooi op mute of naar een andere wedstrijd
VBL / [Live Eredivisie #702] n1ek- heeft er kijk op..quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik pleitte ook al voor de oude OP
We hadden blijkbaar.. weer.. te.. maken.. met.. een.. of.. andere.. idiote.. troll..
Dat klopt. Moet nog steeds naar Schalke maar dat lukt me maar niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
De steden in het Ruhrgebied zijn niet 'mooi' inderdaad. Wel veel tofs te bezoeken in het gebied + genoeg keuze aan leuke voetbalclubs en -stadions.
Ik heb hem erger meegemaakt maar ik zat toch verdomd dicht tegen muten aanquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo erg gisteren.
Dat Blind-gifje is wel mooiquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat leuk dat het PSV plaatje uit de OP is.
Mad
Dat heb je snel gevondenquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / [Live Eredivisie #702] n1ek- heeft er kijk op..
Ik wil alleen nog Koln. Vooralsnog staat bmg op 1quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat klopt. Moet nog steeds naar Schalke maar dat lukt me maar niet.
Ja erg tof. Stuk minder toeristen ook das wel fijnquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent toch laatst naar BMG geweest?
Als je een beetje van oldschool meuk houdt zijn Westfalia Herne, KFC Uerdingen, Wuppertaler SV en Rot-Weiss Oberhausen ook nog wel een aanrader.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat klopt. Moet nog steeds naar Schalke maar dat lukt me maar niet.
Kweetnie, Koln trekt me niet zo eigenlijk. Naar welke club was je laatst nou geweest dan? Dacht BMG.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wil alleen nog Koln. Vooralsnog staat bmg op 1
Vind een Driessen of Oldenburger erger.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb hem erger meegemaakt maar ik zat toch verdomd dicht tegen muten aan
Nice. Voor mij wel echt veel te ver weg helaas. Dan moet ik weekendje weg boeken ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja erg tof. Stuk minder toeristen ook das wel fijn
Hij lag er al gekookt dus dat vond ik prima.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bak ze dan toch liever (met spekgod)
Misschien ooit eens. Maar eerst even het bekende lijstje afgaan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als je een beetje van oldschool meuk houdt zijn Westfalia Herne, KFC Uerdingen, Wuppertaler SV en Rot-Weiss Oberhausen ook nog wel een aanrader.
Je vriendin en dochter mee.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Voor mij wel echt veel te ver weg helaas. Dan moet ik weekendje weg boeken ofzo.
Ja was ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kweetnie, Koln trekt me niet zo eigenlijk. Naar welke club was je laatst nou geweest dan? Dacht BMG.
4 uur denk ik?quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Voor mij wel echt veel te ver weg helaas. Dan moet ik weekendje weg boeken ofzo.
Hmf, valt indd nog wel mee. 224 km. Is wel te doen.quote:
Het lijkt wel zo'n zwemdingetje. Misschien een bloedneus gehad voor de wedstrijd ofzoquote:
Korfbal was alleen leuk in All Stars.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik ga niet kijken.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Korfbal was alleen leuk in All Stars.
Dat had wel humor ja.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Korfbal was alleen leuk in All Stars.
Jan-Jood wist het al.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:19 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen weer eens zeggen dat een Eredivisiewedstrijd een topshow was
Gisteren ook hoorquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:19 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen weer eens zeggen dat een Eredivisiewedstrijd een topshow was
Helaas waren dat dan wedstrijden die ik niet gezien hebquote:
Zodat je straks kan zeggen dat het een hype is terwijl ze net zo goed werden weggespeeld door PSV maar lucky een punt pakte? Ze winnen van ploegen waar ze van horen te winnen, that's all. Met leuk voetbal is dan een extraatje.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:24 schreef hafcfan het volgende:
Kijken of Heerenveen nou echt zo goed is of dat de media ons dat wil laten geloven
Bedankt Hansquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zodat je straks kan zeggen dat het een hype is terwijl ze net zo goed werden weggespeeld door PSV maar lucky een punt pakte? Ze winnen van ploegen waar ze van horen te winnen, that's all. Met leuk voetbal is dan een extraatje.
Met wie spreek ik? Drizz wattes? WIE?quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Feyenoord moet van mij de nul houden, da's nl. goed voor m'n manager. Ik bel Gio even.
Het aantal keer dat hij zich verspreekt en op basis van zeer eenvoudige argumentatie wordt weggezet is echt lachwekkendquote:
Toine denkt gewoon oprecht dat een zes weken geblesseerde speler wel weer even 1-2-3 in de basis komt terwijl de vervangers het meer dan prima doen..quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het aantal keer dat hij zich verspreekt en op basis van zeer eenvoudige argumentatie wordt weggezet is echt lachwekkend
Toine denkt, tsjaquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toine denkt gewoon oprecht dat een zes weken geblesseerde speler wel weer even 1-2-3 in de basis komt terwijl de vervangers het meer dan prima doen..
Klinkt als Feyenoordquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zodat je straks kan zeggen dat het een hype is terwijl ze net zo goed werden weggespeeld door PSV maar lucky een punt pakte? Ze winnen van ploegen waar ze van horen te winnen, that's all. Met leuk voetbal is dan een extraatje.
Daar ging het mis.quote:
Huh? Hallo? Henk, hoor je mij? Ja?quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Met wie spreek ik? Drizz wattes? WIE?
Laten we niet al te vroeg conclusies trekkenquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Durven voetballen in De Kuip is iets wat loont.
Ook erg sterk verdedigd.quote:
Klopt, en nog kon Feyenoord niet winnen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit Heerenveen is nu al stukken beter dan Ajax vorige week.
Lang geleden dat ik een ploeg zag winnen in De Kuip met gruwelijk antivoetbalquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we niet al te vroeg conclusies trekken
In ieder geval Ajax wel eensquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een ploeg zag winnen in De Kuip met gruwelijk antivoetbal
In eindhoven worden er veel te vaak punten gepakt met antivoetbalquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een ploeg zag winnen in De Kuip met gruwelijk antivoetbal
Afgang voor Feyenoord lonkt dus, 0-6.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit Heerenveen is nu al stukken beter dan Ajax vorige week.
Scheelde bijna niksquote:
Alleen Vilhena en El Ahmadi willen er eens overheen beuken.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:40 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben al het hele seizoen verre van overtuigd van het drukzetten van Feyenoord, op enkele situaties na
Het is zo makkelijk te omzeilen met een simpele crossbal vaak. En soms is het nog makkelijker omdat er gewoon een middenvelder vrijgelaten wordtquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Vilhena en El Ahmadi willen er eens overheen beuken.
Ik zie niet wat de choke precies is, mocht Feyenoord verliezenquote:
Nooit weddenschapjes op Feyenoord zettenquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Feyenoord moet van mij de nul houden, da's nl. goed voor m'n manager. Ik bel Gio even.
Dat gaat echt op voor elke eredivisie ploeg.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk te omzeilen met een simpele crossbal vaak. En soms is het nog makkelijker omdat er gewoon een middenvelder vrijgelaten wordt
Ik zou heerlijk achterover leunen nu als supporter van Heerenveen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:43 schreef DeLuna het volgende:
Normaal vind ik supporter zijn van Heerenveen niet zo zenuwslopend maar de laatste weken....![]()
Er zijn weinig ploegen die het écht goed doen, maar in de Eredivisie zijn er heus wel teams te vinden die dat beter doen dan Feyenoordquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat gaat echt op voor elke eredivisie ploeg.
Meestal maak ik me niet zo druk als ze zich rond de 8-14e plaats bevinden. Alles daarboven of daaronder vind ik al gauw spannend.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou heerlijk achterover leunen nu als supporter van Heerenveen.
Even Nouri hurenquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Heerenveen ook nog even een goede creatieve middenvelder aantrekt, wordt het een groot feest daar.
Ik denk niet dat mensen om 22:30 nog rondrennen buiten.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk dat de straten leeg zullen zijn
Namli is wel een goeie maar die speelt helaas niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Heerenveen ook nog even een goede creatieve middenvelder aantrekt, wordt het een groot feest daar.
Als je schreeuwende mensen uitnodigt die hun eigen mening het interessantst vinden, krijg je Studio Voetbal-dingen.quote:
Je wil Heerenveen toch niet met Excelsior vergelijken he?quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk straks 0-2 en dan maar hopen dat er niet zo'n Feyenoord - Excelsior tafereel zich voordoet.
Dat doe ik niet, maar kan je je nog Feyenoord 3-2 Excelsior herinneren? Feyenoord werd in de eerste helft gewoon weggespeeld en ontsnapten ternauwernood aan 0-3 bij rust. Vlak na rust een stormoffensief van Feyenoord, meteen hands en rood en RIP Excelsior.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je wil Heerenveen toch niet met Excelsior vergelijken he?
Vilhena.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is buiten Jørgensen de meest creatieve speler van Feyenoord?
Kuytquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Tsja. Berghuis?quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja die herinner ik me nog. Maar goed, Excelsior thuis ben je al gauw geneigd om op 50% te spelen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar kan je je nog Feyenoord 3-2 Excelsior herinneren? Feyenoord werd in de eerste helft gewoon weggespeeld en ontsnapten ternauwernood aan 0-3 bij rust. Vlak na rust een stormoffensief van Feyenoord, meteen hands en rood en RIP Excelsior.
Ik noem hem Goochem.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:53 schreef DeLuna het volgende:
Spreek Goochannejhad nu eens op één manier uit ipv elke keer wat anders.Of zeg gewoon Reza.
TRquote:
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 30-10-2016 om 15:01:06Nicolai Jørgensen al bij 11 goals direct betrokken met doelpunt (8 keer) of assist (3 keer). MVP van de Eredivisie en bovenal topaankoop. reageer retweet
Binnenkort ipv Havenaar in mijn manager hoop ikquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 30-10-2016 om 15:01:06Nicolai Jørgensen al bij 11 goals direct betrokken met doelpunt (8 keer) of assist (3 keer). MVP van de Eredivisie en bovenal topaankoop. reageer retweet
Ik had hem al op speeldag 1 in mijn manager.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Binnenkort ipv Havenaar in mijn manager hoop ik
80 miljoen naar Barcelona?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:05 schreef Sunri5e het volgende:
Karsdorp![]()
Onhoudbaar voor ons deze zomer. Helaas.
Janmaat terughalen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:05 schreef Sunri5e het volgende:
Karsdorp![]()
Veel te duur nogquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Binnenkort ipv Havenaar in mijn manager hoop ik
Uitstekende speler. Maar wel echt een tokkie zeg.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:05 schreef Sunri5e het volgende:
Karsdorp![]()
Mwa, Feyenoord staat niet echt goed bekend in Europa. Die zouden jullie nog best een jaartje kunnen houden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:05 schreef Sunri5e het volgende:
Karsdorp![]()
Ag, zolang hij geen agenten in elkaar slaat zoals die jeugdspelers van Ajax of 60 uur taakstraf krijgt zoals Tete voor vechten in een coffeeshop en het beledigen van een agent valt het allemaal wel mee.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uitstekende speler. Maar wel echt een tokkie zeg.
Net als bij PSV een favoriete bezigheid. Gelukkig kent Ajax haar manieren.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De Kuip schreeuwt om een pingel, gras is groen.
Waarom moet jij overal Ajax bij betrekken?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ag, zolang hij geen agenten in elkaar slaat zoals die jeugdspelers van Ajax of 60 uur taakstraf krijgt zoals Tete voor vechten in een coffeeshop en het beledigen van een agent valt het allemaal wel mee.
Laat je niet zo kennen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als bij PSV een favoriete bezigheid. Gelukkig kent Ajax haar manieren.
Ga niet op die troll in. Doe het alsjeblieft niet DOE HET NIET.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom moet jij overal Ajax bij betrekken?
Ach meid, je laat je wel kennen zeg.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ag, zolang hij geen agenten in elkaar slaat zoals die jeugdspelers van Ajax of 60 uur taakstraf krijgt zoals Tete voor vechten in een coffeeshop en het beledigen van een agent valt het allemaal wel mee.
Hahahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonnige rijst?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:08 schreef Tagliano het volgende:
Verdomd, ik was er nog eentje vergeten te filteren
Heb het meer over zijn uitstraling natuurlijk. Dat gek gepositioneerde ondergebit kleedt het ook helemaal af.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik betrek Ajax nergens bij? En benoem een aantal spelers die zich zwaar misdragen hebben. Die spelen dan toevallig bij Ajax.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom moet jij overal Ajax bij betrekken?
piep piepquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt je dat een tokkie?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb het meer over zijn uitstraling natuurlijk. Dat gek gepositioneerde ondergebit kleedt het ook helemaal af.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik betrek Ajax nergens bij? En benoem een aantal spelers die zich zwaar misdragen hebben. Die spelen dan toevallig bij Ajax.
Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik hem niet volg ofzo. 422 zegt dat hij normaal basisspeler is bij watford. El Ahmadi kwam ook terug.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die gaat toch nooit zijn Engelse salaris inleveren?
Icm zijn tattoos, manier van praten, vocabulaire ja.quote:
Aston Villa is wel iets anders dan Watford. De huidige trainer is een Italiaan en je weet dat Janmaat perfect in Italiaanse voetbalsysteempjes past.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik hem niet volg ofzo. 422 zegt dat hij normaal basisspeler is bij watford. El Ahmadi kwam ook terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |