Nouja, Feyenoord heeft echt niks laten zien vanavond.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Je kunt veel beter dan dit.
Dan blijven er vast nog wel wat randfiguren over, maar goed dat de totale debielen en trolls ietsje minder wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord wordt wel minder lijkt het. Pizzageit is zelfs erg rustig. Klaas al wel. Alleen Sunnieboy nog
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan blijven er vast nog wel wat randfiguren over, maar goed dat de totale debielen en trolls ietsje minder worden
Daar geven die mensen weinig neuks om denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die bij een 1-0 het stadion vroegtijdig verlaten. Die gun je nog een onmeunig goede 2-0.
Dat krijg je ook met een arbeiderssport en seizoenskaartprijzen van 200-300 euro per seizoen. De clubs waar het er normaal aan toe gaat zijn in de minderheid (denk aan een Heerenveen). Feyenoord, Utrecht, Ajax, PSV, NAC, Cambuur, Go Ahead, Roda, Ado, De Graafschap, Waalwijk, Twente, Heracles, Willem II, dan noem ik zomaar even een paar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Ajax, Feyenoord en PSV lopen zeer veel debielen rond helaas
Zelfs Badder is nu rustig of het komt omdat ik hem nog geblokkeerd hebquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan blijven er vast nog wel wat randfiguren over, maar goed dat de totale debielen en trolls ietsje minder worden
SPOILER: dartsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Zag vanavond een postje geloof ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zelfs Badder is nu rustig of het komt omdat ik hem nog geblokkeerd heb
Jij bent er helemaal niet. Lekker makkelijk scoren ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die bij een 1-0 het stadion vroegtijdig verlaten. Die gun je nog een onmeunig goede 2-0.
Die NEC-fan is ook weg. Voor de liefhebbers heb ik nog een leuke variatie gemaaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:36 schreef Pascalus het volgende:
Jammer dat de gebroeders Anker uit de OP weg zijn
Roda en RKC, wat doen die hier?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat krijg je ook met een arbeiderssport en seizoenskaartprijzen van 200-300 euro per seizoen. De clubs waar het er normaal aan toe gaat zijn in de minderheid (denk aan een Heerenveen). Feyenoord, Utrecht, Ajax, PSV, NAC, Cambuur, Go Ahead, Roda, Ado, De Graafschap, Waalwijk, Twente, Heracles, Willem II, dan noem ik zomaar even een paar.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Hou dit lekker bij het daarvoor bestemde topic.SPOILER: dartsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammerquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
zonde dat die laatste er niet invloog
Hielden ze jou maar in het daarvoor bestemde topicquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou dit lekker bij het daarvoor bestemde topic.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Pedo J was genotSPOILER: dartsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bepaal jij niet!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou dit lekker bij het daarvoor bestemde topic.
Roda heeft een veel te groot stadionquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roda en RKC, wat doen die hier?
uh, okequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hielden ze jou maar in het daarvoor bestemde topic
Af en toe met een schuin oog gekeken, was zeker niet slecht inderdaadquote:
En daarom gaan ze rellen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Roda heeft een veel te groot stadion
Altijd gezeik daar. Paar jaar terug werden er ook auto's van Feyenoordersupporters massaal bekrast bij het stadion van Roda JC (je moet vaak als uitsupporter met een autocombi naast het stadion parkeren). Bij RKC heb je (net als bij Willem II) een groepje van 50-100 boefjes die altijd willen knokken met een paar verdwaalde uitsupporters.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roda en RKC, wat doen die hier?
had gekundquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gaan ze nu net doen alsof Excelsior een punt had kunnen pakken?
RKC HOO-LI-GANS!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Altijd gezeik daar. Paar jaar terug werden er ook auto's van Feyenoordersupporters massaal bekrast bij het stadion van Roda JC (je moet vaak als uitsupporter met een autocombi naast het stadion parkeren). Bij RKC heb je (net als bij Willem II) een groepje van 50-100 boefjes die altijd willen knokken met een paar verdwaalde uitsupporters.
En Kees, niet te vergetenquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
De Eredivisietune is het enige goede aan FOX.
Ik vind die tune niet helemaal passen bij wat ik wekelijks te zien krijg in de wedstrijden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Verdomd, jammer dat ik dat niet wistquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker. Huub Hitler zat bij De Tafel Van Kees.
Kees was de afgelopen week in Milaan geweest bij Franco.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verdomd, jammer dat ik dat niet wist
ADO-AZ, leuke wedstrijd tussen twee ploegen die zwaar uit vorm zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sla de 16:45-wedstrijd over. Soton - Chelsea it is.
Daar slinger ik NOS Eredivisie wel voor aan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ADO-AZ, leuke wedstrijd tussen twee ploegen die zwaar uit vorm zijn.
Die man komt nog eens ergens. Was er nog iets bijzonders te melden?quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kees was de afgelopen week in Milaan geweest bij Franco.
Ik ook, al zie ik Southampton-Chelsea ook zomaar een flopshow wordenquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar slinger ik NOS Eredivisie wel voor aan.
#nooitmeerStudioAidsquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel pittige keuzes. Of Studio Voetbal met Pastoor en Jansma of Rondo met Streppel en Wimgod.
Sterktequote:Op zondag 30 oktober 2016 12:25 schreef Brammess het volgende:
Yes boys ik ben er.
Met een verdraaide knie.
Jan-Joost heeft de hele week er naar uitgekeken en het is een grote kutpot geworden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:25 schreef Tagliano het volgende:
Dit vergelijken met Dortmund-Schalke
Schei uit, Jan-Joost
Wim Kieft en Johnny Flodder in één studio, dat moet puur genot worden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neig naar Rondo inderdaad. Tom gaat er weer een kutshow van maken.
Jan-Joost zou nog uitkijken naar Schubbekutteveen Gehandicapten 3 tegen een team wat niet op komt dagenquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan-Joost heeft de hele week er naar uitgekeken en het is een grote kutpot geworden.
Ik vraag me af of hij het echt meent of dat het gewoon in zijn contract staat dat hij alles moet hypen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:25 schreef Tagliano het volgende:
Dit vergelijken met Dortmund-Schalke
Schei uit, Jan-Joost
Hij doet het bij SBS/Veronica ook altijd, dus ik vrees het ergstequote:Op zondag 30 oktober 2016 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij het echt meent of dat het gewoon in zijn contract staat dat hij alles moet hypen.
Gelukkig komt zulk tuig niet bij Ziggo Sportgoden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij doet het bij SBS/Veronica ook altijd, dus ik vrees het ergste
Lekker Nederland-Faroër Eilanden hypen ofzo
Dat is dan ook de enige reden waarom Fox en Ziggo niet samen zouden moeten gaanquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig komt zulk tuig niet bij Ziggo Sportgoden.
De zenderbazen zullen er wel blij mee zijn, want hij krijgt toch overal weer een baantje.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij doet het bij SBS/Veronica ook altijd, dus ik vrees het ergste
Lekker Nederland-Faroër Eilanden hypen ofzo
Ongetwijfeld, want half Nederland valt voor LEUK, FANCY en HYPEquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De zenderbazen zullen er wel blij mee zijn, want hij krijgt toch overal weer een baantje.
Die autocue-opdrammers zie je niet bij Ziggo Sport. Daar moet je gewoon zelf een echte mening hebben in plaats van policor alles ophypen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige reden waarom Fox en Ziggo niet samen zouden moeten gaan
En dan is Kenneth Monkou de uitzondering die de regel bevestigt?quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die autocue-opdrammers zie je niet bij Ziggo Sport. Daar moet je gewoon zelf een echte mening hebben in plaats van policor alles ophypen.
En de andere helft zit op FOK!quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, want half Nederland valt voor LEUK, FANCY en HYPE
Nu niet overdrijven, want ze hebben daar ook gewoon een Boudewijn Zenden die niks toevoegt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die autocue-opdrammers zie je niet bij Ziggo Sport. Daar moet je gewoon zelf een echte mening hebben in plaats van policor alles ophypen.
Dat zal Sked wel met je eens zijnquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wist tot voor kort oprecht niet dat Achenteh bij GAE zat. Het verbaast me zelfs dat hij een club heeft gevonden.
Hij moet waarschijnlijk geld meenemenquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wist tot voor kort oprecht niet dat Achenteh bij GAE zat. Het verbaast me zelfs dat hij een club heeft gevonden.
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je bij thuiskomst gisteren meteen de messenlades opengetrokken?
Presentatortechnisch bedoel ik.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu niet overdrijven, want ze hebben daar ook gewoon een Boudewijn Zenden die niks toevoegt.
Waarom denk je dat ik op FOK! zitquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies
Zeg jij maar wie er kijk op heeft
Echt niks bijzonders. Het liet me compleet koud.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dan? Heb je een pistool gepakt? WAT HEB JE GEDAAN.
Ohja die presentatoren vind ik prima ja, alleen die John van Vliet is een saaie lul.quote:
Zelfs niet Fraser uitgescholden?quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Echt niks bijzonders. Het liet me compleet koud.
Dit komt mij bekend voor.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is het begin van het eind, weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als Ajax de afgelopen jarenquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig is de F1-aids bijna afgelopen en kunnen we langer genieten van Basgod en Bosgod.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja die presentatoren vind ik prima ja, alleen die John van Vliet is een saaie lul.
Maar die Bas kan ik prima pruimen, en Emilio is god.
Wat heeft het nog voor zinquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs niet Fraser uitgescholden?
En Aadgodquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig is de F1-aids bijna afgelopen en kunnen we langer genieten van Basgod en Bosgod.
Blijft schitterend hoe hij DeBlankeBogarde introduceerde in de VI-studio.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aad300 als sociaal media volger
Waarom loop jij altijd overal over te klagen?quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat we zelf wel kunnen zien wat er op het veld gebeurt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zijn die commentatoren van FOX altijd meer bezig met de sfeer en alles in het stadion behalve met wat er op het veld gebeurt?
klaag klaag.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zijn die commentatoren van FOX altijd meer bezig met de sfeer en alles in het stadion behalve met wat er op het veld gebeurt?
quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom loop jij altijd overal over te klagen?
Zo vervelend, ik moet echt mn best doen om mijn positieve karakter daar niet onder te laten lijden.quote:
Gelukkig zijn wij twee aanwezig.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:40 schreef Tagliano het volgende:
De gezelligheid in het topic neemt in rap tempo af
quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij twee aanwezig.
Mwha, bij jou is het meer afkraken dan klagen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo vervelend, ik moet echt mn best doen om mijn positieve karakter daar niet onder te laten lijden.
Het is eigenlijk beter om twee commentatoren te hebben net als Ziggo Sports soms, eentje die praat over feitjes en sfeer en een ander die tactisch weergeeft wat er gebeurt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe eens normaal johquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt, het is net je moeder.
Wij doen altijd ons best voor een gezellige en optimistische sfeerquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij twee aanwezig.
Badkamer verbouwen voor twee potjes.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar weken niet kunnen kijken.
Precies.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij doen altijd ons best voor een gezellige en optimistische sfeer
quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Badkamer verbouwen voor twee potjes.
Moet je wel de goede co-commentator hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk beter om twee commentatoren te hebben net als Ziggo Sports soms, eentje die praat over feitjes en sfeer en een ander die tactisch weergeeft wat er gebeurt.
En zoals altijd is GGMM erbij betrokken.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Knap hoe het topic door twee simpele bijdragen compleet kan ontsporen.
Daar is niks mis mee.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nico sloeg zijn eigen wijf paars.
Gewoon iemand als Perez ernaast zetten. Al snap ik wel dat je dat niet voor elk potje moet doen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet je wel de goede co-commentator hebben
FOX heeft dat een tijdje geprobeerd met Geert den Ouden die 90 minuten zijn mond hield
Scoort niet veel zo te zien.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:44 schreef Tagliano het volgende:
Ik was overigens benieuwd hoe onze vriend Türüc het tegenwoordig doet, maar die heeft toch wel een aardige keuze gemaakt geloof ik. Speelt best veel in Turkije
PSV thuis tegen Twente, dat is een eitje.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend weekend wel leuke wedstrijden. Sparta - Heerenveen, PSV - FC Twente, AZ - Ajax. Joeloeloeloe
Feyenoord dus weer eens een makkelijke wedstrijd?quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heeft Heracles veel mazzel gehad met een punt gisteren, mocht Hafcfan straks komen oreren over die wedstrijd.
Daar kijken alleen mensen naar met extreme zelfhaat.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je vergeet de cruciale wedstrijd Ado - Willem II.
Tegen Go Ahead. Kijk hoe die vandaag spelen. De benen uiterst gespreid.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord dus weer eens een makkelijke wedstrijd?
Chelsea - Everton tegelijkertijd, leuken pot.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kijken alleen mensen naar met extreme zelfhaat.
oh ok, bedankt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kijken alleen mensen naar met extreme zelfhaat.
Je doet nu wat je altijd bij davy doet. De post negeren en er 1 minuut later aan refereren.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Knap hoe het topic door twee simpele bijdragen compleet kan ontsporen.
Waarom staat Vitesse in dit rijtje?quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah, Feyenoord krijgt op het einde Utrecht, Sparta, AZ en Vitesse
quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet nu wat je altijd bij davy doet. De post negeren en er 1 minuut later aan refereren.
Dus?quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah, Feyenoord krijgt op het einde van het jaar Utrecht, Sparta, AZ en Vitesse
Jammer dat Everton niet zo in vorm was de laatste weken.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chelsea - Everton tegelijkertijd, leuken pot.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heeft Heracles veel mazzel gehad met een punt gisteren, mocht Hafcfan straks komen oreren over die wedstrijd.
quote:
Was een terechte uitslag hoor. Jij hebt het niet eens gezien manquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
12 uit 4quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah, Feyenoord krijgt op het einde van het jaar Utrecht, Sparta, AZ en Vitesse
Ze hebben PSV, Ajax en Heerenveen ook gehad na vanmiddag. Lijkt mij lastiger dan AZ, Sparta, Vitessequote:Op zondag 30 oktober 2016 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij een lastige reeks dan NEC, W2 en Roda
Hoe verklaar je dan dat buiten de penalty de kansenkwaliteit van Sparta vele malen hoger lag dan die van Heracles?quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was een terechte uitslag hoor. Jij hebt het niet eens gezien man
Oh, dan gaan ze alle wedstrijden wel gegarandeerd winnen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze hebben PSV, Ajax en Heerenveen ook gehad na vanmiddag. Lijkt mij lastiger dan AZ, Sparta, Vitesse
Valt toch wel mee.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Denk dat het de Zwarte Pietendiscussie is, die bij veel mensen iets los maakt.
Ze hebben 3 grote kansen gehad en Heracles 3. Tevens is hun 2e goal gewoon een blunder van Breukers en niet eens een echte kans te noemen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat buiten de penalty de kansenkwaliteit van Sparta vele malen hoger lag dan die van Heracles?
Jij haat gezelligheid hè.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans is gewoon een enorme debiel met z'n geforceerde gezelligheidsshow. Die probeert alleen maar witte voetjes te halen bij zijn fans met het voortdurende gejank op de scheidsrechter en alles wat daarbij hoort.
Nou moet ik wel zeggen dat geforceerde gezelligheid wel walgelijk isquote:
Daar ben ik het wel mee eens ja.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat geforceerde gezelligheid wel walgelijk is
Precies, 24/7 helemaal los op je zolderkamer is TE GEK!quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uitgaan is dan ook niet zo boeiend.
Hoezo moet je perse los gaan? Wat is daar de meerwaarde van?quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies, 24/7 helemaal los op je zolderkamer is TE GEK!![]()
Zo ontmoet je nog eens leuke chickies.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo moet je perse los gaan? Wat is daar de meerwaarde van?
Niks mooiers dan goeie festivalsquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uitgaan is dan ook niet zo boeiend.
Sparta was met haar kansen veel dreigender voor het doel van Heracles en veel dichterbij. Heracles meer van rand strafschopgebied. Daar word ik niet per se opgewonden van.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze hebben 3 grote kansen gehad en Heracles 3. Tevens is hun 2e goal gewoon een blunder van Breukers en niet eens een echte kans te noemen.
Dat is allemaal niet zo boeiend.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo ontmoet je nog eens leuke chickies.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo ontmoet je nog eens leuke chickies.
Ben je toegetreden tot Pax en consorten?quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet zo boeiend.
Jij hebt inderdaad genoeg aan een matras.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet zo boeiend.
Jij niet maar zelfs alle Spartanen noemden het een terecht gelijkspel, dus jij zal het wel weer beter weten Pep 2.0quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta was met haar kansen veel dreigender voor het doel van Heracles en veel dichterbij. Heracles meer van rand strafschopgebied. Daar word ik niet per se opgewonden van.
Nee dat niet, maar het boeit me allemaal vrij weinig meer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben je toegetreden tot Pax en consorten?
Dat is ook prima natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het boeit me allemaal vrij weinig meer.
Waar hou jij van dan?quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is smaak gebonden natuurlijk, maar dat lijkt mij echt helemaal niks.
Dat zou kunnen, net zoals dat heel Amsterdam het idee had dat Ajax een baggerpot afleverde waar ze eigenlijk met 5/6-0 hadden moeten winnen. Doen we ook niet moeilijk over.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij niet maar zelfs alle Spartanen noemden het een terecht gelijkspel, dus jij zal het wel weer beter weten Pep 2.0
Paar keer per jaar af en toe, maar ik ben dan ook wel weer blij als ik thuis ben meestal.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
uitgaan is wel wat overrated maar zo nu en dan wel leuk
Nachtje doorhalen lukt mij niet meer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar keer per jaar af en toe, maar ik ben dan ook wel weer blij als ik thuis ben meestal.
Daar ging het niet over.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, net zoals dat heel Amsterdam het idee had dat Ajax een baggerpot afleverde waar ze eigenlijk met 5/6-0 hadden moeten winnen. Doen we ook niet moeilijk over.
Ik vind het dan leuker om in een rustig café met vrienden wat te drinken en dat je gewoon kan praten.quote:
het probleem is dat de clubs tegenwoordig alleen maar riazop muziek draaien en anders moet je het doen met edm. En dan kun je met niemand praten, want de muziek staat taffeshard. De hipsterclubs kan ik uiteraard wel weer waarderen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar keer per jaar af en toe, maar ik ben dan ook wel weer blij als ik thuis ben meestal.
Dat lukt mij sowieso niet en wil ik niet eens, slapen is toch veel te fijn.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen lukt mij niet meer.
Ik wil slechts zeggen dat het gevoel van spelers niet áltijd strookt met de werkelijkheid. Maar goed, we komen er toch niet uit.quote:
En je bent nog geen 40 toch?quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen lukt mij niet meer.
De muziek maakt wel heel veel uit ja, als er top-40 herrie op staat wil ik dood.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het probleem is dat de clubs tegenwoordig alleen maar riazop muziek draaien en anders moet je het doen met edm. En dan kun je met niemand praten, want de muziek staat taffeshard. De hipsterclubs kan ik uiteraard wel weer waarderen.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:05 schreef Brammess het volgende:
Ik ga even in mijn nest meuren tot Feyenoord - Heerenveen. haudoeeee
quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vies dik lui varken dat je bent.
Cafe vind ik weinig. Zeer duur ook vaak. Dan zit ik liever ergens bij iemand.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het dan leuker om in een rustig café met vrienden wat te drinken en dat je gewoon kan praten.
Leuker dan in een hysterische massa gaan springen.
Gewoon drum and bassquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen (lees: de gemiddelde nederlander van 20) helemaal blij wordt van die nederlandse negermuziek, maar goed ieder zijn ding.
Rip dan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ben nog geen 40. Paardenlul.
Verschillende speciaalbiertjes uitproberen, niks mis mee.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Cafe vind ik weinig. Zeer duur ook vaak. Dan zit ik liever ergens bij iemand.
Naja met een beetje muziek op de achtergrond oke (als het geen levensliedpauper is), maar met een groep bij iemand thuis helemaal lam gaan is wel het meest genot ja. En goede live muziek natuurlijk, festivals ditdatquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Cafe vind ik weinig. Zeer duur ook vaak. Dan zit ik liever ergens bij iemand.
Dan moet het nog net lukken hoop ikquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spreek jou nog wel, over 10 jaar ofzo.
Met wat pep op zeker.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan moet het nog net lukken hoop ik
Moeten er gewoon in blijven.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zat me af te vragen of Go Ahead niet te snel weer is gepromoveerd.
Desnoods redden ze het net aan, maar qua club horen ze in de Eredivisie thuis.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben echt geen slechte selectie
Zeker als ze de B side uitbreidenquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Desnoods redden ze het net aan, maar qua club horen ze in de Eredivisie thuis.
Ze gaan die twee kleinere tribunes nu sowieso nog uitbreiden ja.quote:
1 maar Hansquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan die twee kleinere tribunes nu sowieso nog uitbreiden ja.
Dan hebben ze wel een heel mooi stadion hoor.
Op termijn willen ze beide gaan uitbreiden, maar misschien is er nog niet meteen het geld om dat te doen.quote:
Midden in een volkswijkquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan die twee kleinere tribunes nu sowieso nog uitbreiden ja.
Dan hebben ze wel een heel mooi stadion hoor.
Yep. Wat een verschrikking.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan al die stadions op industrieterreinen.
Nee hoor alleen de B Side nog.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op termijn willen ze beide gaan uitbreiden, maar misschien is er nog niet meteen het geld om dat te doen.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan al die stadions op industrieterreinen.
http://www.vi.nl/nieuws/g(...)e-adelaarshorst-.htmquote:
Jij komt overal zeg.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik zag het stadion van Kowet afgelopen week nog vanuit de trein, niks mis mee
Dat is toch niksquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het stadion van Mainz, compleet in een achterland.
Waar ben jij in godsnaam heen geweest?quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het stadion van Twente zag ik ook nog
Moet je niet willen neequote:Op zondag 30 oktober 2016 13:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ohh nice, maar zal nog wel even durenquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/g(...)e-adelaarshorst-.htm
Dus ook de IJsseltribune nog daarna volgens dit bericht.
Drienrerpark genotquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik was met het treintje naar Dortmund, ouwe reusquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar ben jij in godsnaam heen geweest?
Lekker man. Hoe was het?quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik was met het treintje naar Dortmund, ouwe reus
Daarom moeten ze erin blijven anders krijgen ze nog financiële problemen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ohh nice, maar zal nog wel even duren
Puur genot. Alle fans in de stad ook door elkaar heen, in een overvolle metro met Union-fans, Gelbe Wandgod deed zijn werk, lekker door tot penalties. Nee, er was eigenlijk werkelijk niets mis meequote:
Mooi he. Dortmund is echt genieten.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Puur genot. Alle fans in de stad ook door elkaar heen, in een overvolle metro met Union-fans, Gelbe Wandgod deed zijn werk, lekker door tot penalties. Nee, er was eigenlijk werkelijk niets mis mee
Boh, zeker wel. De stad zelf was niet gek bijzonder maar dat was ook niet het allerbelangrijkste natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi he. Dortmund is echt genieten.
Stad is gewoon saai eigenlijk. Als ik naar een wedstrijd ga zit ik altijd in dat hotel, 200 mtr van het stadion af. Meestal pak ik dan de metro naar de binnenstad en eet daar dan tapas ofzo. Prima tentje wel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Boh, zeker wel. De stad zelf was niet gek bijzonder maar dat was ook niet het allerbelangrijkste natuurlijk
Daar hadden wij achteraf ook moeten zitten ja. We zaten nu in een overigens best chill hotel maar wel vrij ver van het stadion af. Op zich helemaal geen probleem, tot je terug naar je hotel moetquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stad is gewoon saai eigenlijk. Als ik naar een wedstrijd ga zit ik altijd in dat hotel, 200 mtr van het stadion af. Meestal pak ik dan de metro naar de binnenstad en eet daar dan tapas ofzo. Prima tentje wel.
Ja, dat is een klein nadeel ja. Ben je ook in de fanshop/museum geweest? Die is werkelijkquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar hadden wij achteraf ook moeten zitten ja. We zaten nu in een overigens best chill hotel maar wel vrij ver van het stadion af. Op zich helemaal geen probleem, tot je terug naar je hotel moet
Uiteraard, ook even stadiontourtje gedaan. Die shop heeft wel werkelijk allesquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat is een klein nadeel ja. Ben je ook in de fanshop/museum geweest? Die is werkelijk![]()
![]()
Ja, mooi he. Ik vind het stadion ook echt geweldig. Ben er vaak wat vroeger binnen trouwens, dan is het nog leeg. Maar komt ook doordat ik vaak met iemand ga die niet tegen enorme mensen massa's kan. Dan zit je al vaak verkeerd als je in die mensenmassa buiten staat om het stadion binnen te komen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uiteraard, ook even stadiontourtje gedaan. Die shop heeft wel werkelijk alles
Dat zijn de beste dagenquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:32 schreef Tagliano het volgende:
De wedstrijd verdient gewoon een winnaar!!11!!11!
Gelukkig zien we Jan-Joost de rest van de dag niet meer
Wij waren ook vies vies vroeg ja, al waren de massa's nog wel vrij groot. Een leeg stadion kan ook best mooi zijn overigens (ja net als de Arena hahaha)quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, mooi he. Ik vind het stadion ook echt geweldig. Ben er vaak wat vroeger binnen trouwens, dan is het nog leeg. Maar komt ook doordat ik vaak met iemand ga die niet tegen enorme mensen massa's kan. Dan zit je al vaak verkeerd als je in die mensenmassa buiten staat om het stadion binnen te komen.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij waren ook vies vies vroeg ja, al waren de massa's nog wel vrij groot. Een leeg stadion kan ook best mooi zijn overigens (ja net als de Arena hahaha)
De beste dagen zijn dagen dat je hem in het geheel niet zietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |