Ja, hij probeert dan weg te rennen en moet lachen...quote:Op maandag 7 november 2016 21:31 schreef twist02 het volgende:
Haha, snapt T. het ook als je 'm gaat vangen?
Want onze Minion komt juist keihard op me af rennen als ik zeg dat ik 'r ga pakken
Wel handig als ze weg wil lopen en ik dat niet wil

Hij is nog steeds groter dan gemiddeld, maar minder extreem bovenin de curve. Laatste keer CB (14 maanden) zat hij ruim op +1,5. In plaats van boven de 2,5 zoals hij als baby zat.quote:Op maandag 7 november 2016 20:25 schreef Missladybug het volgende:
Slaaps voor Luna en swingketel!
Is Ketel nog steeds een saurus eigenlijk? Hij was als baby heel groot toch?

Wij deden juist bij die overgang om 10.00u even de tv aan, even rust bieden. Half uurtje, met een bakje fruit oid. Daarna weer actief, 11.30u lunchen en daarna naar bed. In de middag herhaalden we het tv-truckje nog een keer. Dan voor het eten nog even buiten wandelen, na het eten in bad en nog een fle. Maar ja, die overgang is heul vervelend.quote:Op maandag 7 november 2016 20:35 schreef silliegirl het volgende:
Thanks voor de tips allemaal!
Hem langer wakker houden in de ochtend werkt hier tot op heden nog niet echt. Hij slaapt dan zeg maar de tijd die hij wakker is korter. Vandaag gerekt (tot 11;00 ipv 10;00), maar toen was alsnog om 12 weer wakker. 12 uur is hier ook steevast lunchtijd, dus dan wil 'ie z'n boterham. Misschien maar is proberen om hem zn boterham rond 11:30 te geven en dan daarna naar bed..

Ahh tof, precies zoals z'n vrouwquote:Op maandag 7 november 2016 21:41 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Hij is nog steeds groter dan gemiddeld, maar minder extreem bovenin de curve. Laatste keer CB (14 maanden) zat hij ruim op +1,5. In plaats van boven de 2,5 zoals hij als baby zat.

Wij logeren alweer twee nachten in het ziekenhuis. Maar het lijkt wat beter te gaan!quote:Op woensdag 9 november 2016 00:06 schreef FlyingFish het volgende:
Fijn van de goede nacht Jagar! Op naar de volgende!
Ik heb O vanmorgen om half 9 wakker moeten maken... Die was doodmoe van elk uur spoken s nachts denk ik. En ik verwacht nu weer zo'n nacht gezien zijn gepiep af en toe gedurende de avond al.
Hoefde ze geen prikken dan Kris? Of was je daarvoor vorige maand ofzo al geweest? Maar fijn dat ze een sticker heeft verdiend!
LuDann en Malteser, hoe gaat het bij jullie?

voor Malteser en Twix! Hopelijk zijn jullie hierna echt even verlost van het ziekenhuis.
 voor Malteser en Twix! Hopelijk zijn jullie hierna echt even verlost van het ziekenhuis.

Hopelijk voelt hij zich snel beter en mogen jullie weer naar huis. Sterkte!
 Hopelijk voelt hij zich snel beter en mogen jullie weer naar huis. Sterkte! 

Alles gaat eigenlijk erg goed. F. is een super vrolijk meisje en ook nog eens erg makkelijk, maar het is wel zo druk dat ik nog weinig tijd heb om op FOK! te zitten.
  Alles gaat eigenlijk erg goed. F. is een super vrolijk meisje en ook nog eens erg makkelijk, maar het is wel zo druk dat ik nog weinig tijd heb om op FOK! te zitten. 

Geen schoenenwinkels in de buurt? Ziengs, Omoda?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:54 schreef JantinaGr het volgende:
Hoi! Lange tijd niet geweest hier.Alles gaat eigenlijk erg goed. F. is een super vrolijk meisje en ook nog eens erg makkelijk, maar het is wel zo druk dat ik nog weinig tijd heb om op FOK! te zitten.
Ze is net 1 geworden en loopt inmiddels al zo goed, dat we niet langer kunnen wachten met de eerste schoentjes.
Heeft iemand tips betreffende waar naartoe te gaan (er lijken weinig fysieke winkels te zijn met de echt kleine maten)? Haar voeten zijn 13cm, men zegt geloof ik om 1cm er bovenop te tellen, dus dan kom je uit op maat 22?

Maat 22 is wel te vinden hoor! Mijn netpeuter had maat 18/19 toen ze liep, dat was wel vrij onmogelijk. Ik zou gewoon eens een schoenenwinkel binnenlopen, een goede meting is heel belangrijkquote:Op woensdag 9 november 2016 12:54 schreef JantinaGr het volgende:
Hoi! Lange tijd niet geweest hier.Alles gaat eigenlijk erg goed. F. is een super vrolijk meisje en ook nog eens erg makkelijk, maar het is wel zo druk dat ik nog weinig tijd heb om op FOK! te zitten.
Ze is net 1 geworden en loopt inmiddels al zo goed, dat we niet langer kunnen wachten met de eerste schoentjes.
Heeft iemand tips betreffende waar naartoe te gaan (er lijken weinig fysieke winkels te zijn met de echt kleine maten)? Haar voeten zijn 13cm, men zegt geloof ik om 1cm er bovenop te tellen, dus dan kom je uit op maat 22?

, beterschap Twix!
 , beterschap Twix!  

)
 )

Whut?!? Hoe kom je daar nu bij dan? Hoe is Clinton aggressief in internationale politiek meer dan de man die gezegd heeft dat torture een goed idee is, waterboard the hell out of them, en die tegen het antproliferatieverdrag is. Om over het ontkennen van klimaatverandering nog maar niet te spreken.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:12 schreef Aerenia het volgende:
Beterschap Twix! Hopelijk mag hij snel weer naar huis!
Fijn dat Wolkje weer veel beter is, Lu!
En wat is F snel Jantina! A loopt nu langs de kasten, maar los lopen zie ik voorlopig nog niet gebeuren! Ze is sowieso niet zo snel qua grove motoriek (misschien heeft t toch met die 3mnd spreidbroekje te maken..), maar de fijne motoriek en de taalontwikkeling daarentegen...
Ik maak me totaal geen zorgen over Trump als president. Het is jammer dat de media zo'n doemscenario om hem heen hebben gecreëerd, maar voor - bijvoorbeeld - de "wereldvrede" is hij wel een betere (lees: minder agressieve) president dan Clinton. En het is idd wat FF zegt: het Congres is er ook nog, dus niet dat hij op eigen houtje van alles kan doen. Maak me meer zorgen om die gekken in het Midden-Oosten

jeetje zeg, het zit jullie ook echt niet mee hč?
 jeetje zeg, het zit jullie ook echt niet mee hč? 

SPOILER: Off topic VS rantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 9 november 2016 16:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Whut?!? Hoe kom je daar nu bij dan? Hoe is Clinton aggressief in internationale politiek meer dan de man die gezegd heeft dat torture een goed idee is, waterboard the hell out of them, en die tegen het antproliferatieverdrag is. Om over het ontkennen van klimaatverandering nog maar niet te spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, dit is een dreumestopic!

quote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Aerenia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, dit is een dreumestopic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak

Die van mij heeft een halve pompoen op, dus ik reken het goed!quote:Op woensdag 9 november 2016 20:53 schreef Hupje het volgende:
Ik weet er vrij weinig van en dat boeit me niks
Fijn dat het beter gaat met Wolk, hopelijk volgt Twix snel.
J lijkt ook weer beter. Gisteravond met koorts op bed gelegd, maar vanochtend goed en gewoon naar het kdv gegaan. Wel op tijd opgehaald toen het kon en het was prima gegaan, ook zonder koorts op bed gelegd vanavond. Eten wil nog niet echt, maar een halve banaan is ook avondeten, toch?
Jantina, schoentjes maat 22 zijn best te krijgen. Succes met zoeken!

voor de opknappende hummeltjes!
 voor de opknappende hummeltjes!

.
. 

. Paar dingen die hier werken, misschien heb je er iets aan.
. Paar dingen die hier werken, misschien heb je er iets aan. .
.

-Een knuffel om mee te slapen heeft ze niet. Ze speelt overdag wel veel met haar beer, maar als ik die bij haar in bed leg merk ik eigenlijk geen verschil.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Malteser het volgende:
Selvaria, dat lijkt me ook echt heel zwaar. Ik probeer even hardop mee te denken.
- Heeft ze een knuffel waar ze mee slaapt?
- Heeft ze een speendoekje waardoor ze zelf haar speen terug kan vinden?
- Rietjesbeker water in de hoek van haar bedje zodat ze een slokje water kan drinken?
- Haar beddengoed een nacht bij jullie in bed en dan daarmee haar ledikant opmaken, zodat het jullie geur heeft?
- Is ze al ooit uit logeren geweest? Wellicht dat (nog) eens doen om eea te doorbreken?
- Ze heeft blijkbaar weer even veel behoefte aan jullie nabijheid. Hoe slaapt ze als ze direct vanaf het begin bij jullie ligt?
- Een klein lampje aanlaten?
- Tegenovergestelde: is het donker genoeg voor haar of staat er toevallig een straatlantaarn voor haar raam?

Even heel cru hoor: ze gaat ook hysterischer huilen omdat ze weet dat je dan weer een keer terugkomt en dan daar blijft of haar meeneemt.. Consequent zijn in dat niet doen (en dus al dan niet gecontroleerd) laten huilen breekt het patroon.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:30 schreef Selvaria het volgende:
DaD, dankje voor je reactie. Ik snap dat we niet terug moeten blijven komen, maar wat doen we dan na die 10 minuten? N. kennende huilt (krijst) ze zo nog een uur of zelfs de hele nacht door dan. Als ik haar uitleg dat mama en papa in de buurt zijn of haar zeg dat ze lekker moet gaan liggen en slapen begrijpt ze heel goed wat ik bedoel, maar ze gaat dan alleen hysterischer huilen omdat ze snapt dat de volgende stap is dat ik dan weer wegloop.
Ik denk dat we het misschien nog een paar dagen moeten proberen, maar ik word een beetje bang als ik eraan denk dat het dan nog niet werkt..

.
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |