Nee, ik was niet op Fok, was met iets anders bezig...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:17 schreef sacha het volgende:
[..]
je zat zeker te slettebakken bij de radio hč
Wat komt er in. ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
NPO2
Andere tijden
21:20 - 22:00 uur
dat is onmogelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik was niet op Fok, was met iets anders bezig...
In de aanloop naar de Amerikaanse presidentsverkiezingen begin november trekt Donald Trump met steeds radicalere uitspraken de aandacht. Door zijn kandidatuur neemt het populisme bezit van de Republikeinse partij. Eerder zorgde Ronald Reagan als presidentskandidaat voor opschudding. Zijn conservatisme en "leeghoofdigheid" deden veel wenkbrauwen fronsen, ook bij zijn eigen partijgenoten. Maar de voormalige B-acteur wist, o.a. door een slimme campagne, in 1980 de zittende Democratische president Jimmy Carter te verslaan.quote:
Sorry geen tijd voorquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
NPO2
Andere tijden
21:20 - 22:00 uur
Ik had het al gezien. Dacht dat het donderdag kwam.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In de aanloop naar de Amerikaanse presidentsverkiezingen begin november trekt Donald Trump met steeds radicalere uitspraken de aandacht. Door zijn kandidatuur neemt het populisme bezit van de Republikeinse partij. Eerder zorgde Ronald Reagan als presidentskandidaat voor opschudding. Zijn conservatisme en "leeghoofdigheid" deden veel wenkbrauwen fronsen, ook bij zijn eigen partijgenoten. Maar de voormalige B-acteur wist, o.a. door een slimme campagne, in 1980 de zittende Democratische president Jimmy Carter te verslaan.
Ben benieuwd wanneer mn nichtje mij eens wat groots laat winnen daarquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
Ik heb 2 ENORME paketten staan voor de buren
2 dezelfde pakket van de Postcodeloterij, een prijs zei de postbode,
halve gang is geblokkerd ik hoop wel dat ze die zooi komen halen straks
Iets met BBQ zei de postbode, ik verstond het niet helemaal...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer mn nichtje mij eens wat groots laat winnen daar
ik hoop het nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
Ik kreeg een keer een redelijk groot pakket voor m'n jonge buurman. Ik ging het brengen en vroeg brutaal wat het was. 'Een leuk speeltje voor m'n vriendin'quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |