Iife of Brian, the big Lebowski, the Matrix, 2001. Die classics zijn wel tof om te zien. Vooral als je ze nooit eerder op het grote scherm hebt gezien.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de wat oudere films juist wel leuk. Ben sowieso dol op klassiekers in de bios. Afgelopen jaren Pulp Fiction, Halloween, Silence of the Lambs, Nightmare on Elm Street, The Shining, Exorcist. Heerlijk.
En ik heb het abonnement stopgezetquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik sla ook nog even over, denk eraan om m'n abonnement stop te zetten voorlopig. Niet zozeer vanwege de toegewezen plaatsen, maar meer omdat ik geen zin heb om in de bioscoop besmet te raken.
Ik heb het ook overwogen om het stop te zetten, maar toch van afgezien. Heb recentelijk proxima en een wakko sci fi film gezien met Nicholas Cage gezien Het is wel een vreemde gewaarwording hoe het er momenteel aan toe gaat. De afwezigheid van vele bezoekers. Handen ontsmetten bij de ingang. Naar je stoel begeleid worden. Uit elkaar zitten van andere bezoekers. Maar ik vermaak me ondanks alles toch wel.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik heb het abonnement stopgezetVond het wel pijnlijk, heb er enorm van genoten de afgelopen jaren. Hopelijk tot snel.
Heb je recentelijk je puc?quote:Op woensdag 1 juli 2020 00:30 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik ben nog nooit zo vaak naar de bios geweest als afgelopen maand
Hoe dat dan ? Er draait bijna niks :pquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nee, al een jaar of 12.
Gemiddeld ga ik 1,5 keer per maand, afgelopen maand 11 keer geweest.
Paar films die ik voor de lockdown had gemist, veel klassiekers die ik (nog) wel eens op groot scherm wilde zien. Ik ga deze week ook weer naar de Dark Knight trilogie.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hoe dat dan ? Er draait bijna niks :p
Nice. Ja die klassiekers zijn wel leuk. Laatst heb ik voor het eerst interstellar in IMAX gezien en vanavond ga ik interstellar zien op 70mm Kino Rotterdam.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:03 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Paar films die ik voor de lockdown had gemist, veel klassiekers die ik (nog) wel eens op groot scherm wilde zien. Ik ga deze week ook weer naar de Dark Knight trilogie.
Gewoon ff bellenquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit ook te denken om mijn abonnement stop te zetten. Maar wanneer mag je dan weer een nieuw abonnement nemen? Vroeger zaten daar volgens mij best strenge regels aan maar kan nu niets meer vinden.
Vrij zeker dat daar geen regels meer aan vastzittent; mag gewoon weer abonneren na afloop. Maar zoals Slayage zegt, vraag het ff naquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit ook te denken om mijn abonnement stop te zetten. Maar wanneer mag je dan weer een nieuw abonnement nemen? Vroeger zaten daar volgens mij best strenge regels aan maar kan nu niets meer vinden.
wat is daarquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Voor degenen die zijn gegaan: wat is de beste plek tegenwoordig? Ik zag dat je nu online weer je eigen stoel kunt kiezen, maar er kunnen wel mensen schuin voor en schuin achter je zitten
Ja dat wel, maar als er schuin achter je iemand niest heb je volgens mij nog steeds de klodders in je nekquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:46 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is daaraan? altijd beter dan voor of achter je?
Ja joh het is een mega strop voor de bioscopen filmhuizen die 1,5 meter regel. Als je in de app een plekje kiest, gaan er 6 andere plekken op grijs die niet meer verkocht kunnen worden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:48 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Pathé gaat reorganiseren. Geen bioscopen dicht maar simpelweg minder personeel en ik verwacht investeringen stil met nieuwe 4dx en Dolby zalen. Tickets zijn al omhoog gegaan met 0,50- 1 euro. Ben benieuwd naar unlimited want hoop films liggen nog stil of zijn vertraagd om een grote verhoging te rechtvaardigen.
Het reservingssysteem is helaas nog steeds ingesteld op een zo optimaal mogelijke vulling. Dus als je met 5 man in een enorme zaal zit probeert het systeem je nog steeds zo dicht mogelijk op elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Voor degenen die zijn gegaan: wat is de beste plek tegenwoordig? Ik zag dat je nu online weer je eigen stoel kunt kiezen, maar er kunnen wel mensen schuin voor en schuin achter je zitten
Ja dat heb ik dus ook geprobeerd. Ze laten de beschikbare plekken nog zoveel mogelijk aansluiten. Snap ik op zich ook, want het gaat hartstikke slecht met de toko.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:38 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het reservingssysteem is helaas nog steeds ingesteld op een zo optimaal mogelijke vulling. Dus als je met 5 man in een enorme zaal zit probeert het systeem je nog steeds zo dicht mogelijk op elkaar te krijgen.
Degene die als eerste een middenplek reserveert in de zaal heeft geluk, de rest daarna is onmogelijk om als alleengaande nog een plek in het midden te krijgen onderhand. Het aanbod is deze weken behoorlijk zwak en voor een vrijdagavond was het gisteravond uitgestorven in de bioscoop en het was echt geen mooi weer buiten.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook geprobeerd. Ze laten de beschikbare plekken nog zoveel mogelijk aansluiten. Snap ik op zich ook, want het gaat hartstikke slecht met de toko.
Maar het zit me nog niet helemaal lekker.
Ik zou wel naar een paar HP-films willen en naar jawsquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Degene die als eerste een middenplek reserveert in de zaal heeft geluk, de rest daarna is onmogelijk om als alleengaande nog een plek in het midden te krijgen onderhand. Het aanbod is deze weken behoorlijk zwak en voor een vrijdagavond was het gisteravond uitgestorven in de bioscoop en het was echt geen mooi weer buiten.
HP?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou wel naar een paar HP-films willen en naar jaws
Telefonisch reserverenquote:Op maandag 13 juli 2020 11:26 schreef linebear het volgende:
Zo blij dat bij Euroscoop de pathe pas gebruikt kan worden. Heb hier een Euroscoop op nog geen 300 meter van mijn huis vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |