Ik denk dat ze idd niet al teveel ervaring met afgekolfde melk haddenquote:Op maandag 31 oktober 2016 11:18 schreef PiperMaru het volgende:
ono, wat dom zeg! Hebben ze daar geen ervaring met afgekolfde melk geven? Met enig logisch nadenken kun je toch zelf ook bedenken dan 180 ml wel veel is, laat staan met instructie...
Die zakjes durf ik niet aan, heb al een aantal keer een direct kapotte meegemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:19 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik gebruik met kleine hoeveelheid deze van de Ikea. BPA vrij en geschikt voor de vriezer: http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/00233778/
En dan schreef ik er de datum en de hoeveelheid op. Nu gewoon de flesjes waarin ik kolf want die heb ik genoeg.
Landalquote:Op maandag 31 oktober 2016 11:27 schreef Arja het volgende:
Razz, wat schrijf jij toch grappig en beeldend![]()
Q fijne vakantie! Ga je nou naar centerparcs of toch iets schoners
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Nazil op 31-10-2016 22:49:05 ]
Eh.. totdat hij geen zin meer heeftquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:45 schreef Madivi het volgende:
Ik heb een vraagje voor de moeders die al met bijvoeding begonnen zijn: hoeveel ml fruit en groente bieden jullie per eetmoment ongeveer aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast heel erg bedankt, voor degene die willen helpen![]()
(Voor de nieuwsgierige het gaat om deze cursus moodgym.anu.edu.au)In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
dank voor je reactiequote:Op maandag 31 oktober 2016 17:16 schreef Madivi het volgende:
Angst, mijn eerste reactie: je kleintje heeft veel prikkels te verwerken gehad en heeft nu één of meerdere rustdag(en) nodig om daar van bij te komen. Kindjes "activeren" vaak meer bij anderen, bij mama kunnen ze weer tot rust komen.
Enkele vragen na het lezen van je spoiler:
Wat is volgens jou "leuk spelen" en wanneer is dat genoeg?
Vind je dat je ouders de signalen van je kindje goed herkennen (honger, moe, pijn etc)?
Ik denk dat je te streng oordeelt over jezelf, maar mede daarom zal je vast met de cursus bezig zijn?![]()
Miespoes, helpt het om even met haar te gaan knuffelen in een prikkelarme omgeving? Hier helpt het om even samen te gaan liggen in half donkere slaapkamer als ze zich niet willen overgeven...
Wanneer mijn M vecht tegen de slaap helpt het vaak om met haar rond te lopen in de draagzak, over haar voorhoofd/neus wrijven, nog een slokje melk of een speentje. Mijn man krijgt haar vaak in slaap op zijn arm, magic touch denk ik want dat lukt mij nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 16:37 schreef Mies_poes het volgende:
Dat zouden inderdaad zomaar broer en zus kunnen zijn Razz![]()
Quoi, leuk, jullie eerste vakantie met zijn drieën! Gaan jullie ook voor het eerst zwemmen? Zo leuk lijkt me dat!Veel plezier en sterkte met die ene onderbroek!
M. slaapt de laatste dagen 's nachts wel goed, maar overdag is ze zich steeds ontzettend tegen de slaap aan het verzetten (tenzij ik een slaappil heb genomen). Ik heb nog geen goede manier gevonden om haar op zo'n moment goed te helpen. Soms vallen haar oogjes per ongeluk toch even dicht en dan spert ze ze meteen weer open, want dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn... Kind is zo moe dat ze er bleek van ziet. De slaap heeft overigens nu wel even gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |