Oh nee, hier waren ze er soms te spaarzaamquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:52 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Fijn dat dat zo kan! Wij gaven ook weleens flessen mee met meer dan 1 voeding, maar dat resulteerde dan in dat de hele hoeveelheid werd gegeven ("jullie hadden maar 2 voedingen gemaakt vandaag, maar de fles van 180 dronk ze niet helemaal leeg, we hebben de helft weg moeten gooien"), ook met heel duidelijke instructie. Dus daarom nu maar afgemeten flesjes. Verder een heel fijn kdv en lieve leidsters hoor, maar ik vond het echt té vervelend dat ze het zo makkelijk door de goot spoelden
Ik gebruik met kleine hoeveelheid deze van de Ikea. BPA vrij en geschikt voor de vriezer: http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/00233778/quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:00 schreef Mies_poes het volgende:
Dank voor jullie ervaringen! Hier kan ik wat mee
En ono, je kostbare melk! Daar zou ik ook niet blij van worden.
Ik doe grote en kleine porties! Want de kleine man heeft over 6 weken meer melk nodig dan nu. Dan doe ik bijvoorbeeld 100cc plus 30cc. Wel zo handig als je dat kant en klaar in je vriezer hebt. Dus soms als ik 100 kolf, dan maak ik daar zakjes van 50 - 30 - 20 van.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:57 schreef Mies_poes het volgende:
Borstvoedingsmama's in wat voor porties vriezen jullie je melk in? Ik moet daar ineens over nadenken want mijn borsten beginnen het kolven te snappenzijn porties van 50 handig of beter kleinere/grotere?
Volgens mij heb ik deze vraag al eens gesteld, maar ik weet het echt niet meer
Ik denk dat ze idd niet al teveel ervaring met afgekolfde melk haddenquote:Op maandag 31 oktober 2016 11:18 schreef PiperMaru het volgende:
ono, wat dom zeg! Hebben ze daar geen ervaring met afgekolfde melk geven? Met enig logisch nadenken kun je toch zelf ook bedenken dan 180 ml wel veel is, laat staan met instructie...
Die zakjes durf ik niet aan, heb al een aantal keer een direct kapotte meegemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:19 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik gebruik met kleine hoeveelheid deze van de Ikea. BPA vrij en geschikt voor de vriezer: http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/00233778/
En dan schreef ik er de datum en de hoeveelheid op. Nu gewoon de flesjes waarin ik kolf want die heb ik genoeg.
Landalquote:Op maandag 31 oktober 2016 11:27 schreef Arja het volgende:
Razz, wat schrijf jij toch grappig en beeldend![]()
Q fijne vakantie! Ga je nou naar centerparcs of toch iets schoners
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Nazil op 31-10-2016 22:49:05 ]
Eh.. totdat hij geen zin meer heeftquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:45 schreef Madivi het volgende:
Ik heb een vraagje voor de moeders die al met bijvoeding begonnen zijn: hoeveel ml fruit en groente bieden jullie per eetmoment ongeveer aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |