Kan dan toch via FB, krijg je er een discussie over waarom onjuist. Idem TT's van Tong vaak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Huh? Nee, omdat de TT feitelijk onjuist is.
Ik doe dat liever via TR's, De FB van NWS staat sowieso altijd al vol met bagger.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan dan toch via FB, krijg je er een discussie over waarom onjuist. Idem TT's van Tong vaak.
Daarbij was deze TT al veranderd door eoa mod...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan dan toch via FB, krijg je er een discussie over waarom onjuist. Idem TT's van Tong vaak.
TR's reageren ze niet op, want als jij weer eens te keer gaat tegen mij, zie ik ook geen reactie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik doe dat liever via TR's, De FB van NWS staat sowieso altijd al vol met bagger.
Ja, misschien zelf door die TR dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarbij was deze TT al veranderd door eoa mod...
O nee.... ik heb dat fb-bezoek wel afgeleerd. Zeker in NWS.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Luister eens dat is gewoon aan NWS-FB en mods, TR slechts voor users die topics derailleren door de hele tijd te roepen dat iemand een nazi is of anderszins ad hominem gaan dan wel discussie onmogelijk te maken, volgens mij. Heb daar jaren geen gebruik van gemaakt afgelopen jaar wel paar keer. Nu wordt daar ook niet op gereageerd, dan nog.
Als je het niet eens bent met een TT kun je daar gewoon above board discussie over houden in FB, volgens mij.
Niet later dan 23u04. En?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:59 schreef onlogisch het volgende:
Het hele jaar "de wintertijd"..... Lekker man, in mei en juni begint het om 23.30 pas te schemeren
Dat zal vast één van de eerste dingen zijn die robots straks aan zullen passen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:24 schreef Ringo het volgende:
Wanneer gaan we de tijd meten aan de hand van het decimale stelsel? Waarin elke dag 10 decuren bevat van elk 100 decinuten, één decinuut = 100 deconden.
Zo'n deconde tikt iets sneller weg dan een seconde, er passen er exact 100.000 in een dag tegenover 86.400 seconden, maar het rekent allemaal vast veel makkelijker, dat is ook handig voor de robots, als die onze beschaving straks gaan overnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |