Voorgaande winnaars:quote:Het zevende seizoen van het grote en populaire RTL 4-programma 'The Voice of Holland' belooft anders dan alle andere seizoenen te worden. Niet alleen vanwege de enorme diversiteit aan muzikaal talent, maar ook vanwege de coachwissels. Niet één, maar twee stoelen hebben vanaf vrijdag 21 oktober een nieuw naambordje. Waylon werd met The Common Linnets tweede op het Eurovisiesongfestival en hij is de eerste Nederlander die een contract heeft gekregen bij het legendarische Motown. Met zijn liefde voor countrymuziek brengt hij iets nieuws naar 'The Voice of Holland'. Guus Meeuwis heeft maar liefst 21 Top 40 hits op zijn naam staan en hij beheerst het Nederlandse lied als geen ander. Maar weten Guus en Waylon met hun charmes de talenten voor zich te winnen? Of laat de gevestigde orde zich dat niet zomaar gebeuren? Want ook dit seizoen zijn Sanne Hans en Ali B weer van de partij. Zij gaan uiteraard ook nu weer vol voor de muzikale overwinning.
De presentatie ligt in handen van Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. Zij steunen de bloednerveuze vocalisten en proberen hun hartslag onder controle te houden. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij verrast nietsvermoedende talenten met een ticket voor de 'Blind Auditions' en zal tijdens de liveshows de RedRoom onder zijn hoede nemen.
De talenten krijgen tijdens zes zinderende 'Blind Auditions' de kans om te laten horen wat ze in huis hebben. In slechts anderhalve minuut moeten zij de coaches weten te imponeren met hun stem en hopen dat minimaal één van de stoelen omdraait. Na de 'Blind Auditions' volgen drie 'The Battle'-uitzendingen, waar de talenten tijdens een muzikaal duel vanuit SugarCity hun slag moeten slaan. Iedere coach neemt zeven talenten mee naar 'The Knockouts'. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows.
Maar nu hoor je Silvana niet!!1!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:07 schreef Nizno het volgende:
ja hoor discriminatie.
Hij kiest natuurlijk voor de enige niet blanke
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:07 schreef Nizno het volgende:
ja hoor discriminatie.
Hij kiest natuurlijk voor de enige niet blanke
Ririririririririritalinquote:
Waylon is in achting gestegen bij mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Waylon roept wat Anouk zou roepen.
Zo hoort het.
nee die heeft het te druk met Piet en Klaasquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar nu hoor je Silvana niet!!1!
Hij heeft ook niets te bieden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:08 schreef DKUp het volgende:
Guus doet eigenlijk niet mee. Ik snap het eindelijk
quote:
Zo!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:08 schreef Cee het volgende:
Wendy doet tegenwoordig zo belachelijk dat je denkt dat ze een ushi typetje van zichzelf is.
Als er 1 van hen op hem gaat zitten welquote:
Kedeng Kedengquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er 1 van hen op hem gaat zitten wel
Ik heb een tijdje gehad dat ik haar zat was , maar ik vind haar wel weer leuk.quote:
Hij heeft toch ook de dochter van..... (Die Hilversumse)?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf ook niet verkopen, weinig persoonlijkheid
De styliste? Volgens mij is het wel een schatje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:15 schreef Plienen het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook de dochter van..... (Die Hilversumse)?
Ze heeft droge humorquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:14 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gehad dat ik haar zat was , maar ik vind haar wel weer leuk.
Zelfde over Bridget
Daar moeten ze inderdaad mee uitkijken. Er is een tijd geweest dat ik Jeroen van Koningsbrugge nog best leuk vond.quote:
Ik had een stukje gezien. Ze zat te soppen bij die wasmachinekelder van Martijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Chantal blijft slapen... erg van genoten weer gisteravond. Guilty pleasure.
Een sebbatical was het tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar moeten ze inderdaad mee uitkijken. Er is een tijd geweest dat ik Jeroen van Koningsbrugge nog best leuk vond.
ja ze heeft wat met wasmachines. Bij Ferry deed ze hem ook aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik had een stukje gezien. Ze zat te soppen bij die wasmachinekelder van Martijn
Zoals alle BNérs. Ik zie steeds dezelfde koppen op de tvquote:
Ik houd van audioapparatuur, maar ik lik ze niet afquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ze heeft wat met wasmachines. Bij Ferry deed ze hem ook aan.
Nergens zon grote inteelt als bij RTL.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals alle BNérs. Ik zie steeds dezelfde koppen op de tv
quote:
ow ja is ook zo dat mag ook al voor ze nog maar 1 noot hebben gezongen, gaat niet meer om hoe het echte voice verhaal gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jawel, die strijd was al gestreden in de eerste seconden dat ze zich voorstelde
Heeft Wendy al Aids? Ze ziet er zo slecht doorvoed uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Nergens zon grote inteelt als bij RTL.
Helversumquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Nergens zon grote inteelt als bij RTL.
die stopt over 5 jaar met tvquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat ziet martijn er slecht uit zeg
Oh ik dacht met levenquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:25 schreef Cee het volgende:
Ik hunker naar de dag dat die hipsterbaarden echt niet meer kunnen.
NIET MIS MET EEN TUINBROEK!!!!quote:
En die tuinbroeken dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:25 schreef Cee het volgende:
Dit. Ranzige bende.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:25 schreef Cee het volgende:
Fixedquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:25 schreef Cee het volgende:
Ik hunker naar de dag dat Wendy echt niet meer kan.
Dit, die waren veel slechterquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:28 schreef Cee het volgende:
Het is eigenlijk niet eens zo verschrikkelijk slecht. Als het drie negerinnen waren had Guus gedrukt.
Tot hier dacht ik dat je een shampoo commercial waaquote:
vond ie leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:29 schreef Max23 het volgende:
Waarom had die de instrumenten nou mee en begon die op zijn knieën?
Dat zou ik beter kunnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tot hier dacht ik dat je een shampoo commercial waa
Hij moest zijn veters nog strikkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:29 schreef Max23 het volgende:
Hij is een authentieke, eigenzinnige boy. Wij simpele zielen snappen dat niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:29 schreef Max23 het volgende:
ies modernquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:30 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat toch met die kapotte broeken?
Modequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:30 schreef Pheno het volgende:
Oh ik dacht dat de werkeloosheid en armoede gewoon flink gestegen warenquote:
ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de werkeloosheid en armoede gewoon flink gestegen waren
Het overstroomt...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:31 schreef FritsFlits het volgende:
Ik zie een heel groot aquarium voor me
Ik zie een potvis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:31 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:32 schreef Fascination het volgende:
Je moet om hip te zijn je nu kleden als een zwerver. Lekker nonchalaaant. JA TOK.
Kan sexy zijn...maar dan moet je em heel goed kunnen stylenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:30 schreef Pheno het volgende:
Hahahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:31 schreef FritsFlits het volgende:
Bietje kankeren op alles.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Oh heerlijk dat je dit kijkt
Plus als man zijnde een super omhandige lange baard die jeukt als de pest en vol zit met etensrestenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:32 schreef Fascination het volgende:
Je moet om hip te zijn je nu kleden als een zwerver. Lekker nonchalaaant. JA TOK.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:33 schreef Cee het volgende:
Zelfs Sanne heeft commentaar op dr scheur.
Kannonenvoer voor de battles. Nou ja, een atoombom.quote:
the shots waren al gefiredquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:34 schreef Pheno het volgende:
Ze kon ook al niet kiezen bij de McDonalds, dus ze heeft alles maar genomen.
lekker makkelijk als tegenstander tegen iemand die je zeker wil laten doorgaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kannonenvoer voor de battles. Nou ja, een atoombom.
Tsar Bombaquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kannonenvoer voor de battles. Nou ja, een atoombom.
neuj ze is nog steeds potquote:
Ja, alleen Sanne drukte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:37 schreef Maartel het volgende:
Jeetje, zelfs toen ik de groepsfoto zag moest ik zoeken wie 't was.
Zou de derde Raffish in de show zijn.
Is Nikki al voorbij gekomen trouwens?
nee Nikki wachten we nog opquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:37 schreef Maartel het volgende:
Jeetje, zelfs toen ik de groepsfoto zag moest ik zoeken wie 't was.
Zou de derde Raffish in de show zijn.
Is Nikki al voorbij gekomen trouwens?
ik ken dat groepje niet...... en ik vind dr ook op iemand lijken maar weet niet wiequote:
Claire underwood.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ken dat groepje niet...... en ik vind dr ook op iemand lijken maar weet niet wie
Omdat de band niet heel veel meer kent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:38 schreef Aspergermeisje het volgende:
Waarom zingen ze allemaal van die afgezaagde nummers die al tig keer bij audities zijn gedaan.
Stijn Fransen. Geen idee hoe haar personage heet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:39 schreef Nizno het volgende:
Ze lijkt op die ene van GTST
die dochter van Linda
ik weet beide namen niet.... moest verplicht meekijken met gtstquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:39 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Stijn Fransen. Geen idee hoe haar personage heet.
Samquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:39 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Stijn Fransen. Geen idee hoe haar personage heet.
Toen zag ze er al ouder uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze is ook wel veranderd
[ afbeelding ]
Oh dan deed ze me daar waarschijnlijk aan denken want ze lijkt niet meer op zichzelf uit raffishquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:39 schreef Nizno het volgende:
Ze lijkt op die ene van GTST
die dochter van Linda
jemig idd andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze is ook wel veranderd
[ afbeelding ]
Lijkt me ook wel een type voor jou.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dan deed ze me daar waarschijnlijk aan denken want ze lijkt niet meer op zichzelf uit raffish![]()
John Vooijs, musical/zanger, werd o.a. tweede bij Op Zoek naar Joseph. Of derde. In ieder geval niet eerste.quote:
Ff googlen zonder muts herken je hem wel.quote:
Was John de back-up van Freek Bartels? Dan waa hij tweedequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
John Vooijs, musical/zanger, werd o.a. tweede bij Op Zoek naar Joseph. Of derde. In ieder geval niet eerste.
ahh diequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ff googlen zonder muts herken je hem wel.
Dacht ik wel jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was John de back-up van Freek Bartels? Dan waa hij tweede
Hij deed trouwens ook mee met de zoektocht naar Tarzan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was John de back-up van Freek Bartels? Dan waa hij tweede
En nu de zoektocht naar de Voice.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij deed trouwens ook mee met de zoektocht naar Tarzan.
Hij was alleen ontzettend arrogant kan ik me herinneren. Volgens mij heeft dat er onder andere voor gezorgd dat hij niet won. Freek was veel meer likeable.quote:
Dit, ja. Hij kwam wat te zelfverzekerd over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:47 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Hij was alleen ontzettend arrogant kan ik me herinneren. Volgens mij heeft dat er onder andere voor gezorgd dat hij niet won. Freek was veel meer likeable.
Bij expeditie Robinson misschienquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:47 schreef Koen66 het volgende:
Bekend vs onbekend loopt zowat 1 op 1 vandaag
Ben je wel origineelquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:48 schreef Nizno het volgende:
ow ja ff om denken van de week dat ik alvast snoep in huis haal.
Augurken uitdelen aan die zangertjes wordt niet gewaardeerd geloof ik
Halloween zangertjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:48 schreef Nizno het volgende:
ow ja ff om denken van de week dat ik alvast snoep in huis haal.
Augurken uitdelen aan die zangertjes wordt niet gewaardeerd geloof ik
stukje augurk, droge worst en een blokje kaas op een prikkertjequote:
st maarten.quote:
Of een kind leasen en zelf langs de deuren gaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
stukje augurk, droge worst en een blokje kaas op een prikkertje
volgende week alvast halen. week er op heb ik geen tijd.quote:
Best zin in. Lekker truttig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
stukje augurk, droge worst en een blokje kaas op een prikkertje
Geen prikkersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |