Ik vind die volume knop echt ziek nice.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:49 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Oh interessant. Ik heb allemaal Apple dingen, maar van hun recente apparaten word ik niet echt blij.
[ afbeelding ]
Dit ding echter.
Ja... want de prijzen van Apple zijn beter?quote:
Dat is het ook, er zit een digitizer in het 28 inch scherm.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die vond ik er ook wel tof uitzien
Maar ik keek een filmpje en werd mee geadverteerd alsof het voor grafische shit is ofzo
vanwege luiheid: Ja.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verse man:Heftig geshopt, al zal de echte persoon op deze foto ook heus niet heel onaardig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is een "aanval" op zowel Apple als Wacom. En als je het zo bekijkt, dan is het een hele redelijke prijs.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die vond ik er ook wel tof uitzien
Maar ik keek een filmpje en werd mee geadverteerd alsof het voor grafische shit is ofzo
Je had toch een vet dure laptop besteld?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben wel blij met windows. Iig compatibility met 99% van de programma's..
Inderdaad, mits je echt de betere productiviteit nodig hebt van een goede wacom op dat formaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:07 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ja, het is een "aanval" op zowel Apple als Wacom. En als je het zo bekijkt, dan is het een hele redelijke prijs.
Altijd...quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Je had toch een vet dure laptop besteld?
Is toch voornamelijk grafische advances?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:22 schreef Rezania het volgende:
Die Skyrim special edition valt maar tegen. Echt meh.
Altijd jaaquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Altijd...
[..]heb de Dell XPS 9550 de volgende specs: http://www.dell.com/nl/p/(...)d=xps-15-9550-laptop
Ja, die zijn dus bijna allemaal meh. Mods waren al veel beter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Is toch voornamelijk grafische advances?
Huh? Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:32 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Altijd jaa
Dat had ik al meegekregen met je laptop
Ik heb ook een laptop besteld. Heeft zo'n Chinees een Russische sticker opgeplakt
Ja. Er is ook een best wel goede developement community toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, die zijn dus bijna allemaal meh. Mods waren al veel beter.
maar waarom plakt een chinees een russische sticker op je laptop?quote:
Ik heb geen idee, kan later nog wel even een foto makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
maar waarom plakt een chinees een russische sticker op je laptop?
Maar waarom zit dat op JOUW laptop?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, kan later nog wel even een foto maken![]()
Het is echt Russisch.
Een wat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Er is ook een best wel goede developement community toch?
Een community van developers. Mensen die mods maken.quote:
Ik heb echt geen idee, schatquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar waarom zit dat op JOUW laptop?
Ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Een community van developers. Mensen die mods maken.
Mag al gewoon, moet het alleen in een zuurkast doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:53 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hoe ga je dat met je onderzoek nu oplossen eigenlijk?
WAAROM PLAKT EEN CHINEES STICKERS OP JE LAPTOPquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:53 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, schat
Waarschijnlijk heb jij ook zo'n sticker ergens zitten. Welke taal heb jij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
WAAROM PLAKT EEN CHINEES STICKERS OP JE LAPTOP
Prima tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Mag al gewoon, moet het alleen in een zuurkast doen.
Ja, dat was ook mijn originele idee. Zulke slimme mensen en dat bedenken ze dan weer niet.quote:
Oja. Lekker snugger van zequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn originele idee. Zulke slimme mensen en dat bedenken ze dan weer niet.
Maar als er een ontploffing plaatsvindt in de zuurkast vindt iedereen het wel oke?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn originele idee. Zulke slimme mensen en dat bedenken ze dan weer niet.
Zit dan een scherm voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar als er een ontploffing plaatsvindt in de zuurkast vindt iedereen het wel oke?
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:21 schreef Paxcon het volgende:
Oh laat maar, zie nu pas wat het precies is
Leren voor tentamen maandagquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:33 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat zijn jullie weekendplannen?
Slapen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:33 schreef TwisterNederland het volgende:
morgen markt hobbelen, uit eten en zondag is mijn mannetje jarugquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:33 schreef TwisterNederland het volgende:
Alexander blij maken dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:50 schreef Kaas- het volgende:
Werken, studeren, chillen met vriend, en D66-congres. Doordeweeks m'n stapavondjes al wel gehad, die kan ik in het weekend wel overslaan.
Weekendje neuken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:50 schreef Kaas- het volgende:
Werken, studeren, chillen met vriend, en D66-congres. Doordeweeks m'n stapavondjes al wel gehad, die kan ik in het weekend wel overslaan.
Niks doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:33 schreef TwisterNederland het volgende:
Haha, had gisteren een gastcollege van een Nederlander die "hobble horse" zei, gevolgd door "Is dat wel Engels?".quote:
Ja waarom heb je er geen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n hobbelpaard
same questionquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 08:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja waarom heb je er geen?
Omdat ik er niet uitzie ofzo.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 08:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja waarom heb je er geen?
Foto.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Omdat ik er niet uitzie ofzo.....
Je kunt beter jezelf zijn en jezelf niet aanpassen aan de eisen van anderen. Als iemand dat van je verwacht is het een eikel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:43 schreef Kaas- het volgende:
Twister ziet er prima uit. Gewoon niet zo negatief doen, dat komt op sommigen desperate over en kan dan een afknapper zijn.
Behalve de Windows phone. Die is echt nergens mee compatibel. Komt bijna geen app voor uit. Ik bedoel, geen Grindr. Bitch please.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben wel blij met windows. Iig compatibility met 99% van de programma's..
Dat oordelen wij wel!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Omdat ik er niet uitzie ofzo.....
Of het iig zo uitspreken, om complimenten te vissenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:36 schreef praisethebooty het volgende:
Ik dacht dat de meeste mensen zichzelf wel lelijk vinden.
Snap ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:06 schreef Kaas- het volgende:
Vind mezelf wel lekker. Beetje fappen en zo.
Hmmz.. Goede bijdrage dit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het begint nu wel een beetje geleuter te worden idd.
Ik heb allllaaang een foto van je gehad, 1,5 jaar geleden ofzoot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Keep on dreaming voorlopig
En? Werd je er blij van?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:42 schreef Etsu het volgende:
Ik heb van de week nog een foto van Twister gezien.
Heb hem uitgeprint en boven mn bed opgehangen, zo opvallend mogelijk dat mijn kamergenoot er ook naar kan kijken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
En? Werd je er blij van?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb hem uitgeprint en boven mn bed opgehangen, zo opvallend mogelijk dat mijn kamergenoot er ook naar kan kijken.
Of ik daar blij mee moet zijnquote:
Gewoon blij om zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
Of ik daar blij mee moet zijn
Pat loopt met een foto van jou op zijn hoofd rondquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
Of ik daar blij mee moet zijn
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pat loopt met een foto van jou op zijn hoofd rond
Die foto.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo iedereen heeft zijn compliment weer gehad en is weer tevreden? (voor de komende 6 minuten lig)
[ afbeelding ]
Niet te vertouwen die hondquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo iedereen heeft zijn compliment weer gehad en is weer tevreden? (voor de komende 6 minuten lig)
[ afbeelding ]
I dream of diffferent things than luring nudes from teenage fok postersquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Keep on dreaming voorlopig
Compliment in je hol.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waar blijft mijn compliment?
Je bent een irritante zak hooiquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waar blijft mijn compliment?
Overmorgen helemaal depri in je post-XTC-dip.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:03 schreef Vlarp het volgende:
Het gaat wel heel standaard worden als ik weer metbegin te posten. Maar het is wel van toepassing vandaag.
Zwaar leven heb je dan.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Overmorgen helemaal depri in je post-XTC-dip.
Man ik kan best wel sicke dip hebben joh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mensen die een XTC dip hebben zijn gewoon niet vrolijk genoeg van zichzelf.
Ja iedereen reageert er anders op. Als het ook wat vaker gebruikt is de kans natuurlijk ook groter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Man ik kan best wel sicke dip hebben joh.Meestal gebeurt er amper wat in de dagen erna maar de voorlaatste keer ging ik op maandag ineens gewoon janken en toen begreep ik later pas waardoor dat kwam.
Agossie toch. Is dat even heftigquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Man ik kan best wel sicke dip hebben joh.Meestal gebeurt er amper wat in de dagen erna maar de voorlaatste keer ging ik op maandag ineens gewoon janken en toen begreep ik later pas waardoor dat kwam.
Eensch, maar daarom is het ook Windows>OSX en niet Windows>iOSquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Behalve de Windows phone. Die is echt nergens mee compatibel. Komt bijna geen app voor uit. Ik bedoel, geen Grindr. Bitch please.
Kom hier krullebol. Wat goed van jequote:Op zondag 30 oktober 2016 07:45 schreef G-Pier het volgende:
Goeiemorgen heren
Gisteren voor het eerst iets gekocht bij Aliexpress, verzendtijd was 16-36 dagen.
Nee nee, dat valt allemaal best meequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Overmorgen helemaal depri in je post-XTC-dip.
Ahwquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ook van jou Vlarpje.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mensen die een XTC dip hebben zijn gewoon niet vrolijk genoeg van zichzelf.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds heel seizoen 6 kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2016 09:16 schreef Kaas- het volgende:
Vond de opening van het nieuwe seizoen The Walking Dead wel weer oke.
Dat zou wel erg lang zijn. Als je een beetje goed had opgelet dan weet je dat zo'n pil na een uur of 3 - 4 compleet is uitgewerktquote:
Ik weet natuurlijk niet wat jij vannacht hebt uitgespookt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zou wel erg lang zijn. Als je een beetje goed had opgelet dan weet je dat zo'n pil na een uur of 3 - 4 compleet is uitgewerkt.
Snap ik wel. Het lijkt nooit op te houden, terwijl er potverdrie ook gewoon eens een keer een goed einde aan een serie moet komen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds heel seizoen 6 kijken.
Ben er beetje klaar mee eigenlijk. Al ben ik nu wel weer Fear The Walking Dead aan het kijken.
Akkoord. Het is wel een keer mooi geweest. Je ziet gewoon dat ze nooit verwacht hadden dat het nu nog zou lopen. Maar tijd voor een goed einde.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Snap ik wel. Het lijkt nooit op te houden, terwijl er potverdrie ook gewoon eens een keer een goed einde aan een serie moet komen.
Succes denk ik?quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het na ADE allemaal best meeviel. Zal nu Glow ook wel weer goed komen hoor.
Ik heb geslapen, samen met m'n poesjequote:Op zondag 30 oktober 2016 10:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat jij vannacht hebt uitgespookt.
Als ik me ooit nog eens echt heel erg verveel, en geen andere slechte serie kan vinden dan ga ik wel weer verder.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Snap ik wel. Het lijkt nooit op te houden, terwijl er potverdrie ook gewoon eens een keer een goed einde aan een serie moet komen.
Okéquote:Op zondag 30 oktober 2016 10:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zal deze woorden morgen koesteren als ik me ellendig voel.
Hahahah. Nee.quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of je moet met 20 hele vervelende mensen gaan.
Als het eenmaal werkt ben ik meestal in no-time weg en op pad door die toko, omdat ik dan voor m'n gevoel niet met die vrienden maar met alle bezoekers op stap ben.quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Natuurlijk was het leuk. We waren met een groep van 20 mensen ofzo
.
Sommigen zijn er te saai voorquote:Op zondag 30 oktober 2016 11:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als het eenmaal werkt ben ik meestal in no-time weg en op pad door die toko, omdat ik dan voor m'n gevoel niet met die vrienden maar met alle bezoekers op stap ben.Beetje rondjes lopen en iedereen aanspreken.
Beetje multi-interpretabele post, ik weet niet echt wat je bedoelt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Sommigen zijn er te saai voor
En knuffelen en hangen zeker?quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als het eenmaal werkt ben ik meestal in no-time weg en op pad door die toko, omdat ik dan voor m'n gevoel niet met die vrienden maar met alle bezoekers op stap ben.Beetje rondjes lopen en iedereen aanspreken.
Overal.quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En knuffelen en hangen zeker?
Ik moest opeens hieraan denken...quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geslapen, samen met m'n poesje
Dat ze te saai zijn...quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje multi-interpretabele post, ik weet niet echt wat je bedoelt.
niet met je afveeg-hand hč?quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:08 schreef Rezania het volgende:
Vanavond overdrachtsdiner, we gaan naar de Afrikaan. Lekker met je handen eten.
Ga je belangrijk worden?quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:08 schreef Rezania het volgende:
Vanavond overdrachtsdiner, we gaan naar de Afrikaan. Lekker met je handen eten.
Was. Twee jaar symposiumcommissie.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:14 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ga je belangrijk worden?
Of was je belangrijk?
Dan maar met mijn faphand dus.quote:
Veel plezier vanavondquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was. Twee jaar symposiumcommissie.
[..]
Dan maar met mijn faphand dus.
Dat klopt nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 10:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Akkoord. Het is wel een keer mooi geweest. Je ziet gewoon dat ze nooit verwacht hadden dat het nu nog zou lopen. Maar tijd voor een goed einde.
"Ik loop alleen maar rondjes, verbaast je dat?!"quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik geniet vooral van de muziek, de lampjes, vrienden om me heenquote:Op zondag 30 oktober 2016 11:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En knuffelen en hangen zeker?
Haha, werd je zo aangesproken?quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Ik loop alleen maar rondjes, verbaast je dat?!"
Ha wat chill. Nee, kende ik niet. Maar die gaat wel ietsje gekker.quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ken je die niet? Van de Internetgekkies?
Lekker. Goed bezigquote:Op zondag 30 oktober 2016 17:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor de marathon van Rotterdam.
Ook een rondje.quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor de marathon van Rotterdam.
Aww. Doet me verlangen naar dat m'n Bram weer een klein Brammetje is.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:16 schreef Kaas- het volgende:
Vond de opening van het nieuwe seizoen The Walking Dead wel weer oke.
Ik vond Fear leuk in t begin, omdat t anders was dan TWD. Nu is het dat niet meer, en vind ik er weinig meer aan. En ik erger me kapot aan die junk.quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds heel seizoen 6 kijken.
Ben er beetje klaar mee eigenlijk. Al ben ik nu wel weer Fear The Walking Dead aan het kijken.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:25 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Pat had een taartje gemaakt
Of luguber.quote:
Regenboogtaart, gayquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:25 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker zeg. Stuur eens wat mijn kant op.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:25 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
nee johhhhquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker zeg. Stuur eens wat mijn kant op.
Oh noezzzz.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik schrik echt continue. Ik heb enkel glas aan de voorkant en woon echt aan de straat. Het lijkt continue of er iemand gewoon achter mij staat. Soms lopen ze heel zachtjes en dan schreeuwen ze plots naar de hond! Dan val ik van mijn stoel af. Ik was net mijn USB aan het inpluggen onder het bureau en toen schrok ik zo erg dat ik mijn hoofdstootte. Mensen. Ik heb first world problems. H3lp.
Nee. Het valt wel mee. Maar de vorige keer dacht ik dat iemand bij mij naar binnen liep, maar hij stond gewoon stil voor het raam. Ik zei toen: PARDON MENEER en draaide me om, maar hij stond voor het raam. Je had het echt moeten zien. wat ben ik fucking ongemakkelijkquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh noezzzz.Heb je je hoofdje bezeerd?
quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Het valt wel mee. Maar de vorige keer dacht ik dat iemand bij mij naar binnen liep, maar hij stond gewoon stil voor het raam. Ik zei toen: PARDON MENEER en draaide me om, maar hij stond voor het raam. Je had het echt moeten zien. wat ben ik fucking ongemakkelijk
Ik zal jou eens wat diks aanradenquote:
Gordijntjes dicht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik schrik echt continue. Ik heb enkel glas aan de voorkant en woon echt aan de straat. Het lijkt continue of er iemand gewoon achter mij staat. Soms lopen ze heel zachtjes en dan schreeuwen ze plots naar de hond! Dan val ik van mijn stoel af. Ik was net mijn USB aan het inpluggen onder het bureau en toen schrok ik zo erg dat ik mijn hoofdstootte. Mensen. Ik heb first world problems. H3lp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 graden, peukje erbij, het leven is te mooi.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2016 21:48:44 ]
Dat ziet er lekker uit.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:54 schreef Rezania het volgende:
Net dus bij de Afrikaan uit eten geweest met de nieuwe symposiumcommissie. Was echt heel leuk, ondanks dat ik ze allemaal niet ken. En, we moesten allemaal met onze handen vanaf dezelfde schaal eten.Je kreeg een soort pannenkoek en daar moest je maar eten mee grijpen.
[ afbeelding ]
Wel gezellig zo met z'n allen om een grote schaalquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:54 schreef Rezania het volgende:
Net dus bij de Afrikaan uit eten geweest met de nieuwe symposiumcommissie. Was echt heel leuk, ondanks dat ik ze allemaal niet ken. En, we moesten allemaal met onze handen vanaf dezelfde schaal eten.Je kreeg een soort pannenkoek en daar moest je maar eten mee grijpen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Jasses wat zijn jullie allemaal zo gecultuurd.
Juist niet. Stel je voor dat iemand uit een van de bijna zestig Afrikaanse landen uit eten zou gaan in 'de Europeaan'.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Jasses wat zijn jullie allemaal zo gecultuurd.
Ja, lekker vechten om het lamsvlees want daar was maar één hoopje van.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel gezellig zo met z'n allen om een grote schaal
De Afrikaan hierzo is een Eritreeër.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Juist niet. Stel je voor dat iemand uit een van de bijna zestig Afrikaanse landen uit eten zou gaan in 'de Europeaan'.
Op het eind alleen nog maar happen saus zekerquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, lekker vechten om het lamsvlees want daar was maar één hoopje van.
Niiiiceeee. Beste keuken van Afrika ook.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
De Afrikaan hierzo is een Eritreeër.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou direct op m'n bord leggen verdedigen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, lekker vechten om het lamsvlees want daar was maar één hoopje van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niiiiceeee. Beste keuken van Afrika ook.Alles pittig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bord? De plaat is je bord, de pannenkoek je bestek.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou direct op m'n bord leggen verdedigen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Succes man. Klinkt wel erg ongemakkelijkquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Het valt wel mee. Maar de vorige keer dacht ik dat iemand bij mij naar binnen liep, maar hij stond gewoon stil voor het raam. Ik zei toen: PARDON MENEER en draaide me om, maar hij stond voor het raam. Je had het echt moeten zien. wat ben ik fucking ongemakkelijk
quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:48 schreef Etsu het volgende:
M'n uitzicht voor vanmiddag:klinkt lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 graden, peukje erbij, het leven is te mooi.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niiiiceeee. Beste keuken van Afrika ook.Beter dan de Ethiopische keuken in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vertel me meer over de Ethiopische keukenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Succes man. Klinkt wel erg ongemakkelijk
Maar komt wel goed, schatje
[..]
klinkt lekker
[..]
Beter dan de Ethiopische keuken in ieder geval![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde niemand zo direct jaloers maken, dus onder een spoilertje is het je eigen verantwoordelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, er valt vrij weinig over te zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vertel me meer over de Ethiopische keuken
Niet zeuren, je hebt een uurtje langer kunnen slapen vannacht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef Kaas- het volgende:
Wekker gezet om 6:15. Zie er nu al zeau tegenop?!
Dat is dus mooi niet gebeurd.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zeuren, je hebt een uurtje langer kunnen slapen vannacht.
Ik dacht eigenlijk dat de klok achteruit/vooruit wereldwijd gebeurde, maar volgende week zaterdag gaat hier pas een uur achteruitquote:
Zijn we een uurtje dichterbij jouquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat de klok achteruit/vooruit wereldwijd gebeurde, maar volgende week zaterdag gaat hier pas een uur achteruit
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zijn we een uurtje dichterbij jou![]()
Haha, nog een weekje wachten. Komt het wel goedquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ja nu 5 uur verschil ipv 6 uur
Was helemaal in de war vanmorgen
Slaap lekker, lieve kaas-quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:44 schreef Kaas- het volgende:
Zes uur gaat de vriend eerst douchen. Nu al helemaal kut.
Slaap lekker lieve mensen.
Wie zich daardoor maar aangesproken voelt hihi.
Trusten lieverd hihiquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:44 schreef Kaas- het volgende:
Zes uur gaat de vriend eerst douchen. Nu al helemaal kut.
Slaap lekker lieve mensen.
Wie zich daardoor maar aangesproken voelt hihi.
7:30, fuck die shit. Begeleider is er toch de hele week niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef Kaas- het volgende:
Wekker gezet om 6:15. Zie er nu al zeau tegenop?!
gaaf!quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:29 schreef Kaas- het volgende:
Aight ik heb sinds vandaag een nieuwe ontzettend leuke parttime baan bij een nationale kwaliteitskrant. M'n voornaamste taak wordt om de economische wetenschap toegankelijk te maken voor een breed publiek. Dagje per week op de redactie in Amsterdam en beetje thuiswerken.
Nice.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:29 schreef Kaas- het volgende:
Aight ik heb sinds vandaag een nieuwe ontzettend leuke parttime baan bij een nationale kwaliteitskrant. M'n voornaamste taak wordt om de economische wetenschap toegankelijk te maken voor een breed publiek. Dagje per week op de redactie in Amsterdam en beetje thuiswerken.
Veel succesquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:29 schreef Kaas- het volgende:
Da's Ethiopischquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:54 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk vanavond met Halloweenquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:29 schreef Kaas- het volgende:
Je wilde gewoon wat extra aandacht.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Overduidelijk na de valreep gepost, maar ach
Ik had een leven dit weekend.
Altijd.quote:
Nee, ik word geanonimiseerd tot redactiemedewerker. Tenzij het een interview betreft geloof ik.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:36 schreef Peter het volgende:
Feli Kaas! Gaan we ook stukken onder jouw naam zien in de krant?
flink veel interviewen dusquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, ik word geanonimiseerd tot redactiemedewerker. Tenzij het een interview betreft geloof ik.
In principe is het de bedoeling dat ik tot m'n afstuderen blijf (in/na zomer 2017) en dan zien we wel verder.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:43 schreef Peter het volgende:
[..]
flink veel interviewen dus.. wie schrijft, die blijft!
Ah tof dat het is geluktquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:29 schreef Kaas- het volgende:
Succesquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In principe is het de bedoeling dat ik tot m'n afstuderen blijf (in/na zomer 2017) en dan zien we wel verder.
Bedankt!quote:
Alles dat ik schrijf komt helaas achter een betaalmuur. Hoewel helaas, vind dat ook wel weer cool.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Succes![]()
Je redt het wel
Plaats je de stukjes ook hier of komen ze achter de betaalmuur?
Welke kwaliteitskrant hebben we het over eigenlijk?quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Alles dat ik schrijf komt helaas achter een betaalmuur. Hoewel helaas, vind dat ook wel weer cool.
Mijn gen heet GAL2.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's EthiopischNormaalgesproken.
Beste vriend heeft er 6 maanden gewoond.
Alleen daar hebben ze vaak gal als dipsausje er bij.
Ja. Gal.
Waar zou je rez allemaal willen aanrakenquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Cool, mag ik je aanraken?
Zijn GAL2 gen natuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar zou je rez allemaal willen aanraken
Stukken kaas?quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:36 schreef Peter het volgende:
Feli Kaas! Gaan we ook stukken onder jouw naam zien in de krant?
Tss, en dan noemt ie mij een slet!quote:
NRC?quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Alles dat ik schrijf komt helaas achter een betaalmuur. Hoewel helaas, vind dat ook wel weer cool.
Correspondantquote:Op maandag 31 oktober 2016 14:25 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
NRC?Leuk voor je!
Maar NRC.
De Correspondent![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:25 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
NRC?Leuk voor je!
Maar NRC.
De Correspondent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, ja klopt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:18 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar jullie hebben allebei een vriendje?
quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]Je bent echt gewoon een Waxxer 2.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat?quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:36 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Je bent echt gewoon een Waxxer 2.0
quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]LIBELLE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TAPTOE!
DE SPELD!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
In combi met notenrijst?quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:47 schreef praisethebooty het volgende:
Hoewel, als je zoekt op het woord "rijstafdeling" scoort deze reeks nog altijd vrij hoog.
O, met Guus en zoquote:
O, doet ze weer wat?quote:
Leuk toch? Na afloop lekker met zijn allen in de treinquote:Op maandag 31 oktober 2016 17:34 schreef Rezania het volgende:
Het is weer een lekkere puinhoop op het station door die staking in Amsterdam.
Alleen geschreven. Maar Leslie Odom, wauw, wat een stem...quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, doet ze weer wat?
(Ik vond Sara altijd leuk vroegah)
Misschien was het eelt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:14 schreef Rezania het volgende:
Tuurlijk, afspraak gemaakt met de huisarts voor iets aan mijn handen. Moet morgen langs komen. Is het nu bijna weg. Typisch.
Toch ff gaan. Wie weet kan het in de toekomst voorkomen wordenquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:14 schreef Rezania het volgende:
Tuurlijk, afspraak gemaakt met de huisarts voor iets aan mijn handen. Moet morgen langs komen. Is het nu bijna weg. Typisch.
Wie weet komt hij even langsquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:14 schreef Renesite het volgende:
Sexy avondje. Even kijken voor een nieuwe energieleverancier
Who knows. Mister Qurrent lijkt me ook wel hip.quote:
Emtéquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:27 schreef Kaas- het volgende:
Omg eerste bewijs ooit dat Emté echt bestaat! Was net een reclame van terwijl ik zit te wachten op Voetbal Inside.
Maar wel je mening klaar hebben. Juist...quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:40 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen. De dichtstbijzijnde Emté is op minstens 1 dag reizen.
Dus geen idee
Ik heb geen idee zeg ik toch?quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wel je mening klaar hebben. Juist...
quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:42 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee zeg ik toch?
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:42 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee zeg ik toch?
quote:
hihihiquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jezus Christus, ik had eerst even door moeten lezen. Spuit hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |