Ik heb allllaaang een foto van je gehad, 1,5 jaar geleden ofzoot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Keep on dreaming voorlopig
En? Werd je er blij van?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:42 schreef Etsu het volgende:
Ik heb van de week nog een foto van Twister gezien.
Heb hem uitgeprint en boven mn bed opgehangen, zo opvallend mogelijk dat mijn kamergenoot er ook naar kan kijken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
En? Werd je er blij van?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb hem uitgeprint en boven mn bed opgehangen, zo opvallend mogelijk dat mijn kamergenoot er ook naar kan kijken.
Of ik daar blij mee moet zijnquote:
Gewoon blij om zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
Of ik daar blij mee moet zijn
Pat loopt met een foto van jou op zijn hoofd rondquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
Of ik daar blij mee moet zijn
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pat loopt met een foto van jou op zijn hoofd rond
Die foto.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo iedereen heeft zijn compliment weer gehad en is weer tevreden? (voor de komende 6 minuten lig)
[ afbeelding ]
Niet te vertouwen die hondquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo iedereen heeft zijn compliment weer gehad en is weer tevreden? (voor de komende 6 minuten lig)
[ afbeelding ]
I dream of diffferent things than luring nudes from teenage fok postersquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Keep on dreaming voorlopig
Compliment in je hol.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waar blijft mijn compliment?
Je bent een irritante zak hooiquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waar blijft mijn compliment?
Overmorgen helemaal depri in je post-XTC-dip.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:03 schreef Vlarp het volgende:
Het gaat wel heel standaard worden als ik weer metbegin te posten. Maar het is wel van toepassing vandaag.
Zwaar leven heb je dan.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Overmorgen helemaal depri in je post-XTC-dip.
Man ik kan best wel sicke dip hebben joh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mensen die een XTC dip hebben zijn gewoon niet vrolijk genoeg van zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |