Stukken kaas?quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:36 schreef Peter het volgende:
Feli Kaas! Gaan we ook stukken onder jouw naam zien in de krant?
Tss, en dan noemt ie mij een slet!quote:
NRC?quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Alles dat ik schrijf komt helaas achter een betaalmuur. Hoewel helaas, vind dat ook wel weer cool.
Correspondantquote:Op maandag 31 oktober 2016 14:25 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
NRC?Leuk voor je!
Maar NRC.
De Correspondent![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:25 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
NRC?Leuk voor je!
Maar NRC.
De Correspondent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, ja klopt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:18 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar jullie hebben allebei een vriendje?
quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]Je bent echt gewoon een Waxxer 2.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat?quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:36 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Je bent echt gewoon een Waxxer 2.0
quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]LIBELLE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TAPTOE!
DE SPELD!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
In combi met notenrijst?quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:47 schreef praisethebooty het volgende:
Hoewel, als je zoekt op het woord "rijstafdeling" scoort deze reeks nog altijd vrij hoog.
O, met Guus en zoquote:
O, doet ze weer wat?quote:
Leuk toch? Na afloop lekker met zijn allen in de treinquote:Op maandag 31 oktober 2016 17:34 schreef Rezania het volgende:
Het is weer een lekkere puinhoop op het station door die staking in Amsterdam.
Alleen geschreven. Maar Leslie Odom, wauw, wat een stem...quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, doet ze weer wat?
(Ik vond Sara altijd leuk vroegah)
Misschien was het eelt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:14 schreef Rezania het volgende:
Tuurlijk, afspraak gemaakt met de huisarts voor iets aan mijn handen. Moet morgen langs komen. Is het nu bijna weg. Typisch.
Toch ff gaan. Wie weet kan het in de toekomst voorkomen wordenquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:14 schreef Rezania het volgende:
Tuurlijk, afspraak gemaakt met de huisarts voor iets aan mijn handen. Moet morgen langs komen. Is het nu bijna weg. Typisch.
Wie weet komt hij even langsquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:14 schreef Renesite het volgende:
Sexy avondje. Even kijken voor een nieuwe energieleverancier
Who knows. Mister Qurrent lijkt me ook wel hip.quote:
Emtéquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:27 schreef Kaas- het volgende:
Omg eerste bewijs ooit dat Emté echt bestaat! Was net een reclame van terwijl ik zit te wachten op Voetbal Inside.
Maar wel je mening klaar hebben. Juist...quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:40 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen. De dichtstbijzijnde Emté is op minstens 1 dag reizen.
Dus geen idee
Ik heb geen idee zeg ik toch?quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wel je mening klaar hebben. Juist...
quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:42 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee zeg ik toch?
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:42 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee zeg ik toch?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |