Vertel me meer over de Ethiopische keukenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Succes man. Klinkt wel erg ongemakkelijk
Maar komt wel goed, schatje
[..]
klinkt lekker
[..]
Beter dan de Ethiopische keuken in ieder geval![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde niemand zo direct jaloers maken, dus onder een spoilertje is het je eigen verantwoordelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, er valt vrij weinig over te zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vertel me meer over de Ethiopische keuken
Niet zeuren, je hebt een uurtje langer kunnen slapen vannacht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef Kaas- het volgende:
Wekker gezet om 6:15. Zie er nu al zeau tegenop?!
Dat is dus mooi niet gebeurd.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zeuren, je hebt een uurtje langer kunnen slapen vannacht.
Ik dacht eigenlijk dat de klok achteruit/vooruit wereldwijd gebeurde, maar volgende week zaterdag gaat hier pas een uur achteruitquote:
Zijn we een uurtje dichterbij jouquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat de klok achteruit/vooruit wereldwijd gebeurde, maar volgende week zaterdag gaat hier pas een uur achteruit
quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:40 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zijn we een uurtje dichterbij jou![]()
Haha, nog een weekje wachten. Komt het wel goedquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ja nu 5 uur verschil ipv 6 uur
Was helemaal in de war vanmorgen
Slaap lekker, lieve kaas-quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:44 schreef Kaas- het volgende:
Zes uur gaat de vriend eerst douchen. Nu al helemaal kut.
Slaap lekker lieve mensen.
Wie zich daardoor maar aangesproken voelt hihi.
Trusten lieverd hihiquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:44 schreef Kaas- het volgende:
Zes uur gaat de vriend eerst douchen. Nu al helemaal kut.
Slaap lekker lieve mensen.
Wie zich daardoor maar aangesproken voelt hihi.
7:30, fuck die shit. Begeleider is er toch de hele week niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef Kaas- het volgende:
Wekker gezet om 6:15. Zie er nu al zeau tegenop?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |