genoegquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, dat vind ik dan wel weer snel gedaan. Afhankelijk van hoe veel was het was.
Badmuts wssquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, dat vind ik dan wel weer snel gedaan. Afhankelijk van hoe veel was het was.
Dit nummer gaat er eigenlijk over dat hij klaar is voor de dood... - Best donker en somber, dus. Het bevat letterlijk de tekst: I'm ready, my lord.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ow Cohen ligt nog steeds niet onder een steen?
De remix van Paul Kalkbrenner, als eerste door Piet gedraaid, daarna ook door Knokkels en ondergetekende, is ook erg, erg gaaf.quote:
Mmmm had Bowie ook niet zoiets voorspellends ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit nummer gaat er eigenlijk over dat hij klaar is voor de dood... - Best donker en somber, dus. Het bevat letterlijk de tekst: I'm ready, my lord.
Die wist dat hij ging overlijden (ernstig ziek). Bij Cohen is dat volgens mij niet het geval. Maar goed... hij is gewoon 82 jaar...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm had Bowie ook niet zoiets voorspellends ?
Hé Hoiquote:
Waar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:55 schreef Tuned22 het volgende:
Op zich dan wel weer leuk om Elf een schrijffout te zien maken
ik wil ook wel gewoon 82 wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die wist dat hij ging overlijden (ernstig ziek). Bij Cohen is dat volgens mij niet het geval. Maar goed... hij is gewoon 82 jaar...
Over Bowie gesproken: die komt toevallig straks nog voorbij in de show.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik laat even van mn bezorgmaaltijd afhangen of ik na 10 ga draaien.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
Over Bowie gesproken: die komt toevallig straks nog voorbij in de show.
Hierna gaan we eerst maar eens even naar India. Want als Muis muziek uit India draait, kan ik dat ook![]()
(Nummer stond al gepland hoor)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het klinkt totaal niet Indiaas hoor....
Je zou weleens gelijk kunnen hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:57 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hoeveel? (of ik ben gek, maar dat is geen vraag)
Multitasken werk niet, alhoewel het zwakke geslacht het tegenovergestelde beweert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou weleens gelijk kunnen hebben
Maar ja, ik moet radio maken en typen tegelijk. Goed excuus hè?
Misschien klopt het wel omdat je verwijst naar de wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou weleens gelijk kunnen hebben
Maar ja, ik moet radio maken en typen tegelijk. Goed excuus hè?
geen commentaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Multitasken werk niet, alhoewel het zwakke geslacht het tegenovergestelde beweert.
Multitasken KAN niet eens, is laatst gebleken uit onderzoek. In werkelijkheid switchen je hersenen gewoon heel snel heen en weer tussen verschillende taken. Dus al die fabeltjes over multitasken kunnen de prullenbak in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Multitasken werk niet, alhoewel het zwakke geslacht het tegenovergestelde beweert.
Hoiquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hoeft geen onderbouweing te geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Multitasken KAN niet eens, is laatst gebleken uit onderzoek. In werkelijkheid switchen je hersenen gewoon heel snel heen en weer tussen verschillende taken. Dus al die fabeltjes over multitasken kunnen de prullenbak in.
dat doen mannen nooitquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hoeft geen onderbouweing te geven.
Was laatst op tv. Ging o.a over smartphones volgens mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hoeft geen onderbouweing te geven.
Je hebt je al aardig aangepast op de gemiddelde topicbezoeker, merk ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:00 schreef Tuned22 het volgende:
ik zit domweg bijdehand te doenniks beters te doen.
Bedanktquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
U draait weer zeer prettige muziek DJ Elf
Ik vrees van wel iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt je al aardig aangepast op de gemiddelde topicbezoeker, merk ik
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De volgende stap is dat je wordt ingelijfd als DJ, dus kijk maar uit
Ach, een keer in de drie weken draaien is genoeg om op 49 je ding te doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De volgende stap is dat je wordt ingelijfd als DJ, dus kijk maar uit
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet als vrouwen sentimenteel gaan doen tenminste.
Ik soms ook wel op mijn stoelquote:
Nah, da's zo 2000quote:
Ik doe het nog op de ouderwetse manier \quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:11 schreef Tuned22 het volgende:
Nu zetten we de machine aan middels een app
Naam van uw show?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Eten smaakt goed, zet mij maar van 22 tot 24 op het schema.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
Het volgende nummer (die je wist dat ging komen) is speciaal voor just me en Tuned22
Hierna: het complete oeuvre van Was Not WasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je eet zeker weer bietjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Eten smaakt goed, zet mij maar van 22 tot 24 op het schema.
Ga je alweer op reisquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:14 schreef Fogel het volgende:
Mijn twee wasjes zijn inmiddels gewassen en al droog, lang leve de droogtrommel en de droogkast
Kost wat stroom, maar dan heb je tenminste droge kleding om in je koffer te mikken.
Hoezo alweer? Ben al drie weken thuis ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoezo alweer? Ben al drie weken thuis ofzo.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik doe altijd iets met bietjes, dus verzin maar wat.
quote:22:00 - 00:00 DJ PaRoDiUzZ - Een bietje bietjes ....
Dit is leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:16 schreef Tuned22 het volgende:
Je hoort 'm af en toe nog in het foute uur. Tis toch ook te vreselijk dit
Aaah dat plaatjequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik doe het nog op de ouderwetse manier \[ afbeelding ]
Onwijs leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
http://www.berkery.nl/fok/00smile/
he feels itquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Draai ik eens reggae, is Piet er niet
Piet had dat geen reggae genoemd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Draai ik eens reggae, is Piet er niet
Hij draaide laatst iets van die Adrian Sherwood. Toen moest ik aan deze remix denken, vandaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Piet had dat geen reggae genoemd.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:24 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Banner? Slaat toch niet op mij hoop ik?
Ben jij een banner dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:24 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik loop pas 16 jaar rondquote:
Ik ook, alleen jij iets langer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik loop pas 16 jaar rond
Dan had er "ban haar" gestaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:24 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
banner is sacha's voor ik ben erquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:24 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
quote:
Fogel is gewoon een rare vogelquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
En vragen om een ban is zelf een ban krijgen (afhankelijk van de gemoedstoestand van sommige mods (waarmee ik niet Fogel bedoel) )
Wie zou dat nou aangevraagd hebben?quote:
dat is toevallig 2x toevallig in één zinquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de nummers die ik toevallig klaar had staan, gaat hier heel mooi achteraan passen (toevallig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |