kopje koffie sla ik nooit af Oquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:18 schreef Tuned22 het volgende:
Als dank voor de heldere uitleg... mag ik jullie een verse latte of zulks aanbieden?![]()
Voor Kermit een kopje Lipton yellow label uiteraard
Par-don ?! Ik eis koffie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:18 schreef Tuned22 het volgende:
Als dank voor de heldere uitleg... mag ik jullie een verse latte of zulks aanbieden?![]()
Suiker of een zoetje mevrouw?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
kopje koffie sla ik nooit af O![]()
en.... hoe goed ken je Kermit ?
* just me krijgt het gevoel een zoethoudertje te krijgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:20 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Suiker of een zoetje mevrouw?![]()
Kom Kermit regelmatig tegen 'maar ik bemoei niet' en lig altijd weer dubbel
Mag ik dan een espressootje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:18 schreef Tuned22 het volgende:
Dat zijn dropjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
* just me krijgt het gevoel een zoethoudertje te krijgen
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna het nummer waar ik ineens op kwam omdat Muis "Boys Don't Cry" draaide
Kaasquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:22 schreef Tuned22 het volgende:
Ja hoor, komt voor mekaar. Ik heb ook nog verse monchou-taart in de aanbieding
Die heb ik niet bij de hand. Ik zal zo een andere 80s-klassieker draaien, okè?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:23 schreef Tuned22 het volgende:
Ik dacht even dat we Girls just wanna have fun kregen
Wel herkenbare PSB soundquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
B-kant uit 2006. Niet bepaald een hoogvlieger in hun oeuvre, maar wel een mooi, klein liedje.
Op zich wel ja, hoewel hun sound breder is dan menigeen denkt.quote:
80s zijn toch al ouder dan oldies?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die heb ik niet bij de hand. Ik zal zo een andere 80s-klassieker draaien, okè?
Neil Young, Paul Young etc?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich wel ja, hoewel hun sound breder is dan menigeen denkt.
Ik heb trouwens overwogen om een hele reeks Young-nummers te doen, vanwege de opening van YNG. Maar ik heb toch maar voor gewoon een mix van oud en nieuw gekozen
jengelende kaarten zijn leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:30 schreef Tuned22 het volgende:
Ik heb hier een verjaardagskaart vanals je 'm opent gaat ie dit jengelen.
TOO YOUNG- zeds dead & rivers cuomo ft pusha tquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had zeker gekund. Maar goed... ik moet ook nog wat nieuwe muziek draaien en zo
Daar ben je dan mooi klaar meequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:30 schreef Tuned22 het volgende:
Ik heb hier een verjaardagskaart vanals je 'm opent gaat ie dit jengelen.
Katerina & Hazesquote:
Blijkbaar inherent aan het omgaan met volwassenen die nooit volwassen zullen wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar ben je dan mooi klaar mee
Wie hield er ook alweer van New Order? Doedezemaar of jij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:35 schreef just me het volgende:
* just me moet eigenlijk gaan douchen, vanmiddag gegolfd en daarna borrel zonder happen gehad
zal DDM wel weer geweest zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie hield er ook alweer van New Order? Doedezemaar of jij?
Tot over 1 minuutquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:37 schreef just me het volgende:
* just me gaat record snel douchen verbeteren
ze is traag hèquote:
Dat ben ik gewend. Ik kom al jaren op FOK!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:35 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Blijkbaar inherent aan het omgaan met volwassenen die nooit volwassen zullen worden
Hierna: een track die bij verschillende DJ's al geremixte vorm voorbij is gekomen. Deze keer het origineel. Want het album in kwestie, van een 82-jarige man, is op #1 binnengekomen in de Album Top 100 vandaag...
en de was opgehangen ook nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel voor iemand die een record sneldouchen wil verbreken....
ow Cohen ligt nog steeds niet onder een steen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: een track die bij verschillende DJ's al geremixte vorm voorbij is gekomen. Deze keer het origineel. Want het album in kwestie, van een 82-jarige man, is op #1 binnengekomen in de Album Top 100 vandaag...
had dat eerder gezegdquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:51 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Die droogt niet onder de douche hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |