Dit ja. Hij is nou niet huilend op zijn knieën gaan liggen aan de voeten van TS om te vragen of ze hem ajb wil vergeven voor zijn misstappen omdat hij haar niet kwijt wil en dat hij er alles aan wil doen haar hart terug te winnen. Nee, hij deed het tegenovergestelde nadat TS het wist. Hij ging gewoon alsnog weer een weekend met de ander weg en hij mist de ander overduidelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:59 schreef loveli het volgende:
Voor herstel is op z'n minst iets van berouw nodig van zijn kant. En een hoop inzet om het beter te doen.
Voorlopig is zelfmedelijden het enige wat hij heeft kunnen opbrengen. Dat lijkt me onvoldoende.
Verkeerd geformuleerd. Met dat ... weg terwijl kindje bij zijn moeder was.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij gaf aan een weekendje naar zijn ma te gaan met jullie kind?
De ander wel mist..quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens natuurlijk, dat rekening houden met zijn liefdesverdriet belachelijk is. Dat vond ik destijds toen het mij overkwam ook. Bedoel alleen dat ik begrijp hoe walgelijk en kwetsend het is voor TS om te moeten zien dat hij de ánder mist.
Dat zei hij tegen zijn eigen moeder zoals ik het lees. Waarom zou hij het kind meenemen op een werkweekend?quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, hij is een weekend weggegaan met haar aan zee, terwijl hij had gezegd dat het voor werk was.
Daar zeg je het al, hij wil niet bij de kinderen weg. Wat valt er vlot te trekken als dat zijn enige motivatie zou zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij hem in principe ook, maar toch niet. Het vergt wel extreem veel inspanning en het kan hartstikke hard falen natuurlijk maar als zij niet bij hem weg wil en hij wil niet bij de kinderen weg is er in ieder geval bereidheid om het weer vlot te trekken. Uit elkaar gaan kan altijd nog en dat heeft de voorkeur boven een verstandshuwelijk.
Dit wel ja, want wat heeft hij nou laten zien aan bereidheid om verder te kunnen gaan samen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:59 schreef loveli het volgende:
Voor herstel is op z'n minst iets van berouw nodig van zijn kant. En een hoop inzet om het beter te doen.
Voorlopig is zelfmedelijden het enige wat hij heeft kunnen opbrengen. Dat lijkt me onvoldoende.
Niet veel bereidheid, al zet hij nu stuk te gaan omdat hij zijn zoontje mist.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De ander wel mist..
[..]
Dat zei hij tegen zijn eigen moeder zoals ik het lees. Waarom zou hij het kind meenemen op een werkweekend?
[..]
Daar zeg je het al, hij wil niet bij de kinderen weg. Wat valt er vlot te trekken als dat zijn enige motivatie zou zijn?
[..]
Dit wel ja, want wat heeft hij nou laten zien aan bereidheid om verder te kunnen gaan samen?
Oh, hij heeft er toen tegen jou ook nog over lopen liegen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:45 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
En dat laatste wat je zegt; dat vind ik ook zo pijnlijk he. Misschien wel het pijnlijkste van allemaal. Hij heeft toen mijn pijn gezien want ik wist het al. Het kindje was er net en hij heeft ons andere zoontje bij zijn moeder gestald. En vervolgens een weekend aan zee met haar. Nu ik het schrijf, voel ik de vernedering weer. Hij heeft eht ook heel geraffineerd aangepakt met het verbergen van de bewijzen.
Maar jou dus niet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:07 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Niet veel bereidheid, al zet hij nu stuk te gaan omdat hij zijn zoontje mist.
Eens. Iemand die je zo glashard voor staat te liegen, hoort nooit meer een blik gegund te krijgen van TS. Als schoonmoedertje, die net zo goed deelneemt aan dit hele circus, zo graag die kinderen wilt blijven zien, komt zij ze ook maar elke keer ophalen zodat TS niet de hele tijd met die lul geconfronteerd wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, hij heeft er toen tegen jou ook nog over lopen liegen?
Ik zou er zo totaal klaar mee zijn, ik zou iemand niet eens meer in m'n buurt willen hebben, laat staan in m'n bed, slaapkamer of woonkamer, gewoon niet.
Als hij van tevoren had gezegd dat hij met haar op stap zou gaan, zou ik hem bij wijze van spreken achterna rijden die twee uur in de auto. Met een mesquote:Op dinsdag 1 november 2016 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, hij heeft er toen tegen jou ook nog over lopen liegen?
Ik zou er zo totaal klaar mee zijn, ik zou iemand niet eens meer in m'n buurt willen hebben, laat staan in m'n bed, slaapkamer of woonkamer, gewoon niet.
Hij weet je denk ik goed te raken met zulke uitspraken, maar waar is zijn gemis voor jou?quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:07 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Hij heeft tegen zowel mij als zijn moeder gezegd dat hij voor werk weg moest en daarom het kindje bij moeders onderbracht.
Het is inderdaad minimaal, eens.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:05 schreef Scary_Mary het volgende:
Daar zeg je het al, hij wil niet bij de kinderen weg. Wat valt er vlot te trekken als dat zijn enige motivatie zou zijn?
Dan begrijp ik de mensen die de boel willen 'redden' niet. Je laat je niet op deze manier behandelen, te kakken zetten, mishandelen en misbruiken. Je wordt als een stuk vuil behandeld dat nog eens een schop na krijgt. Misselijker dan dit heb ik het echt nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:19 schreef loveli het volgende:
Als je erover hoort kun je je niet voorstellen dat iemand nog verder zou willen. In de praktijk blijkt toch dat veel mensen de boel willen redden.
Als hij niks aan de omstandigheden verandert die dit dubbelleven mogelijk maakten, zal het (volgens de statistieken) nog een keer gebeuren. Verandert hij echt, dan is een succesvolle doorstart mogelijk.
Nu had hij thuis iemand die z'n vieze sokken en onderbroeken waste en z'n kind verzorgde, en buitenshuis eentje die niet soms moe was van een drukke dag, naar z'n verhalen luisterde en lekker warm in bed was. Ideaal.
Zonder die wasvrouw/babysitter thuis was z'n nieuwe vriendin ook niet extreem vrolijk geweest over rondslingerende sokken en vuile onderbroeken naast de wasmand. Juist omdat hij er 2 had, was het met die tweede zo gezellig. Daar deed 'ie alle leuke dingen mee. Z'n geweten was stuk en voor hem was de situatie ideaal.
Een tweede kindje zorgt er ook voor dat vrouw nummer 1 niet weggaat. Zal niet de eerste zijn die zijn bedrogen vrouw daarom zwanger maakt.
PS: Volgens mij heb ik nergens de indruk gewekt dat hij ons zoontje heeft meegenomen; moest er nog bijkomenquote:Op dinsdag 1 november 2016 12:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij weet je denk ik goed te raken met zulke uitspraken, maar waar is zijn gemis voor jou?
Lijkt me dan inderdaad verkeerd verwoord, want je wist dus dat het kind bij je schoonmoeder zou zijn. Beter ook dat hij jullie kind niet meenam naar zijn romantische weekendje..
Ocherm.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:07 schreef proudmum86 het volgende:
Zo komt het op mij over als jij aangeeft dat hij jullie zoontje daar heeft gestald ipv aan te geven dat jullie het samen beter vonden dat hij daar zou zijn. Wel snap ik dat je het hem aanrekent, want kennelijk had jullie zoontje daar dus niet heen gehoeven ivm zijn werk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:26 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
PS: Volgens mij heb ik nergens de indruk gewekt dat hij ons zoontje heeft meegenomen; moest er nog bijkomen![]()
Op het ogenblik kan hij me niet meer raken, dat weekendje was al de limit.
Je doet wel veel aannames. Ik zie dat niet als bereidheid, was gewoon een los feit wat ik benoemde. Dan vind je het misschien niet geloofwaardig, maar zulke nieuwe feiten raken mij gewoon nu niet. Ik ben nog aan het rouwen om de rest.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo komt het op mij over als jij aangeeft dat hij jullie zoontje daar heeft gestald ipv aan te geven dat jullie het samen beter vonden dat hij daar zou zijn. Wel snap ik dat je het hem aanrekent, want kennelijk had jullie zoontje daar dus niet heen gehoeven ivm zijn werk.
Eerlijk gezegd vind ik die laatste zin niet zo geloofwaardig als je aangeeft dat hij zegt zijn zoon zo te missen. Misschien ben ik dan te cynisch, maar het klinkt een beetje als emotionele chantage van zijn kant. En dat noem je hier dan als een klein beetje bereidheid lijken te tonen ofzo..
Het was op zích natuurlijk niet nodig want hij hóefde niet weg voor zijn werk, dat was nep en hij hóefde niet per se met dat wicht naar de kust. Dus hij had gewoon bij jou en je kinderen thuis kunnen zijn dat weekend zo vlak na de geboorte van jullie kindje.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:47 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Zoontje was in overleg bij moeders, daar wist ik van. Maar hji was degene die het geregeld had. Ik vind dat "alleen" maar erg omdat het zo geraffineerd en gepland is, niet omdat het neit had gehoeven. Want het was wel nodig om mijn zoontje elders door te brengen bij zijn afwezigheid.
Wat is er dan zo geraffineerd en gepland aan in jouw ogen als het niet de onnodigheid was?quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:47 schreef proudmum86 het volgende:
Zoontje was in overleg bij moeders, daar wist ik van. Maar hij was degene die het geregeld had. Ik vind dat "alleen" maar erg omdat het zo geraffineerd en gepland is, niet omdat het niet had gehoeven. Want het was wel nodig om mijn zoontje elders door te brengen bij zijn afwezigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |