abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166325590
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja en dan zijn ze oud genoeg om te gaan scheiden en komen ze er achter dat hun jonge jeugd of heel hun jeugd een leugen is geweest. Nee, dat doet echt een hoop goed.
Hallo samenvatting van mijn jeugd.

Als ouder ben je aan het 'voor leven'. Ik stel mezelf (in andere situaties dan deze) ook regelmatig de vraag: wat voor voorbeeld wil ik mijn kind geven. Hoe zou je het vinden als je kind in zo'n relatie terechtkwam.

Succes TS.
Met een meidenkwartet
  maandag 31 oktober 2016 @ 15:56:54 #127
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_166327817
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 17:48 schreef proudmum86 het volgende:

[..]

Dat zal ik dan ook nooit doen. Ik ben er heilig van overtuigd dat iemand een slechte partner en tegelijkertijd een supergoede vader kan zijn. Dat laatste is hij namelijk echt. En hij houdt ook ontzettend van zijn kinderen.

Die overtuiging heb ik ook sinds kort... jaren na mijn vaders overlijden deed mijn moeder een boekje open over hun huwelijk (40 Jaar getrouwd geweest), Hij bleek een beroerde echthgenoot te zijn geweest maar voor mij een geweldige vader.

Zij besloot om wille van de kinderen bij hem te blijven maar geeft toe dat ze zichzelf daarmee enorm tekort heeft gedaan.
Doe je zelf niet tekort want daarmee doe je ook je kinderen tekort en dat moet je echt niet willen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_166328158
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 15:56 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Die overtuiging heb ik ook sinds kort... jaren na mijn vaders overlijden deed mijn moeder een boekje open over hun huwelijk (40 Jaar getrouwd geweest), Hij bleek een beroerde echthgenoot te zijn geweest maar voor mij een geweldige vader.

Zij besloot om wille van de kinderen bij hem te blijven maar geeft toe dat ze zichzelf daarmee enorm tekort heeft gedaan.
Doe je zelf niet tekort want daarmee doe je ook je kinderen tekort en dat moet je echt niet willen.
het klinkt zoals je het nu zegt niet alsof je moeder jou tekort gedaan heeft door bij hem te blijven..
compact en kleverig.
  maandag 31 oktober 2016 @ 16:19:40 #129
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_166328265
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het klinkt zoals je het nu zegt niet alsof je moeder jou tekort gedaan heeft door bij hem te blijven..
Toch wel want er waren ruzies en spanningen maar als kind snap je niet waarom. Als kind wil je alleen maar dat ze ophouden. En natuurlijk gebeurde dat ook steeds en dan was het voor mij als kind weer een opluchting.

Ik heb dus een deel bewust meegekregen en dat was al heel vervelend. Pas jaren na het overlijden heeft mijn moeder gesproken over het slechte huwelijk en vielen er veel meer dingen op hun plek.

Desalniettemin had ik een geweldige vader maar mijn moeder een nog beroerdere echtgenoot dan ik aanvankelijk dacht. En dat is enorm verdrietig.

Een goed voorbeeld is dat mijn moeder over beschermend naar mij toe is geweest waar ik nu nog gevolgen van ondervind. Ze was bang dat op een moment de stoppen zouden doorslaan bij vaders en dat op de kinderen zou afreageren.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_166328304
Vreemd dat je zegt dat je denkt dat het leven zo wel door kan gaan voor de 'komende' jaren, en daarna? Hoe staat je man er in? Heb je er met hem over gepraat? Wat was zijn reactie?

Heb niet de rest van de reacties gelezen, dus waarschijnlijk heb ik iets gemist als het al is beantwoord.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 oktober 2016 @ 18:29:13 #131
163650 Greys
pi_166330378
Dus hij heeft zijn minnares 'geblokkeerd'. Poeh poeh, wat een opoffering. Kan me namelijk niet voorstellen dat die vrouw hem nog echt wil nadat TS met haar gesproken heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166330407
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:29 schreef Greys het volgende:
Dus hij heeft zijn minnares 'geblokkeerd'. Poeh poeh, wat een opoffering. Kan me namelijk niet voorstellen dat die vrouw hem nog echt wil nadat TS met haar gesproken heeft.
Echt he.

Maar volgens mij is hij nog naar haar toe gegaan terwijl de twee dames elkaar gesproken hadden (of ik lees verkeerd).
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 oktober 2016 @ 18:32:54 #133
163650 Greys
pi_166330436
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:31 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Echt he.

Maar volgens mij is hij nog naar haar toe gegaan terwijl de twee dames elkaar gesproken hadden (of ik lees verkeerd).
Dat kan zijn omdat zij hem persoonlijk nog even wilde zeggen hoe een lul het is. Misschien. Of zijn ze weer rustig tussen de lakens gedoken, TS?

Ik gok dat die ander hem niet meer wil en hij dan maar nu 'voor zijn kinderen kiest'. Totdat er weer een ander zijn aandacht trekt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 31 oktober 2016 @ 18:44:13 #134
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_166330600
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:32 schreef Greys het volgende:
Dat kan zijn omdat zij hem persoonlijk nog even wilde zeggen hoe een lul het is. Misschien. Of zijn ze weer rustig tussen de lakens gedoken, TS?

Nope. Hij is in augustus nog bij minnares geweest en ts heeft de minnares in september gesproken.
Dikke kans dat dat van die lakens wel klopt.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_166330828
Wat n aannames allemaal :')

Het is logisch om te willen dat deze man n akelige vent is die niets meer goed kan doen, maar uiteindelijk kan het zomaar zijn dat hij wél voor haar wil gaan en dat het wél n oplossing is om bij elkaar te blijven.
Het klinkt heel fout, maar hij zit nu, vanwege de breuk met die vrouw waar hij een jaar wat mee heeft gehad, ook in n periode van rouw. Natuurlijk mag dat niet en is hij fout.
Het houdt echter wel in dat hij op het moment in emotie leeft waarschijnlijk.
En dat houdt dan weer in dat ze hier nu niet goed over kunnen praten en dat hij niet perse zijn gevoelens voor haar herkent, waarschijnlijk neemt hij haar ook t een en ander kwalijk op het moment.

Laat de boel even bezinken en ga praten, kijken wat beiden nog wíllen van deze relatie en maak dan een keuze. Dat kan prima uit elkaar gaan zijn, maar doe dat niet overhaast en niet op n moment dat je beiden emotioneel bent.

Maar goed, nu krijg ik ws een hoop shit over me heen dat t niet uitmaakt hoe hij zich voelt enzo... klopt, maar als je twijfelt over samen verder gaan, speelt dat wel degelijk een rol.
compact en kleverig.
pi_166330972
Ja hoor. Maar het is een akelige man. Als je een beetje fatsoen en respect hebt, dan doe je dit niet. Dan praat je niet zo laag over de vrouw waar je kinderen mee hebt. En dan lieg en bedrieg je niet iemand en ga je d'r al helemaal niet mee door als ze erachterkomt.

Dus ja: het is een akelige man.
pi_166331143
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 19:02 schreef Voetstappen het volgende:
Ja hoor. Maar het is een akelige man. Als je een beetje fatsoen en respect hebt, dan doe je dit niet. Dan praat je niet zo laag over de vrouw waar je kinderen mee hebt. En dan lieg en bedrieg je niet iemand en ga je d'r al helemaal niet mee door als ze erachterkomt.

Dus ja: het is een akelige man.
het is n man die een heel grote fout heeft begaan. Dat wil niet perse zeggen dat hij in alle opzochten een slechte partner is wmb.

En hoe lullig ook... als je verliefd wordt in n relatie en je besluit daar wat mee te doen (wat je al niet hoort te doen, gelijk afkappen die handel) dan is het logisch dat je niet gaat zeggen dat je zo gelukkig bent met je partner :X
Wat hij zegt tegen die ander is niet de waarheid, hij liegt tegen haar net zo goed.

Nogmaals voor de duidelijkheid, ik wil dit niet goedpraten, hij had dit gewoon never nooit mogen doen en t doet ontzettend pijn en maakt echt t vertrouwen kapot...
Maar zoek uit wat je wil (das t belangrijkst) en kijk of dat haalbaar is. Ook als je wil blijven. Laat je niet vertellen dat je móet gaan als dat niet is wat je wil, maar doe wat je wíl doen als je het kan.
compact en kleverig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 oktober 2016 @ 19:29:05 #138
163650 Greys
pi_166331633
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het is n man die een heel grote fout heeft begaan. Dat wil niet perse zeggen dat hij in alle opzochten een slechte partner is wmb.

En hoe lullig ook... als je verliefd wordt in n relatie en je besluit daar wat mee te doen (wat je al niet hoort te doen, gelijk afkappen die handel) dan is het logisch dat je niet gaat zeggen dat je zo gelukkig bent met je partner :X
Wat hij zegt tegen die ander is niet de waarheid, hij liegt tegen haar net zo goed.

Nogmaals voor de duidelijkheid, ik wil dit niet goedpraten, hij had dit gewoon never nooit mogen doen en t doet ontzettend pijn en maakt echt t vertrouwen kapot...
Maar zoek uit wat je wil (das t belangrijkst) en kijk of dat haalbaar is. Ook als je wil blijven. Laat je niet vertellen dat je móet gaan als dat niet is wat je wil, maar doe wat je wíl doen als je het kan.
Ik snap gedeeltelijk je punt, maar het feit dat hij De Ander gewoon nog zag nádat zijn vrouw wist van de affaire en hij wist hoe veel pijn haar dat deed maakt hem toch wel een harteloze klootzak van de bovenste plank hoor.. Hij was fout en deed het gewoon daarna weer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166332200
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 19:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap gedeeltelijk je punt, maar het feit dat hij De Ander gewoon nog zag nádat zijn vrouw wist van de affaire en hij wist hoe veel pijn haar dat deed maakt hem toch wel een harteloze klootzak van de bovenste plank hoor.. Hij was fout en deed het gewoon daarna weer.
naar zn vrouw toe wel, hij zal zelf wellicht t idee gehad hebben dat hij die ander ook uitleg verschuldigd was. :X
compact en kleverig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 oktober 2016 @ 19:52:14 #140
163650 Greys
pi_166332320
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

naar zn vrouw toe wel, hij zal zelf wellicht t idee gehad hebben dat hij die ander ook uitleg verschuldigd was. :X
Dat is net zo goed een aanname natuurlijk.. :)
Voor hetzelfde geld zat ie gewoon weer klef te doen met haar. Zij wist het toen nog niet begreep ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166332729
quote:
12s.gif Op maandag 31 oktober 2016 19:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is net zo goed een aanname natuurlijk.. :)
Voor hetzelfde geld zat ie gewoon weer klef te doen met haar. Zij wist het toen nog niet begreep ik.
dat klopt, en dat laatste had ik er niet uitgehaald, maar zou best kunnen.
compact en kleverig.
pi_166341403
Iedereen onwijs bedankt voor de antwoorden en het medeleven. Ik zit sinds zondag met mijn jongste van 3 maanden bij mijn ouders. Even afstand van een giftige situatie.
Rationeel weet ik dat eht op is. Gevoelsmatig meot ik nog afstand nemen van het beeld dat ik lang had. Van ons leven samen, ons ogenschijnlijk gelukkige gezinsleven. Het beeld dat ik tot enkele maanden terug nog had. Alles lijkt een leugen en ik meot echt even rouwen om het leven dat ik kwijt ben.
Zo had ik een goede band met mijn schoonmoeder, dacht ik. Ze blijkt er al sinds begin dit jaar van te weten en de dame in kwestie ook eens gezien te hebben.. Dan ga je zo'n lieve schoonmoeder toch met andere ogen bekijken. En zijn vrienden waren erbij toen hij haar voor het eerst ontmoette.

Zijn moeder en andere familie wil overigens dat we bij elkaar blijven en hebben de dame in kwestie zelfs benaderd op een niet heel aardige manier. Dus het wordt nog lelijker zo. Jullie zullen vast denken dat ik me niks moet aantrekken van andere mensen en hun meningen, maar het zijn toch de mensen met wie we veel te maken hebben en die ook vaak mijn kinderen opvangen.
Mijn eigen familie ziet de ernst ook niet echt in. Voor zover ze het weten dan, ik durf het niet echt aan mensen te vertellen. Alsof het dan nog "echter" wordt. Mijn ouders weten het wel en 1 vriendin die er per toeval achterkwam.
pi_166341436
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat n aannames allemaal :')

Het is logisch om te willen dat deze man n akelige vent is die niets meer goed kan doen, maar uiteindelijk kan het zomaar zijn dat hij wél voor haar wil gaan en dat het wél n oplossing is om bij elkaar te blijven.
Het klinkt heel fout, maar hij zit nu, vanwege de breuk met die vrouw waar hij een jaar wat mee heeft gehad, ook in n periode van rouw. Natuurlijk mag dat niet en is hij fout.
Het houdt echter wel in dat hij op het moment in emotie leeft waarschijnlijk.
En dat houdt dan weer in dat ze hier nu niet goed over kunnen praten en dat hij niet perse zijn gevoelens voor haar herkent, waarschijnlijk neemt hij haar ook t een en ander kwalijk op het moment.

Laat de boel even bezinken en ga praten, kijken wat beiden nog wíllen van deze relatie en maak dan een keuze. Dat kan prima uit elkaar gaan zijn, maar doe dat niet overhaast en niet op n moment dat je beiden emotioneel bent.

Maar goed, nu krijg ik ws een hoop shit over me heen dat t niet uitmaakt hoe hij zich voelt enzo... klopt, maar als je twijfelt over samen verder gaan, speelt dat wel degelijk een rol.
Dank voor je nuance. Hij oogt inderdaad erg verdrietig sinds zij uit zijn leven is. En dat vind ik zo pijnlijk om te zien; niet uit medeleven want dat stadium ben ik wel voorbij. Mar wel het feit dat hij haar zo mist, zo kwetsend.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2016 @ 09:24:24 #144
163650 Greys
pi_166341446
Wat een vreselijk idee dat je schoonmoeder het al zo lang wist en met die vrouw gesproken heeft.
Als ze het zo enorm lang voor jou verborgen heeft, voor haar schoondochter en moeder van haar kleinkinderen, vind ik persoonlijk dat ze nu nul recht van spreken meer heeft om te melden dat ze vindt dat jullie bij elkaar moeten blijven... Misschien had ze dan begin dit jaar haar mond open moeten trekken tegen je als ze het dan zo goed met je voorheeft. Bah. Die is gewoon uit eigenbelang bezig. Bang dat ze anders haar kleinkinderen minder ziet. Niemand daar denkt aan jou. Fuckers. ALS JIJ MAAR WEL AAN JEZELF DENKT ALSJEBLIEFT.

Heel veel sterkte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166341449
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:44 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Nope. Hij is in augustus nog bij minnares geweest en ts heeft de minnares in september gesproken.
Dikke kans dat dat van die lakens wel klopt.
Dat zit er dik in. Ze zijn een weekend naar de kust geweest en hebben daar in een hotel gezeten. Ik maak me daar geen illusies over.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2016 @ 09:26:29 #146
163650 Greys
pi_166341472
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 09:24 schreef proudmum86 het volgende:

[..]

Dat zit er dik in. Ze zijn een weekend naar de kust geweest en hebben daar in een hotel gezeten. Ik maak me daar geen illusies over.
Nadat jij het al wist dus?
Jezus...

Hoe denkt die andere vrouw over hem nu eigenlijk nadat je met haar sprak, heb jij daar enig idee van? Wil ze hem gewoon nog?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166341490
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 09:24 schreef Greys het volgende:
Wat een vreselijk idee dat je schoonmoeder het al zo lang wist en met die vrouw gesproken heeft.
Als ze het zo enorm lang voor jou verborgen heeft, voor haar schoondochter en moeder van haar kleinkinderen, vind ik persoonlijk dat ze nu nul recht van spreken meer heeft om te melden dat ze vindt dat jullie bij elkaar moeten blijven... Misschien had ze dan begin dit jaar haar mond open moeten trekken tegen je als ze het dan zo goed met je voorheeft. Bah. Die is gewoon uit eigenbelang bezig. Bang dat ze anders haar kleinkinderen minder ziet. Niemand daar denkt aan jou. Fuckers. ALS JIJ MAAR WEL AAN JEZELF DENKT ALSJEBLIEFT.

Heel veel sterkte.
Daar is zij zeker bang voor. Zij heeft hem ook dringend verzocht de boel te stoppen. En de rest van de familie heeft haar onvriendelijk benaderd. Het is zo'n familie waar van alles gebeurt maar dat gaat dan in de doofpot om maar de schijn op te houden.
pi_166341539
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 09:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Nadat jij het al wist dus?
Jezus...

Hoe denkt die andere vrouw over hem nu eigenlijk nadat je met haar sprak, heb jij daar enig idee van? Wil ze hem gewoon nog?
Ja nadat ik het wist. Hij is toen een weekend met haar weggeweest, onze oudste was bij zijn moeder en ik was thuis met de baby.

Zij heeft hem "gedumpt" na alle drama. Wel met moeite, zei ze, omdat zij wel wat hadden opgebouwd natuurlijk. Daarna blokkeerde hij haar. Ze zegt tegen mij dat ze hem niet meer wil..
pi_166341568
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 09:32 schreef proudmum86 het volgende:

[..]

Ja nadat ik het wist. Hij is toen een weekend met haar weggeweest, onze oudste was bij zijn moeder en ik was thuis met de baby.

Zij heeft hem "gedumpt" na alle drama. Wel met moeite, zei ze, omdat zij wel wat hadden opgebouwd natuurlijk. Daarna blokkeerde hij haar. Ze zegt tegen mij dat ze hem niet meer wil..
Maar zij wist toch wel van jou af?
pi_166341596
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 09:35 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Maar zij wist toch wel van jou af?
Pas sindskort
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')