Ik had dat topic open laten staan op mijn laptop omdat ik er nog op moest reageren en toen was ik het daarna kwijt omdat m'n laptop was uitgegaanquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omgmeid, echt.... jij en je kinderen zijn op de langere termijn zoveel beter af zonder die jongen... sorry maar man kan ik het noemen als je je zo gedraagt
[..]
Ik ben het met je eens hoor in dit geval, maar eh... in dat andere topic waarbij die jongen zijn date heel serieus zag en ze seks hadden en toen dat wijf gelijk de volgende dag een andere ging neuken vond je dat die meid niks verkeerd deed?![]()
Apart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------------
TS: Ik las dat je nu bij je moeder bent (tijdelijk). Ik hoop dat vanaf nu alles jou zo goed mogelijk voor de wind gaat, ik moet ook zeggen dat ik hoop dat die vent van je alles zo slecht mogelijk ervaart en zijn hele leven hiervoor nog moet bloeden.
Ik weet ook dat bovenstaande niet mooi is om te denken, maar ik meen het wel. Heb bewondering voor je als je zelf dit soort gevoelens er niet op na houdt.
Hoop dat je binnen heel korte tijd weer hartstikke gelukkig bent (zal wel niet realistisch zijn) en dat je heel snel inziet dat het een loeder eerste klas is, dat ie jou niet verdient, zijn kinderen niet verdient en dat ie lekker z'n hele leven bij z'n moeder kan blijven wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle sterkte gewenst. Echt een kutstreek eerste klas waarvan ik niet wist dat mensen het in zich hadden zulke shit mensen aan te doen.Walgelijk.
Ik haal het aan, omdat ik denk dat het voor sommigen best een verschil uit kan maken in het verwerkingsproces van wat er nou allemaal echt gebeurd is. Ja, hij heeft gelogen en bedrogen. Ja, hij heeft gepland. Maar als hij echt geraffineerd te werk had willen gaan, dan was hij niet zo lui geweest om in de eigen omgeving te gaan daten.quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom het nu daarover gaat. Het gegeven dat hij met haar wegging vlak na de geboorte en dat ze het al wist, steekt het meest, denk ik. En dat hij dan ook nog eens zo gepland te werk gaat, ook pijnlijk.
Het was dan ook een vooropgezet plan, dat ontkent niemand hier denk ik. Ik zeur over die geraffineerdheid, omdat het hem meer credit lijkt te geven dan hij eigenlijk heeft gedaan. Recht in je gezicht een verhaal ophangen is voor sommige mensen niet zoveel moeite en die oppas hadden julliel onder de sneltoets staan. Uit ander gedrag lijkt hij sowieso niet zoveel moeite voor jullie relatie gedaan te hebben of te willen doen. Zie ook hierboven.quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:25 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Als je van tevoren een weekend plant en er een heel verhaal van maakt over werkverplichtingen, en dan oppas regelt, vind ik dat een vooropgezet plan. Ik zie niet hoe ik hem daar credits voor geef of een puppetmaster van hem maak..
Dat beweer ik dan ook niet, maar ik dat volgende keer duidelijker verwoorden dat ik naar andermans woorden verwijsquote:Op dinsdag 1 november 2016 15:23 schreef loveli het volgende:
TS heeft het zelf nooit over wraak gehad.
Mijn opmerking was algemeen, staat toevallig onder jouw post, was geen reactie op jou.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook niet, maar ik dat volgende keer duidelijker verwoorden dat ik naar andermans woorden verwijs
Pardon, my bad. Overigens denk ik het ook juist de kracht van een forum is dat er breder gereageerd wordt dan puur op een ts post. Soms komen er dan andere of nieuwe dingen boven die wel kunnen bijdragen. Al is het alleen maar om af te vinken van fuck no ofzo..quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn opmerking was algemeen, staat toevallig onder jouw post, was geen reactie op jou.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:57 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik had dat topic open laten staan op mijn laptop omdat ik er nog op moest reageren en toen was ik het daarna kwijt omdat m'n laptop was uitgegaanNiet meer aan gedacht daarna. Maar ik weet waar je het over hebt en ik moest daar nog enige nuance in brengen inderdaad. En ik wil dit topc niet vervuilen met mijn mening over het andere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------------
TS: Ik las dat je nu bij je moeder bent (tijdelijk). Ik hoop dat vanaf nu alles jou zo goed mogelijk voor de wind gaat, ik moet ook zeggen dat ik hoop dat die vent van je alles zo slecht mogelijk ervaart en zijn hele leven hiervoor nog moet bloeden.
Ik weet ook dat bovenstaande niet mooi is om te denken, maar ik meen het wel. Heb bewondering voor je als je zelf dit soort gevoelens er niet op na houdt.
Hoop dat je binnen heel korte tijd weer hartstikke gelukkig bent (zal wel niet realistisch zijn) en dat je heel snel inziet dat het een loeder eerste klas is, dat ie jou niet verdient, zijn kinderen niet verdient en dat ie lekker z'n hele leven bij z'n moeder kan blijven wonen.Even kort, meten met 2 maten is sowieso triest. Ik zou FOK! daar in niet als maatstaaf nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle sterkte gewenst. Echt een kutstreek eerste klas waarvan ik niet wist dat mensen het in zich hadden zulke shit mensen aan te doen.Walgelijk.
Maar daarom kwam het bij mij ook nogal hypocriet over want mannen doen zoiets altijd en vrouwen nooit natuurlijk en dan nog in een topic waarbij het de man overkomt krijgt de man een hoop ellende te verduren.
Ik zal ook wel ouderwets zijn dat ik er van uit ga dat als je met iemand date en seks hebt je toch soort van exclusief bent. Wel rare ontwikkeling eigenlijk, toch soort van vertrouwen.. maar goed, nogmaals ik ben ouderwets.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik koppel dat ook echt los. In dit topic al aangegeven dat ik het vaderschap los zie van het partnerschap. Mensen vroegen hoe hij een goede vader kon zijn als hij hun moeder zo behandelt, maar zijn voor mij losstaande dingen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik haal het aan, omdat ik denk dat het voor sommigen best een verschil uit kan maken in het verwerkingsproces van wat er nou allemaal echt gebeurd is. Ja, hij heeft gelogen en bedrogen. Ja, hij heeft gepland. Maar als hij echt geraffineerd te werk had willen gaan, dan was hij niet zo lui geweest om in de eigen omgeving te gaan daten.
Waarom is zoiets in mijn ogen wel relevant? Omdat het denk ik te maken heeft met een kwestie van respect. Ten opzichte van je gezin, die in dezelfde plaats wonen als waar hij haar naar mee nam. Je omgeving die er lucht van krijgt en gedwongen wordt om partij te kiezen om er al dan niet iets over te zeggen enzo. Dezelfde plaats waar je eventueel met elkaar zou willen/moeten gaan. Zijn familie mag dan de doofpot proberen te hanteren, maar geroddel ga je niet tegen.
Vreemdgaan is hoe dan ook kut, maar ik vind het ongenuanceerd om dit soort details niet mee te nemen in de overweging voor eventuele toekomst samen. Niet omdat het verraad minder erg zou zijn als hij er minder planning in gestopt heeft dan een geheime operatie van de CIA ofzo. Nee, om goed te kijken naar zijn feitelijke manier van handelen. Die zal je hoogstwaarschijnlijk meer vertellen dan wat er zijn mond kwam en komt.
[..]
Het was dan ook een vooropgezet plan, dat ontkent niemand hier denk ik. Ik zeur over die geraffineerdheid, omdat het hem meer credit lijkt te geven dan hij eigenlijk heeft gedaan. Recht in je gezicht een verhaal ophangen is voor sommige mensen niet zoveel moeite en die oppas hadden julliel onder de sneltoets staan. Uit ander gedrag lijkt hij sowieso niet zoveel moeite voor jullie relatie gedaan te hebben of te willen doen. Zie ook hierboven.
Als je dan aangeeft dat je hiervoor gewoon doorleefde als het perfecte gezinnetje naar de buitenwereld, dan vraag ik me af of je dat echt voor jezelf nodig had of dat het hem wel lekker uit kwam en je daar gewoon in mee ging (zoals ook met andere dingen). Dat je op zo een moment de kracht niet hebt om aan de bel te trekken is begrijpelijk. Je leven zo overhoop en net met een nieuw kindje erbij is vreselijk heftig. Juist daarom wil ik aangeven dat je hem niet puur die macht zou willen toekennen alsof hij voor die ander wel zoveel heeft gedaan en alles op alles zou hebben gezet om jou in het duister te laten. Ook dat het zogenaamd voor de kinderen zou zijn geweest lijkt me redelijk slecht doordacht als je in de eigen woonplaats gaat daten.
Stel jezelf centraal in die zin dat je wel ruimte voor jezelf blijft creëren en niet afgaat op hetgeen hij vooral zegt. Hij heeft niet de beste intenties voor jou, dus wees extra alert dat jij dit wel voor jezelf doet. Juist omdat jij er ook voor je kinderen (niet alleen de baby) door moet.
Natuurlijk beïnvloedt dit alles wel de ouderrol qua invulling enzo, maar probeer dat los gekoppeld te houden van jullie als partners.
Vergeet het woord wraak en het idee dat je over je heen laat lopen als je hem niet terug zou proberen te pakken. Handel het netjes af. Voor jezelf en de kinderen.
Nee, ook 's avonds en in het weekend. Maar wel soms met werktripjes als alibi. Hij heeft haar leren kennen met uitgaan, waar zijn vrienden bij waren. Die ook leuk met haar gekletst hebben en hem nog een soort van respect gaven omdat ze zo "lekker" is *kots*quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:30 schreef loveli het volgende:
Alibi regelen met collega's klinkt als affaire in de baas z'n tijd. Kent hij haar via werk? Fijne collega's trouwens.
In ditzelfde topic heb je ook aangegeven te overwegen bij hem te blijven voor de kinderen. Ook vrij duidelijk dat hij omgekeerd ook vooral voor de kinderen niet uit elkaar zou willen gaan. Niet de kwaliteit, maar meer de kwantiteit lijkt dus niet zo los gekoppeld zijn en zelfs hoofdmotivatie om door te gaan met jullie partnerrollen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:25 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Ik koppel dat ook echt los. In dit topic al aangegeven dat ik het vaderschap los zie van het partnerschap. Mensen vroegen hoe hij een goede vader kon zijn als hij hun moeder zo behandelt, maar zijn voor mij losstaande dingen.
Dan snap ik beter waar zo een omschrijving vandaan komt ja.quote:Hij had momenten van risicovol gedrag; afspreken in onze woonplaats, mensen om hem heen die ervan wisten et cetera. Daarnaast ook uitgekookt gedrag; diezelfde collega's inzetten in een heel plan om haar te kunnen zien, iemand laten meespelen in het toneelspel en laten liegen, "alibi's" regelen met allerlei complexe leugens. Aallemaal manipulatief. Dat vind ik geraffineerd en ik zie niet in hoe dat hem credits geeft.
Ga je in dit topic nou ook al invullen dat vrouwen al die dingen echt wel doorhebben?quote:Op dinsdag 1 november 2016 09:55 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Je zegt dat de rest van de familie haar heeft benaderd, en dat zijn vrienden haar hebben gezien, dan heb je toch al zo'n beetje iedereen uit zijn leven die ervan wist. Behalve jij. Maar je zegt dat zijn familieleden haar pas nadat het uitkwam hebben benaderd, dus dan klopt het niet.
Ik kan me niet voorstellen dat je niet weet dat iemand een partner met kinderen heeft. Dat kan je toch niet verbergen voor zo'n lange tijd. Het zijn geen paar weken of maanden. Je moet toch wel iets aanvoelen. Iemand moet zich toch verspreken. En dat kan bijv. zijn moeder toch niet hebben verzwegen als ze wil dat jullie twee verdergaan.
Ik bedoel dat ik hem als goede vader zie en dat los zie van zijn partnerschap. Anderen zien dat niet los en trekken conclusies over zijn kwaliteiten als vader op basis van zijn gedrag naar mij. Of denken dat het emotonele chantage van zijn kant is als hij zegt dat hij zijn zoontje mist. Voor mij staan die dingen los.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In ditzelfde topic heb je ook aangegeven te overwegen bij hem te blijven voor de kinderen. Ook vrij duidelijk dat hij omgekeerd ook vooral voor de kinderen niet uit elkaar zou willen gaan. Niet de kwaliteit, maar meer de kwantiteit lijkt dus niet zo los gekoppeld zijn en zelfs hoofdmotivatie om door te gaan met jullie partnerrollen.
[..]
Dan snap ik beter waar zo een omschrijving vandaan komt ja.
Heb de indruk dat ie dat al is!quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom is dat wraak? Wie weet wordt hij ook wel gelukkiger zonder haar.
Je lijkt mij meer gefrustreerd als Ts-er zelf. Vertel eens, wat is jou "overkomen"?quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:57 schreef vera166 het volgende:
[..]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
TS:.................................. dat ik hoop dat die vent van je alles zo slecht mogelijk ervaart en zijn hele leven hiervoor nog moet bloeden.
............. dat je heel snel inziet dat het een loeder eerste klas is, dat ie jou niet verdient, zijn kinderen niet verdient en dat ie lekker z'n hele leven bij z'n moeder kan blijven wonen.Walgelijk.
Juist. Want over 25 jaren(of veel eerder) komen er de vragen en oordelen van je kinderen ook over jou! Hoe je je nu opstelt (wraak of redelijk en pragmatisch overleg met vooral oog voor de belangen van de kinderen) zal je je hele leven met je meedragen. Zorg dat je jezelf in de spiegel en je kinderen recht in de ogen kunt blijven kijken, nu en over vele jaren.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vergeet het woord wraak en het idee dat je over je heen laat lopen als je hem niet terug zou proberen te pakken. Handel het netjes af. Voor jezelf en de kinderen.
Goh jezus ik vond jou zo'n sympathieke user altijd. Ik ben 21, vrijwillig en voor eeuwig kinderloos en ik heb geen gezeik met mannen. Ik hou dat graag zo.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:19 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Je lijkt mij meer gefrustreerd als Ts-er zelf. Vertel eens, wat is jou "overkomen"?
Ja. Misschien kan jij dan invullen dat er vrouwen zijn die het echt niet doorhebben en dat jij het misschien ook niet zou door hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ga je in dit topic nou ook al invullen dat vrouwen al die dingen echt wel doorhebben?
Tsja. Wat wel zo is, is dat je ouders je ouders zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:27 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Juist. Want over 25 jaren(of veel eerder) komen er de vragen en oordelen van je kinderen ook over jou! Hoe je je nu opstelt (wraak of redelijk en pragmatisch overleg met vooral oog voor de belangen van de kinderen) zal je je hele leven met je meedragen. Zorg dat je jezelf in de spiegel en je kinderen recht in de ogen kunt blijven kijken, nu en over vele jaren.
dit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Uit elkaar gaan en goede afspraken maken over co-ouderschap.
Succes en sterkte.
Mijn invulling voegt weinig toe, iedere vrouw is nog steeds een individu. In mijn geval zou ik al weten dat zijn vrienden sowieso niets zouden zeggen dus daar is niets te vinden. Als hij mij dan ook gewoon meeneemt naar plekken in zijn eigen woonplaats en zijn moeder meldt ook niets over een vrouw... Je zou niet gauw zeggen dat een getrouwde man met zijn minnares door zijn eigen woonplaats struint en nota bene voorstelt aan zijn eigen moeder, niet?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:50 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Ja. Misschien kan jij dan invullen dat er vrouwen zijn die het echt niet doorhebben en dat jij het misschien ook niet zou door hebben.
Tsja, heb je gelijk in. Toch vind ik het maar vaag.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mijn invulling voegt weinig toe, iedere vrouw is nog steeds een individu. In mijn geval zou ik al weten dat zijn vrienden sowieso niets zouden zeggen dus daar is niets te vinden. Als hij mij dan ook gewoon meeneemt naar plekken in zijn eigen woonplaats en zijn moeder meldt ook niets over een vrouw... Je zou niet gauw zeggen dat een getrouwde man met zijn minnares door zijn eigen woonplaats struint en nota bene voorstelt aan zijn eigen moeder, niet?
Met dat idee kan ik me er prima in vinden dat ze er niet achter kwam. Daarnaast is hij blijkbaar manipulatief. Vergis je niet in zulke personen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |