Tot een jaar of 2 kun je zelfs wel pleiten dat het beter is om een kind niet voor lange tijd van de primaire verzorger te scheiden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:54 schreef loveli het volgende:
De pest is dat je in een emotionele achtbaan zit. Nu raakt het je niet, straks komt het weer vol binnen. Vraag of hij bij z'n moeder kan intrekken, zodat jij in het huis kunt wonen met de kids.
Kun je het aan om hem te zien? Zo nee, dan bezoekregeling van de oudste afspreken via een tussenpersoon. De jongste moet je niet afgeven zolang je voedt. Dat zou wreed zijn.
Dat hij onder het mom van dingen goed voor vrouw/kids regelen, in werkelijkheid z'n affaire goed regelde.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat is er dan zo geraffineerd en gepland aan in jouw ogen als het niet de onnodigheid was?
Nog beter.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tot een jaar of 2 kun je zelfs wel pleiten dat het beter is om een kind niet voor lange tijd van de primaire verzorger te scheiden.
Bij mij ging de jongste pas later ook nachtjes bij de vader slapen.
Ik had al geëdit, maar als hij echt was gaan werken had het kind daar net zo goed gezeten. Hair splitting waar ts niet zoveel heeft inderdaad..quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat hij onder het mom van dingen goed voor vrouw/kids regelen, in werkelijkheid z'n affaire goed regelde.
Maar dit soort vragen zijn bijzaak.
Maar blijkbaar ging eigen genot wel boven eigen kind.quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik had al geëdit, maar als hij echt was gaan werken had het kind daar net zo goed gezeten. Hair splitting waar ts niet zoveel heeft inderdaad..
Ik was het helemaal eens dat ons zoontje bij oma zat. Maar dat hij helemaal zo'n plan opzet om maar bij zijn scharrel te zijn, vind ik zo laag en doet mij pijn.quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik had al geëdit, maar als hij echt was gaan werken had het kind daar net zo goed gezeten. Hair splitting waar ts niet zoveel heeft inderdaad..
Alleen was het helemaal niet zo een plan, maar business as usual dat hij ging werken en zijn moeder weer eens oppastte. Niet minder kwetsend en jouw gevoel zal om meer dan dit incident alleen draaien natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:12 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Ik was het helemaal eens dat ons zoontje bij oma zat. Maar dat hij helemaal zo'n plan opzet om maar bij zijn scharrel te zijn, vind ik zo laag en doet mij pijn.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Alleen was het helemaal niet zo een plan, maar business as usual dat hij ging werken en zijn moeder weer eens oppastte. Niet minder kwetsend en jouw gevoel zal om meer dan dit incident alleen draaien natuurlijk.
Ik ben er helemaal voor als jij je empowert kan voelen door de pijn van zijn kwetsende gedrag, maar pas wel op dat je hem niet alle credits geeft alsof hij een soort puppetmaster is. Dat kan averechts werken als je straks tegen hem op moet gaan boksen als je er niet samen uit kan komen. (Voldoende naar zijn zin).
Onzin. Het was helemaal geen business as usual dat hij ging werken want HIJ GING NIET WERKEN. Hij had dus gewoon thuis kunnen zitten bij zijn vrouw en pasgeboren kindje en dan had hij zijn andere kind ook niet bij zijn moeder hoeven brengen. Maar nee, hij verzon dat hij een weekend weg moest voor zijn werk, hij bracht het kind bij zijn moeder omdat 'hij moest werken' en dook vervolgens een hotel in met zijn scharrel.quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Alleen was het helemaal niet zo een plan, maar business as usual dat hij ging werken en zijn moeder weer eens oppastte. Niet minder kwetsend en jouw gevoel zal om meer dan dit incident alleen draaien natuurlijk.
Natuurlijk wel een plan, maar niet zo een plan als in geraffineerd. En dat mag je gerust mijn zeikerige definitie vinden. Feit blijft toch dat hij meer moeite steekt dan in zijn relatie en dat het allemaal kwetsend en kut is.quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Onzin. Het was helemaal geen business as usual dat hij ging werken want HIJ GING NIET WERKEN. Hij had dus gewoon thuis kunnen zitten bij zijn vrouw en pasgeboren kindje en dan had hij zijn andere kind ook niet bij zijn moeder hoeven brengen. Maar nee, hij verzon dat hij een weekend weg moest voor zijn werk, hij bracht het kind bij zijn moeder omdat 'hij moest werken' en dook vervolgens een hotel in met zijn scharrel.
Hoe kom je er nou toch bij dat dit geen plan was?
Ik snap ook niet zo goed waarom het nu daarover gaat. Het gegeven dat hij met haar wegging vlak na de geboorte en dat ze het al wist, steekt het meest, denk ik. En dat hij dan ook nog eens zo gepland te werk gaat, ook pijnlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Onzin. Het was helemaal geen business as usual dat hij ging werken want HIJ GING NIET WERKEN. Hij had dus gewoon thuis kunnen zitten bij zijn vrouw en pasgeboren kindje en dan had hij zijn andere kind ook niet bij zijn moeder hoeven brengen. Maar nee, hij verzon dat hij een weekend weg moest voor zijn werk, hij bracht het kind bij zijn moeder omdat 'hij moest werken' en dook vervolgens een hotel in met zijn scharrel.
Hoe kom je er nou toch bij dat dit geen plan was?
Hoe reageerde je schoonmoeder toen? Oh gezellig nog een schoondochter?quote:Op dinsdag 1 november 2016 09:50 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ze iedereen heeft gezien? Schoonmoeder heeft haar ontmoet en wat vriednen bij hun eerste ontmoeting bij het uitgaan. En toen de familie haar contacteerde, wist ze het natuurlijk al.
Nee geen social media, hij is zo gesloten en anoniem als wat. Niet google-baar, geen profielen en zijn mobiel is vergrendeld met vingerafdruk.
Als je van tevoren een weekend plant en er een heel verhaal van maakt over werkverplichtingen, en dan oppas regelt, vind ik dat een vooropgezet plan. Ik zie niet hoe ik hem daar credits voor geef of een puppetmaster van hem maak..quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal voor als jij je empowert kan voelen door de pijn van zijn kwetsende gedrag, maar pas wel op dat je hem niet alle credits geeft alsof hij een soort puppetmaster is. Dat kan averechts werken als je straks tegen hem op moet gaan boksen als je er niet samen uit kan komen. (Voldoende naar zijn zin).
Hield zich op de vlakte tegen die dame en heeft hem daarna de wind van voren gegeven.quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hoe reageerde je schoonmoeder toen? Oh gezellig nog een schoondochter?
Ik denk dat je gewoon van hem af moet en zo snel als mogelijk alles moet regelen. En probeer de wraak vooral te nemen op zakelijk vlak, oftewel probeer er een ruime alimentatie uit te halen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:25 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Als je van tevoren een weekend plant en er een heel verhaal van maakt over werkverplichtingen, en dan oppas regelt, vind ik dat een vooropgezet plan. Ik zie niet hoe ik hem daar credits voor geef of een puppetmaster van hem maak..
Het zou mijn reactie ook zijn. Denk ik nu. Alleen werkt dat in de praktijk vast niet zo.quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon van hem af moet en zo snel als mogelijk alles moet regelen. En probeer de wraak vooral te nemen op zakelijk vlak, oftewel probeer er een ruime alimentatie uit te halen.
En de beste wraak is vervolgens om je neus op te trekken en verder te gaan met je leven en hem verder geen gesprek waardig meer te vinden. Gewoon, het is klaar, doei.
Waarom is dat wraak? Wie weet wordt hij ook wel gelukkiger zonder haar.quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:37 schreef Norma_Jeane het volgende:
De beste wraak is nog gelukkiger zijn zonder hem.
Ik zou inderdaad ook je huis terugclaimen. En een beetje wraak nemen mag best, dat is menselijk. Ik denk dat je anders met wrok blijft zitten. Als je eens boos wordt krijg je ook je eigenwaarde terug weet ik uit eigen ervaringquote:Op dinsdag 1 november 2016 14:36 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Het zou mijn reactie ook zijn. Denk ik nu. Alleen werkt dat in de praktijk vast niet zo.
Denk dat je goed bezig bent TS maar ga gewoon terug naar huis, als daar je comfort zone is. Hij kan dan vertrekken naar zijn moeder of wat dan ook, en dan ga je vanaf daar verder. Je moet de controle weer grijpen.
Hij kan een leuke vader blijven zonder dat hij je partner is he.
Eens. En je hebt gewoon gelijk. Laat je dat idd niet door anderen aanpraten ajb.quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:25 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Als je van tevoren een weekend plant en er een heel verhaal van maakt over werkverplichtingen, en dan oppas regelt, vind ik dat een vooropgezet plan. Ik zie niet hoe ik hem daar credits voor geef of een puppetmaster van hem maak..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |