abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166344745
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:54 schreef loveli het volgende:
De pest is dat je in een emotionele achtbaan zit. Nu raakt het je niet, straks komt het weer vol binnen. Vraag of hij bij z'n moeder kan intrekken, zodat jij in het huis kunt wonen met de kids.

Kun je het aan om hem te zien? Zo nee, dan bezoekregeling van de oudste afspreken via een tussenpersoon. De jongste moet je niet afgeven zolang je voedt. Dat zou wreed zijn.
Tot een jaar of 2 kun je zelfs wel pleiten dat het beter is om een kind niet voor lange tijd van de primaire verzorger te scheiden.
Bij mij ging de jongste pas later ook nachtjes bij de vader slapen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Vis een optie? dinsdag 1 november 2016 @ 12:58:54 #227
70532 loveli
N
pi_166344763
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat is er dan zo geraffineerd en gepland aan in jouw ogen als het niet de onnodigheid was?
Dat hij onder het mom van dingen goed voor vrouw/kids regelen, in werkelijkheid z'n affaire goed regelde.

Maar dit soort vragen zijn bijzaak.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 1 november 2016 @ 13:00:57 #228
70532 loveli
N
pi_166344790
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tot een jaar of 2 kun je zelfs wel pleiten dat het beter is om een kind niet voor lange tijd van de primaire verzorger te scheiden.
Bij mij ging de jongste pas later ook nachtjes bij de vader slapen.
Nog beter.

Ben gezien de voorgeschiedenis bang dat de kids gebruikt gaan worden voor emotionele chantage.
crap in = crap out
pi_166344802
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat hij onder het mom van dingen goed voor vrouw/kids regelen, in werkelijkheid z'n affaire goed regelde.

Maar dit soort vragen zijn bijzaak.
Ik had al geëdit, maar als hij echt was gaan werken had het kind daar net zo goed gezeten. Hair splitting waar ts niet zoveel heeft inderdaad..
pi_166344914
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:01 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik had al geëdit, maar als hij echt was gaan werken had het kind daar net zo goed gezeten. Hair splitting waar ts niet zoveel heeft inderdaad..
Maar blijkbaar ging eigen genot wel boven eigen kind.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_166345009
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:01 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik was het helemaal eens dat ons zoontje bij oma zat. Maar dat hij helemaal zo'n plan opzet om maar bij zijn scharrel te zijn, vind ik zo laag en doet mij pijn.
pi_166345142
Degene die mij zo'n lieve PB stuurde (je weet wie je bent): dankjewel. Ik kan helaas nog niet antwoorden omdat ik nog niet lang genoeg dit account heb. Super bedankt <3

Ik geloof wel dat hij zijn kindje oprecht mist. Hij wilde het niet, maar houdte r nu wel van. Voor de kindjes gaan we dit goed oplossen, daarvan ben ik overtuigd.

Het pleit natuurlijk niet per se voor hem, maar als hij met haar was bele hij meerdere dagen per dag om zijn zoontje te spreken. Hij is wel echt dol op ze.
pi_166345240
Wat een verhaal zeg :{

Hoe reageert je familie precies dan? Wat zeggen/doen ze?

Je moet zijn relatie met zijn kinderen ook compleet los zien van zijn relatie met jou. Hoeveel hij ook van hen houdt, dat doet hij overduidelijk niet van jou (hard maar waar). Naar jou toe is hij slechts een respectloze zak hooi en jij verdient beter dan dat.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  Vis een optie? dinsdag 1 november 2016 @ 13:27:07 #234
70532 loveli
N
pi_166345289
Het beste wat je voor je kinderen kunt doen, is goed voor hun moeder zorgen.

Faal.
crap in = crap out
  dinsdag 1 november 2016 @ 13:35:01 #235
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_166345468
Het meeste is al gezegd. Wat een lul de behanger :r Ik wil je voornamelijk veel sterkte wensen in deze emotionele achtbaan, TS! Ik ken je niet, maar weet wel dat je veel te goed bent voor zo'n sneuneus.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_166345543
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:12 schreef proudmum86 het volgende:

[..]

Ik was het helemaal eens dat ons zoontje bij oma zat. Maar dat hij helemaal zo'n plan opzet om maar bij zijn scharrel te zijn, vind ik zo laag en doet mij pijn.
Alleen was het helemaal niet zo een plan, maar business as usual dat hij ging werken en zijn moeder weer eens oppastte. Niet minder kwetsend en jouw gevoel zal om meer dan dit incident alleen draaien natuurlijk.

Ik ben er helemaal voor als jij je empowert kan voelen door de pijn van zijn kwetsende gedrag, maar pas wel op dat je hem niet alle credits geeft alsof hij een soort puppetmaster is. Dat kan averechts werken als je straks tegen hem op moet gaan boksen als je er niet samen uit kan komen. (Voldoende naar zijn zin).
  Vis een optie? dinsdag 1 november 2016 @ 13:43:34 #237
70532 loveli
N
pi_166345637
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Alleen was het helemaal niet zo een plan, maar business as usual dat hij ging werken en zijn moeder weer eens oppastte. Niet minder kwetsend en jouw gevoel zal om meer dan dit incident alleen draaien natuurlijk.

Ik ben er helemaal voor als jij je empowert kan voelen door de pijn van zijn kwetsende gedrag, maar pas wel op dat je hem niet alle credits geeft alsof hij een soort puppetmaster is. Dat kan averechts werken als je straks tegen hem op moet gaan boksen als je er niet samen uit kan komen. (Voldoende naar zijn zin).
Wat een onzin.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2016 @ 13:47:37 #238
163650 Greys
pi_166345702
quote:

[..]

Onzin. Het was helemaal geen business as usual dat hij ging werken want HIJ GING NIET WERKEN. Hij had dus gewoon thuis kunnen zitten bij zijn vrouw en pasgeboren kindje en dan had hij zijn andere kind ook niet bij zijn moeder hoeven brengen. Maar nee, hij verzon dat hij een weekend weg moest voor zijn werk, hij bracht het kind bij zijn moeder omdat 'hij moest werken' en dook vervolgens een hotel in met zijn scharrel.

Hoe kom je er nou toch bij dat dit geen plan was?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166345892
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Onzin. Het was helemaal geen business as usual dat hij ging werken want HIJ GING NIET WERKEN. Hij had dus gewoon thuis kunnen zitten bij zijn vrouw en pasgeboren kindje en dan had hij zijn andere kind ook niet bij zijn moeder hoeven brengen. Maar nee, hij verzon dat hij een weekend weg moest voor zijn werk, hij bracht het kind bij zijn moeder omdat 'hij moest werken' en dook vervolgens een hotel in met zijn scharrel.

Natuurlijk wel een plan, maar niet zo een plan als in geraffineerd. En dat mag je gerust mijn zeikerige definitie vinden. Feit blijft toch dat hij meer moeite steekt dan in zijn relatie en dat het allemaal kwetsend en kut is.
pi_166345961
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap ook niet zo goed waarom het nu daarover gaat. Het gegeven dat hij met haar wegging vlak na de geboorte en dat ze het al wist, steekt het meest, denk ik. En dat hij dan ook nog eens zo gepland te werk gaat, ook pijnlijk.
  Vis een optie? dinsdag 1 november 2016 @ 14:01:29 #241
70532 loveli
N
pi_166345990
Jij leest echt heel andere dingen dan wat er staat.
(@scarymary)
crap in = crap out
  dinsdag 1 november 2016 @ 14:06:43 #242
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_166346104
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 09:50 schreef proudmum86 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ze iedereen heeft gezien? Schoonmoeder heeft haar ontmoet en wat vriednen bij hun eerste ontmoeting bij het uitgaan. En toen de familie haar contacteerde, wist ze het natuurlijk al.

Nee geen social media, hij is zo gesloten en anoniem als wat. Niet google-baar, geen profielen en zijn mobiel is vergrendeld met vingerafdruk.
Hoe reageerde je schoonmoeder toen? Oh gezellig nog een schoondochter? :?
pi_166346426
quote:

[..]

Als je van tevoren een weekend plant en er een heel verhaal van maakt over werkverplichtingen, en dan oppas regelt, vind ik dat een vooropgezet plan. Ik zie niet hoe ik hem daar credits voor geef of een puppetmaster van hem maak..
pi_166346473
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:06 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hoe reageerde je schoonmoeder toen? Oh gezellig nog een schoondochter? :?
Hield zich op de vlakte tegen die dame en heeft hem daarna de wind van voren gegeven.
  dinsdag 1 november 2016 @ 14:30:05 #245
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_166346504
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:25 schreef proudmum86 het volgende:

[..]

Als je van tevoren een weekend plant en er een heel verhaal van maakt over werkverplichtingen, en dan oppas regelt, vind ik dat een vooropgezet plan. Ik zie niet hoe ik hem daar credits voor geef of een puppetmaster van hem maak..
Ik denk dat je gewoon van hem af moet en zo snel als mogelijk alles moet regelen. En probeer de wraak vooral te nemen op zakelijk vlak, oftewel probeer er een ruime alimentatie uit te halen.

En de beste wraak is vervolgens om je neus op te trekken en verder te gaan met je leven en hem verder geen gesprek waardig meer te vinden. Gewoon, het is klaar, doei.
pi_166346617
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:30 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik denk dat je gewoon van hem af moet en zo snel als mogelijk alles moet regelen. En probeer de wraak vooral te nemen op zakelijk vlak, oftewel probeer er een ruime alimentatie uit te halen.

En de beste wraak is vervolgens om je neus op te trekken en verder te gaan met je leven en hem verder geen gesprek waardig meer te vinden. Gewoon, het is klaar, doei.
Het zou mijn reactie ook zijn. Denk ik nu. Alleen werkt dat in de praktijk vast niet zo.

Denk dat je goed bezig bent TS maar ga gewoon terug naar huis, als daar je comfort zone is. Hij kan dan vertrekken naar zijn moeder of wat dan ook, en dan ga je vanaf daar verder. Je moet de controle weer grijpen.

Hij kan een leuke vader blijven zonder dat hij je partner is he.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 1 november 2016 @ 14:37:00 #247
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_166346640
Neuh niet wraak nemen op zakelijk vlak. Uiteraard wel je rechten in de gaten houden, maar niet wraak als insteek. Je zal nog heel lang samen als ouders door 1 deur moeten kunnen en beslissingen moeten nemen. Ik zou dat niet op scherp zetten.

De beste wraak is nog gelukkiger zijn zonder hem.
Dat gaat alleen wel even tijd nodig hebben. Gelukkig hoeft niet alles gelijk besloten te worden. Ts moet gewoon lekker de tijd nemen die ze ervoor nodig heeft.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_166346905
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:37 schreef Norma_Jeane het volgende:
De beste wraak is nog gelukkiger zijn zonder hem.
Waarom is dat wraak? Wie weet wordt hij ook wel gelukkiger zonder haar.
  dinsdag 1 november 2016 @ 14:52:49 #249
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_166346925
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:36 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Het zou mijn reactie ook zijn. Denk ik nu. Alleen werkt dat in de praktijk vast niet zo.

Denk dat je goed bezig bent TS maar ga gewoon terug naar huis, als daar je comfort zone is. Hij kan dan vertrekken naar zijn moeder of wat dan ook, en dan ga je vanaf daar verder. Je moet de controle weer grijpen.

Hij kan een leuke vader blijven zonder dat hij je partner is he.
Ik zou inderdaad ook je huis terugclaimen. En een beetje wraak nemen mag best, dat is menselijk. Ik denk dat je anders met wrok blijft zitten. Als je eens boos wordt krijg je ook je eigenwaarde terug weet ik uit eigen ervaring :Y
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 november 2016 @ 14:54:28 #250
163650 Greys
pi_166346946
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:25 schreef proudmum86 het volgende:

[..]

Eens. En je hebt gewoon gelijk. Laat je dat idd niet door anderen aanpraten ajb.

Ik zou als ik jou was zoals door anderen ook gezegd zorgen dat jij thuis komt en hij even een tijdje bij zijn moeder of in een hotel oid. Dat is hij jou sowieso wel verschuldigd vind ik om jou even tijd en ruimte te geven om alles op een rijtje te zetten en dat jij dat niet met de kinderen elders hoeft te gaan doen. Hij heeft alle ellende en onzekerheden veroorzaakt, hij moet voor zijn kinderen en voor jou zorgen dat je zo comfortabel mogelijk bent zolang jullie nog geen definitieve beslissing hebben. Hou daarin ajb je poot stijf. Dat verdien je.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')