Oh ik misschien wel! Wil je de zool even opmeten en wat zou je ervoor willen hebben?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:59 schreef coccinelle het volgende:
Iemand belang bij nieuwe carozoo gevoerde sloflaarsjes maat 21/22? S. wil ze echt niet aan![]()
Gaat om deze;
http://www.shoeszoo.com/c(...)-leather-baby-shoes/
14-14.5cm. Ik dacht aan ¤10,- excl?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:01 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh ik misschien wel! Wil je de zool even opmeten en wat zou je ervoor willen hebben?
Thanks! Dan wil ik ze graag overnemen, sorry Ophelia!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:07 schreef coccinelle het volgende:
[..]
14-14.5cm. Ik dacht aan ¤10,- excl?
Ze zijn echt zo ontzettend leuk en fluffy binnenin
Geeft niets, dan kan ik ongegeneerd een paar Babypaws Venus bestellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:29 schreef Mineola het volgende:
[..]
Thanks! Dan wil ik ze graag overnemen, sorry Ophelia!
Wat wil je hebben voor de grijze bolero van next en het zarajurkje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:07 schreef Selvaria het volgende:
Even de overige kleertjes in de herhaling. Het valt allemaal als maat 68-74 ongeveer.
[ afbeelding ]
Lekkere warme vestjes. De lichtgele en blauwe (met wol) zijn van Next maat 6-9 maanden, de okergele is verkocht. Rechtsboven is Hema maat 74.
[ afbeelding ]
Bolero's. Boven Next maat 3-6 maanden, heerlijk warm en zacht.onder 2x Zeeman maat 74.
[ afbeelding ]
Warm jurkje van Next, maat 6-9 maanden. De grijze is verkocht
[ afbeelding ]
Spijkerbroekjes. Primark maat 80 (valt klein), Noppies, Name-it (verkocht) en H&M, allen maat 74.
[ afbeelding ]
Jurkjes. Links Next maat 9-12 maanden, Next 6-9 maanden en Zara maat 80 (valt klein)
[ afbeelding ]
Beide Zara maat 86 (vallen als 74)
[ afbeelding ]
Hema maat 74 De witte is verkocht
[ afbeelding ]
Roze shirtje maat 80 (nooit gedragen), jurkje maat 74/80 (nooit gedragen) en episch dinopak (Next, verkocht)
Prijzen komen we wel uit, alles is gewassen en duidelijk niet gestreken.
6 euro ex. postzegels?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat wil je hebben voor de grijze bolero van next en het zarajurkje?
Wat wil je voor opperdepop?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:15 schreef Selvaria het volgende:
Oh en verder nog 4 boeken: Opperdepop, Eten voor de kleintjes, de Grote Gele Bijbel & Easy Peasy. Kleintjes heeft een zachte kaft en daar kan je wel aan zien dat het boek gelezen/gebruikt is. Van binnen is hij nog wel netjes. De overige boeken zijn als nieuw.[ afbeelding ]
quote:
3,50 euro ex verzenden? Hij is wel erg zwaar (voel ik nu netquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat wil je voor opperdepop?
Ik dm je even.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:24 schreef Selvaria het volgende:
[..]
3,50 euro ex verzenden? Hij is wel erg zwaar (voel ik nu net), dus komt dan denk ik wel 3,95 bij.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:37 schreef Burdie het volgende:
Ik pas even, bedenk me net dat ik 'm wel op mijn verlanglijstje kan zetten voor Sint/kerst/verjaardag, want ik weet nooit wat te vragen. Bedankt iig.
Heb je dat groene hema vestje nog? Aan welk bedrag denk je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:07 schreef Selvaria het volgende:
Even de overige kleertjes in de herhaling. Het valt allemaal als maat 68-74 ongeveer.
[ afbeelding ]
Lekkere warme vestjes. De lichtgele en blauwe (met wol) zijn van Next maat 6-9 maanden, de okergele is verkocht. Rechtsboven is Hema maat 74.
[ afbeelding ]
Bolero's. Boven Next maat 3-6 maanden, heerlijk warm en zacht.onder 2x Zeeman maat 74.
[ afbeelding ]
Warm jurkje van Next, maat 6-9 maanden. De grijze is verkocht
[ afbeelding ]
Spijkerbroekjes. Primark maat 80 (valt klein), Noppies, Name-it (verkocht) en H&M, allen maat 74.
[ afbeelding ]
Jurkjes. Links Next maat 9-12 maanden, Next 6-9 maanden en Zara maat 80 (valt klein)
[ afbeelding ]
Beide Zara maat 86 (vallen als 74)
[ afbeelding ]
Hema maat 74 De witte is verkocht
[ afbeelding ]
Roze shirtje maat 80 (nooit gedragen), jurkje maat 74/80 (nooit gedragen) en episch dinopak (Next, verkocht)
Prijzen komen we wel uit, alles is gewassen en duidelijk niet gestreken.
Ja, de groene is er nog. 1,50 ex. postzegels?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:32 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Heb je dat groene hema vestje nog? Aan welk bedrag denk je?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:36 schreef Jipster het volgende:
Ik heb van Lief! 3 wieglakentjes (wit met rose/rode band (2x) en rose/groene band (1x)) en een wiegdekentje (gebreid rose met witte stippen). Op de foto is het rose van het dekentje donkerder dan in werkelijkheid vind ik.
afbeelding
Ook heb ik een buntingbag van DPAM Bebe, rose aan de ene kant en gebloemd aan de andere kant.
afbeelding
Iemand interesse?
Kosta?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:03 schreef twist02 het volgende:
Nog even in de herhaling:
Iemand toevallig op zoek naar roze handvatten voor een Wishbonebike?
[ afbeelding ]
(Niet mijn foto)
Er waren maar liefst 2 Sinterklazen die deze gekocht hebben en helaas niet meer kunnen ruilenSplinternieuw dus!
(Evt. op te halen in West-Brabant of 3 dagen per week in hartje Rotterdam!)
Lijkt me prima! Stuur je mij je gegevens? Dan stuur ik jouw mijn adres 😉quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:49 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ja, de groene is er nog. 1,50 ex. postzegels?
Dat lijkt de enige fles te zijn die M nu pakt. Wat wil je ervoor? Kunnen ze met Kiala mee?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb 2 difrax flessen (de kleintjes) die weg mogen. Ze zijn nieuw, alleen uitgekookt. En 2 nieuwe ventieltjes.
Jurkje van eanquote:Op zondag 30 oktober 2016 11:09 schreef SaskiaR het volgende:
Een heel mooi jurkje van Jottumeen half jaar geleden van iemand hier gekocht, maar N heeft het maar 1 keer aangehad. Mag voor 10 euro naar iemand die het wel gaat dragen. Maat 86.
[ afbeelding ]
Nieuw shirt Zara, maat 86. Vraagprijs 5 euro.
[ afbeelding ]
Zomerjurkje My Chicco, nieuw, maat 92. Vraagprijs 5 euro.
[ afbeelding ]
Hij is heel mooiquote:
kun je 'm dan niet bewaren tot ze loopt? Jurkjes, zeker mouwloze, kunnen doorgaans veel langer mee dan de labelmaat aangeeftquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:33 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Hij is heel mooimaar N kruipt nu nog, en dan is zo'n wijde jurk echt onhandig. Dus dan verkoop ik hem liever aan iemand die hem wel draagt.
Dmquote:Op zondag 30 oktober 2016 07:03 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt de enige fles te zijn die M nu pakt. Wat wil je ervoor? Kunnen ze met Kiala mee?
Ik vind het ook zonde om zoiets moois aan te trekken... Ik koop nooit witte kleding, want dat zit gelijk vol met onuitwasbare vlekken... Zelfs voor mezelf niet, zo'n kluns ben ik welquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je 'm dan niet bewaren tot ze loopt? Jurkjes, zeker mouwloze, kunnen doorgaans veel langer mee dan de labelmaat aangeeft
Ik moet 3 slaapzakken hebben liggen. Heb er 2 thuis, 1 daarvan heb ik overgenomen en die is wat pillig maar verder nog goed. 3e ligt bij m'n ouders. We gebruikten nooit de mouwen, dus even afwachten of m'n ouders de mouwen er nog bij hebben liggen..quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:52 schreef Lamb29 het volgende:
Iemand misschien silly billyz slabjes met mouwen te koop?
Of een pakketje winter slaapzakken met mouwen 68/80?
Ah ik ben benieuwd! Zou fijn zijn zo in 1 koopquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:27 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Ik moet 3 slaapzakken hebben liggen. Heb er 2 thuis, 1 daarvan heb ik overgenomen en die is wat pillig maar verder nog goed. 3e ligt bij m'n ouders. We gebruikten nooit de mouwen, dus even afwachten of m'n ouders de mouwen er nog bij hebben liggen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 86: Joggingbroekje LIEF ¤ 1, spijkerbroek Just Small (gratis ergens bij), Spijkerjas en bloes (gratis ergens bij), trui ¤ 1,50, joggingbroek ¤ 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 92: Een stapel leuke Tshirts en Mickey mouse longsleeve ¤ 1,50 en winter col longsleeve ¤ 1,50
Voor prijzen van zomerspul kijk bij de foto's op de photobucket pagina. Verzenden kan via Kiala. Hoe meer spul hoe beter, wil graag wat ruimte maken![]()
Ik heb twee slaapzakken maat 70 met afritsbare mouwen, die zijn denk ik net te kort voor wat je zoekt? Van Prenatal, schoon en ritsen werken goed. Iemand die interesse heeft, graag PM.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:52 schreef Lamb29 het volgende:
Iemand misschien silly billyz slabjes met mouwen te koop?
Of een pakketje winter slaapzakken met mouwen 68/80?
moet ik nog hebbenquote:Op woensdag 2 november 2016 11:20 schreef Mineola het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een Tripp Trapp kussentje liggen dat weg mag? Gaat alleen om het zitgedeelte en de print maakt niet uit.
Of een handige Harry/Harriet die er eentje voor me kan en wil maken?
Wat voor soort luiers zijn het? Aio? Of tweedelig? Met snaps of klitteband? En meer geschikt voor slanke kindjes dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:53 schreef Bloesem. het volgende:
Ik heb een zeer compleet pakket wasbare luiers in de aanbieding. Ze zijn van Bumgenius, geschikt van 0-2 jaar. Er zit vanalles aan inleggers bij ook. Ze zijn makkelijk en fijn in gebruik, maar ze pasten niet goed bij mini's lichaam. Ik heb ze overgekocht van iemand hier (LB? Ik weet 't niet meer precies) en die had ze ook van iemand overgekocht, maar we hebben ze allebei nagenoeg niet gebruikt. Ik maak een foto als er interesse is
Tweedelig (broekje en insert), met klitteband (snaps voor de maat) en noem je mini nou dik?!quote:Op woensdag 2 november 2016 12:27 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wat voor soort luiers zijn het? Aio? Of tweedelig? Met snaps of klitteband? En meer geschikt voor slanke kindjes dan?
Ik heb Lodger slofjes in lichtgrijs 0-6 maanden en donkergrijs 6-12 maanden. De donkergrijze missen wel een letter aan de onderkant.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:10 schreef Arja het volgende:
Heeft er iemand babyslofjes (4 maanden) te koop die er leuk uitzien en goed blijven zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder nog toffe kinderdingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook een boel baby-uitzet niet op foto's, zoals een badje met standaard, kruiken met zakken en een box.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |