klinkt prima. tokyo heb je nooit 'wel gezien', haha... maar 5 dagen is een mooie indruk, dan kan je alle verschilende gezichten wel een beetje zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:37 schreef Funkel het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben tickets geboekt! 19 dagen Japan. Retour Tokyo, dus nu gaat het grote plannen beginnen
We nemen sowieso een railwaypass. En beginnen en eindigen dus in Tokyo (duh). Na hoeveel dagen hebben we Tokyo wel gezien? Zaten zelf te denken aan in totaal 5 dagen (2 dagen na aankomst en 3 dagen voor vertrek) Na Tokyo willen we door naar Kyoto, en vanuit daar trips maken naar Osaka en Nara.
Iemand tips? Ik ga meelezen! (en teruglezen!)
Moet je wel tegen een overdosis mensen, geluid en licht kunnenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:49 schreef pokkerdepok het volgende:
shibuya/harajuku en shinjuku zijn wel de hotspots.
Na 5 van die dingen zat ik wel aan mijn tempel taks.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet je wel tegen een overdosis mensen, geluid en licht kunnen
Maar gelukkig zijn er ook rustige plekken daar. Mooie tempel bij Harajuku en een fantastisch park bij Shinjuku
ik hou wel van die georganiseerde drukte daar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet je wel tegen een overdosis mensen, geluid en licht kunnen
Maar gelukkig zijn er ook rustige plekken daar. Mooie tempel bij Harajuku en een fantastisch park bij Shinjuku
Ik ben ook naar Nikko geweest, en ik was blij dat ik het niet op 1 dag gedaan heb; daar doe je het gebied echt tekort mee. Je hebt er ook nog een prachtige omgeving richting Chuzenji lake, wat prima met de bus te bereiken is. Prima gebied om te wandelenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:42 schreef Tanin het volgende:
Je moet niets, maar rond asakusa is het betrekkelijk goedkoop en centraal. Daar zit ook eerder genoemde ks house.
Maar wellicht heeft iemand gerichtere tips voor tokyo, ik ben meer van Kyoto
Dagtripjes nikko en kamakura zijn inderdaad aanraders
Wanneer ben je er dan precies? Volgens mij begint de J League eind februari. Het is alleen nog niet aangekondigd. De Japanse Super Cup is 18 februari en dan begint als het goed is een week later de competitie. De sfeer in de stadions is meestal geweldig. Ik vind het echt een aanrader als je van voetbal houdt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:38 schreef RipCity het volgende:
Ik verblijf hier m'n eerste 5 dagen: https://nl.hotels.com/hot(...)3931&tab=description
Jammer genoeg is er verder geen sports eind februariHad graag Baseball of voetbal bezocht maar helaas
Oh serieus? Dat zou perfect zijn dan. Ben er 16 feb - 1 maart. Dan Zal 25-26 wel eerste speelronde zijn idd! Dank! Weet je wanneer de fixtures normaliter aangekondigd gaan worden? Zijn ze vrij laat mee danquote:Op woensdag 11 januari 2017 02:27 schreef captaintokyo het volgende:
[..]
Wanneer ben je er dan precies? Volgens mij begint de J League eind februari. Het is alleen nog niet aangekondigd. De Japanse Super Cup is 18 februari en dan begint als het goed is een week later de competitie. De sfeer in de stadions is meestal geweldig. Ik vind het echt een aanrader als je van voetbal houdt.
Ik weet niet wanneer het normaliter aangekondigd wordt, maar ik neem aan binnenkort. Als je er vanaf de 16e bent zou je in ieder geval naar de Super Cup kunnen gaan: Urawa Reds vs Kashima Antlers in het Nissan Stadium in Yokohama. Is goed bereikbaar vanuit Tokio.quote:Op woensdag 11 januari 2017 03:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh serieus? Dat zou perfect zijn dan. Ben er 16 feb - 1 maart. Dan Zal 25-26 wel eerste speelronde zijn idd! Dank! Weet je wanneer de fixtures normaliter aangekondigd gaan worden? Zijn ze vrij laat mee dan
Het is aangekondigd. 25 en 26 februari is inderdaad de eerste ronde. Kan het programma alleen nog in het Japans vinden: http://www.jleague.jp/special/schedule/2017/quote:Op woensdag 11 januari 2017 03:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh serieus? Dat zou perfect zijn dan. Ben er 16 feb - 1 maart. Dan Zal 25-26 wel eerste speelronde zijn idd! Dank! Weet je wanneer de fixtures normaliter aangekondigd gaan worden? Zijn ze vrij laat mee dan
Komorebiquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:23 schreef polariteit het volgende:
Zo, van de week voor een leuk prijsje rechtstreekse tickets naar Osaka geboekt. We gaan eind mei/begin juni 3 weekjes door Japan rondtrekken.
Voorpret van uitzoeken en plannen kan weer beginnen, wordt weer een uitdagingWil nu sowieso ook proberen Kyushu in de route op te nemen
Heeft KLM die niet meer in het kader van de Werelddeals of is december dan nog te ver weg?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:53 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wij willen sowieso in december gaan dit keer. Zodra het te boeken valt en we vinden tickets voor rond de 600 euro per stuk, boeken we ze direct.
Niet tijdens de huidige werelddeals iig. Tokyo/Osaka zal er wel bij zitten, zo ergens in aug/sept, maar vaak niet voor rond de 600 euro. Wel hebben ze regelmatig aparte aanbiedingen waarbij Japan in de sale gaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Heeft KLM die niet meer in het kader van de Werelddeals of is december dan nog te ver weg?
Ik heb 2 weken terug (dus tijdens de werelddealweken) een retourtje Osaka in oktober gekocht voor plusminus 550 euri.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:01 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Niet tijdens de huidige werelddeals iig. Tokyo/Osaka zal er wel bij zitten, zo ergens in aug/sept, maar vaak niet voor rond de 600 euro. Wel hebben ze regelmatig aparte aanbiedingen waarbij Japan in de sale gaat.
Nooduitgang vooraan. Aanzienlijk meer beenruimte want geen stoelen voor je. Heb ik nodig met mijn >2.10 mtrquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:31 schreef Kansenjongere het volgende:
Rechtstreeks heb ik ook
En die upgrade voor de stoelen ga ik ook doen, ik twijfel alleen nog tussen economy comfort of nooduitgang. Wat heb jij gekozen en waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |