quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:59 schreef Cygne het volgende:
Ik heb nu, na de misselijkheid eigenlijk geen klachten. Ik vind dat zwanger zijn eigenlijk wel tof. Al weet ik niet hoevaak ik nog zo'n icsi-pgd traject in ga. Natuurlijk zwanger worden is eigenlijk geen optie meer.Heftig, en logisch dat het je wel zwaarder valt nu tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Als jullie anderhalve week kunnen doen over één topic, primaquote:
okee, als iedereen even in een pm/dm naar mij stuurt wat ie wil posten dan wijzig ik steeds deze post en zet t erbij, dan kan Burdie in dit topic bevallenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als jullie anderhalve week kunnen doen over één topic, prima.
Ik ga er eigenlijk niet van uit dat deze baby veel eerder komt dan kuiken (42w).
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, als iedereen even in een pm/dm naar mij stuurt wat ie wil posten dan wijzig ik steeds deze post en zet t erbij, dan kan Burdie in dit topic bevallen
Allemachtig, doe ik zelf quoten ipv wijzigenquote:Burdie: ok![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, als iedereen even in een pm/dm naar mij stuurt wat ie wil posten dan wijzig ik steeds deze post en zet t erbij, dan kan Burdie in dit topic bevallen
Oeh, heb ik ook! Denk toch echt wel dat ik frummel voel, heb het nu al een paar keer gehad.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:01 schreef Theeleuter het volgende:
Zo nu en dan voel ik ineens iets dat niet op darmengerommel lijkt. Zou het?
Geheelonthouder is geen optie hèquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:42 schreef BlueEyes het volgende:
Ik laat alles aanbranden deze zwangerschap
Voor mijn vak is vervanging vinden geen probleem.; genoeg docenten en we hebben ook een goed netwerk, dus dat komt vast goed. Maar er is ook een wiskunde docente bij en dat zal misschien wat lastiger zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:07 schreef Fazzoletti het volgende:
Franny, nog eenvoor die bezorgde leerlingen van je
Wordt het nog een uitdaging voor school om de lessen van de 3 zwangeren op te vangen?
Ik ga zo heerlijk naar de kapperEn vriend is weer thuis
dus ik doe vannacht m'n oordoppen in, zo'n hoestende peuter is niet goed voor m'n nachtrust
Het was de laatste keer, ze kwamen alleen nog flessen ophalen. Anders had ik het stopgezet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:07 schreef Fazzoletti het volgende:
Jemig Gogo, wat een domperWat ga je nu doen voor de resterende weken?
Ik woon denk op een flat tot voor kort. Ik moest perse thuiszijn als de chauffeur kwam want ze mochten geen flessen etc meer zomaar van de stoep/gallerij etc halen. Schuur hier was geen optie I.v.m beveiligde deuren. Ben blij dat de periode achter de rug is want als je die bezorger mist (geen tijdsindicatie) zit je nog 2 weken langer met die volle flessen.. Ik voelde me verplicht vanwege icsi maar denk niet dat ik het nog een keer doe.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:54 schreef Gogo83 het volgende:
Dat is best knap tombolofan!
Ik baal verschrikkelijk!!! Omdat wij in een flat wonen, zette ik mijn moeders voor moedersflessen altijd in de schuur. Briefje met huisnummer op de deur, deur niet op slot, is 8 weken lang goed gegaan. Vandaag kwamen ze voor het laatst en toen ik thuiskwam zag ik de schuurdeur al open staan. Fiets van man weg. Shitzooi!! Of de chauffeur de deur niet goed heeft dicht gedaan of dat iemand zo brutaal was om het te proberen weet ik niet, maar baal echt. En we wisten dat dit risico er was, fiets was ook niet heel duur, maar toch! Mocht er een tweede komen en mochten we dan nog hier wonen dan doe ik dus écht niet meer mee.
en dan hebben ze acht flessen pis? Ik zou me daar weinig van aantrekkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:23 schreef Hilzillah het volgende:
Jeetje Gogo! Wat ongelooflijk zonde! Ookal is het een goedkope fiets, dan nog. Weg is weg![]()
Ik kon ze gewoon bij de voordeur zetten. Ik heb geen voortuin alleen een betonnen overkapping. Altijd bang geweest dat iemand met de flessen aan de haal zou gaan.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Allemachtig, doe ik zelf quoten ipv wijzigen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
't Gaat, ik ben verdrietig (rothormonen) en zit daardoor erg in mijn coconnetje.
Hè, wat jammer... Nog max 9 dagen, heb je al een aftelkalender boven je bed? Het komt vast gauw op gang en dan heb je een verse babyquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
't Gaat, ik ben verdrietig (rothormonen) en zit daardoor erg in mijn coconnetje.
Ik laat ook geen echo's maken zonder goede reden. Als ze twijfelen of de baby niet te klein is, of dat er te veel vruchtwater zou zijn, dan ja. Maar standaard? Dank je de koekoek. Geen polonaise aan mijn zwangerschap met toevalsbevindingen of foute metingen. Dat zie ik net iets te vaak voorbij komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:56 schreef Selvaria het volgende:
Besteldrang heb ik wel, maar ik weet niet wat ik zou moeten bestellen en heb icm hyperdepieperdreumes ook geen tijd om rustig naar iets op zoek te gaan, dus gaat nog goed op het moment.![]()
Burd en Blue.![]()
Bah Gogo, hoe moeilijk is het nu om met je handen van andermans spullen af te blijven?
Vandaag weer een sticker van de vk gehad, gaat lekker allemaal.Ook weer een verwijzing voor bloedprikken (voor de 30 weken) en een groeiecho voor rond de 30 weken, die deze zwangerschap itt de vorige keer nog geen 2 jaar geleden ineens standaard blijkt te zijn.
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo'n behoefte aan, babyspieken is leuk, maar ik groei goed en mijn kleine breakdancer is altijd actief aanwezig, dus ik twijfel nog even verder.
Laat je wel een 20-weken echo maken, of doe je die ook niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:22 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik laat ook geen echo's maken zonder goede reden.
Zou ik je overwegingen mogen horen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:26 schreef WupWup het volgende:
Ja,die hebben we weloverwogen wel laten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |