abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166451247
Ik vond het eigenlijk wel een aardige aflevering na die zeer brute eerste episode, je leert hieruit dat Negan bepaalde groepen wel duldt zolang ze maar leveren wat hij als een soort Romeinse keizer vraagt, ik vraag me wel af hoe die oudere vijanden als the governor, terminus en de wolven daarmee in verhouding stonden
pi_166452136
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 11:38 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Mijn vader is er zo een :') komt hij binnen en wil weer eens beginnen over wat er allemaal zooo niet klopt. Maar hij stopt ook niet met kijken :')
Mijn vriend heeft dat met dwdd, hij wil het meestal kijken, maar loopt vaak te zeiken hoe slecht het allemaal wel niet is :? Is, denk ik, ook een manier van afreargeren op iets wat lekker niets terug zegt.
pi_166452293
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 13:14 schreef Sriracha het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel een aardige aflevering na die zeer brute eerste episode, je leert hieruit dat Negan bepaalde groepen wel duldt zolang ze maar leveren wat hij als een soort Romeinse keizer vraagt, ik vraag me wel af hoe die oudere vijanden als the governor, terminus en de wolven daarmee in verhouding stonden
De governor was een vieze leugenaar en manipulator, man, wat had ik een hekel aan die kerel :r
Terminus was ooit overvallen en mede daardoor waren ze zo geworden en door de honger tot kannibalisme gedreven. Maar ook niet meteen eerlijk over wie ze waren.
Tja en die wolves? Daar hebben ze niet genoeg van laten zien, maar die waren iig wel gestoord.
Je kunt van Negan zeggen wat je wil, maar hij is tenminste meteen eerlijk over wat hij van mensen wil, ik vermoed dat daar ook een soort terminus-achtergrond verhaal achter zit.
pi_166452374
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 14:03 schreef thecleaninglady het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft dat met dwdd, hij wil het meestal kijken, maar loopt vaak te zeiken hoe slecht het allemaal wel niet is :? Is, denk ik, ook een manier van afreargeren op iets wat lekker niets terug zegt.
Dat doe ik meestal tegen de tv zelf. Schelden enzo :')
  zondag 6 november 2016 @ 14:20:31 #155
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_166452461
okee okee, dat van die varkens in eerdere seizoen was ik even vergeten :')

Rick (en het varken) in betere tijden *;
pi_166452520
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 14:11 schreef thecleaninglady het volgende:

[..]

De governor was een vieze leugenaar en manipulator, man, wat had ik een hekel aan die kerel :r
Terminus was ooit overvallen en mede daardoor waren ze zo geworden en door de honger tot kannibalisme gedreven. Maar ook niet meteen eerlijk over wie ze waren.
Tja en die wolves? Daar hebben ze niet genoeg van laten zien, maar die waren iig wel gestoord.
Je kunt van Negan zeggen wat je wil, maar hij is tenminste meteen eerlijk over wat hij van mensen wil, ik vermoed dat daar ook een soort terminus-achtergrond verhaal achter zit.
Daarom vraag ik het me ook af want ze zitten al tijden in ongeveer hetzelfde gebied maar hoorden het vorige seizoen pas van Negan die een soort keizer is met vazalstaten die moeten leveren maar die andere clubs kwamen vrij autonoom over en waarom is zo'n knuppel zo machtig? een kogel en hij is weg toch?
pi_166469801
Prima aflevering wel, volgende week duurt de aflevering 90 minuten ^O^
pi_166475141
Naakte Darryl :9
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166477465
Ziek thuis vandaag dus maar TWD alvast gekeken _O_ Prima episode wederom. Leuk om te zien hoe het er aan toe gaat op het Negan headquarters, en wat er zich af heeft gespeeld tussen de laatste keer dat Dwight Darryl's zooi jatte en nu.

Maar ik ben wel echt toe aan nieuwe info hoe het nu gaat met Rick's groep, maar dat zal dus volgende week aan bod komen.
  maandag 7 november 2016 @ 17:03:03 #162
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_166479519
Ik vind dat 'breken' van een persoon altijd fascinerend. Dit gebeurd in het echt ook zoveel (reken maar dat deze praktijken bij IS plaatsvinden bijvoorbeeld, waar duizenden jongeren moeten meevechten).

Het laat ook goed een dilemma zien. Zijn mensen als Dwight nou wel of niet verantwoordelijk voor de vreselijke dingen die ze doen?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 7 november 2016 @ 19:32:52 #164
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_166482905
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 19:17 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

Mijn dank is groot.
Lees je gewoon in over torrents. Half uurtje ofzo. De kwaliteit van dat soort streamingsites is echt bedroevend slecht. Snap niet dat mensen daar content mee zijn.
When all else fails, you always have delusion.
pi_166484880
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 19:32 schreef Mirel het volgende:

[..]

Lees je gewoon in over torrents. Half uurtje ofzo. De kwaliteit van dat soort streamingsites is echt bedroevend slecht. Snap niet dat mensen daar content mee zijn.
noobs verdienen niet beter
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_166486572
Ik krijg steeds meer soort Dzjengis Khan vibe bij Negan, zeker nu meer dat verhaal met die chick van D.
Karma is a fucking bitch.
  maandag 7 november 2016 @ 22:39:25 #167
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_166489668
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 20:32 schreef Beach het volgende:

[..]

noobs verdienen niet beter
Zeik niet zo.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 22:45:52 #168
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_166489821
Gaan we serieus 2 afleveringen krijgen zonder de hoofdpersonages...
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_166490091
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 19:32 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ik weet hoe ik op een torrent moet klikken en hem naar asureus vuze moet halen om te downloaden. Het probleem is echter dat mijn wifinetwerk (eduroam) het laden van de torrent tegenhoudt. En verder zijn die torrents niet zo makkelijk te vinden, tenminste ik gebruik piratebayproxy o.i.d.
pi_166490297
Mijn Daryl, wat doe je... ;(
Ja, die met de ballen in de bek.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 23:06:28 #172
Belg
pi_166490368
Wat vinden jullie van de aflevering?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_166490378
Wat was dat nu voor foto? Zag het niet goed :@
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 23:07:35 #174
Belg
pi_166490393
Het mag van mij wat sneller gaan..verhaallijn
  maandag 7 november 2016 @ 23:11:30 #175
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166490503
Vond het een prima aflevering en negan een fokin bad ass. _O_

Al spaar ik liever afleveringen op zodat ik er meerdere achter elkaar kan kijken.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')