Als je blij bent met Voltorbs en Magnemites, moet je echt een dagje Kijkduin doen. Ik kan ze niet meer zien in ieder geval, heb van beiden echt 200 Candy of zoquote:
Voltorb heb ik er pas 1 van gevangen in het wild. Verder nog nooit gehad. Nu ook nog niet genoeg candy voor evolutie.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je blij bent met Voltorbs en Magnemites, moet je echt een dagje Kijkduin doen. Ik kan ze niet meer zien in ieder geval, heb van beiden echt 200 Candy of zo
Jammer dat ik je niet wat Candy kan gevenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voltorb heb ik er pas 1 van gevangen in het wild. Verder nog nooit gehad. Nu ook nog niet genoeg candy voor evolutie.
En om eerlijk te zijn, vind ik Kijkduin net iets te ver weg om te gaan Pokémonnen.
Serieus?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Pokémon ruilen zou ik wel willenik heb 6 Taurossen te ruil
Jup. Ben recent in Amerika geweestquote:
Nice!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jup. Ben recent in Amerika geweest
Ik wil er ook wel een.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Pokémon ruilen zou ik wel willenik heb 6 Taurossen te ruil
Ik wil ook een Machop! Heb een Machoke van 91,1% met 53 Candy.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede reeks eieren is uitgekomen: Machop (91,1), Staryu (80,0), Seel (80,0) en Paras (84,4-88,9)
Zou inderdaad wel leuk zijn,maar inderdaad wel cheat gevoeligquote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jammer dat ik je niet wat Candy kan geven
Zou wel leuk zijn, een optie om vrienden toe te voegen en Pokemon en Candy te ruilen. Maar dat zal wel weer heel cheatgevoelig liggen.
Mwaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nice!
Ik wil er wel één. Heb 20 Meowth's voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bewaar ze serieus in de hoop dat er ooit wen ruilfunctie komt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Is mijn tweede Machop nu. Kom die verder nooit tegen in het wild.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wil ook een Machop! Heb een Machoke van 91,1% met 53 Candy.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa![]()
Ik heb nog steeds geen Snorlaxdaar zou ik wel een Tauros voor over hebben! Ook geen Kabuto trouwens, de enige die ik ooit gezien heb is ontsnapt.
Kabuto en Snorlax heb ik ook nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bewaar ze serieus in de hoop dat er ooit wen ruilfunctie komtAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa![]()
Ik heb nog steeds geen Snorlaxdaar zou ik wel een Tauros voor over hebben! Ook geen Kabuto trouwens, de enige die ik ooit gezien heb is ontsnapt.
Een Snorlax heb ik uit een ei. Kabuto weet ik niet meer, maar die is inmiddels een Kabutops.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bewaar ze serieus in de hoop dat er ooit wen ruilfunctie komt
Ik heel af en toe. Hopelijk heb ik er tijdens dit event één in een ei. Dan heb ik wel 100 Candy voor de Machoke evolutie (weet niet meer hoe die heet)quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is mijn tweede Machop nu. Kom die verder nooit tegen in het wild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |