Kunnen de poeliers en restaurants niks meer verdienenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:35 schreef agter het volgende:
Schiet dan een anticonceptie-pijltje in zo'n beest.
Thieme woont hier om de hoek en ik hoorde haar hier gewoon schreeuwen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat deze vrouw de nodige stemmers heeft opgeleverd voor Marianne Thieme
Ikke niet hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Met autotune aan kan iedereen wel (een beetje) zingen...
Ik ben later ingeschakeld, even naar het begin teruggespoeld. Blijft gvd het beeld hangen op een shot van die kwal... Wordt echt misselijk van zijn kop, en ik weet niet waarom...quote:
Hij is niet gestopt met TV. Hij presenteert één of ander live-babbelprogramma bij RTL in de namiddag. En hij zegt natuurlijk geen nee als hij gratis zijn musicals op tv kan promoten. Gratis reclamezendtijd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Sinds hij zegt dat die stopt met TV heb ik hem nog nooit zo vaak op TV gezien
Hij presenteert 3 x in de week RTL Live om 17:00quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Sinds hij zegt dat die stopt met TV heb ik hem nog nooit zo vaak op TV gezien
Je hehe, hij zegt dat hij stopt, maar hij bedoelt dat hij gewoon een ander programma gaat doen, echt een drama queen als het om boulevard gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is niet gestopt met TV. Hij presenteert één of ander live-babbelprogramma bij RTL in de namiddag. En hij zegt natuurlijk geen nee als hij gratis zijn musicals op tv kan promoten. Gratis reclamezendtijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |