Bij Oembertoquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:19 schreef MakkieR het volgende:
waar is Marianne Thieme
Die hangt vast al aan de telefoon om Pauw te bellen
Onbevlekt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Pauw schiet altijd in de flirt-modus. Stel eens een kritische vraag droplul.
Hij tackelt voornamelijk hete hertjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:25 schreef Evertjan het volgende:
Pauw is zelf ook een jager natuurlijk
Je kunt ook een rendierpak aantrekken en vragen of die vrouwen je uit je lijden verlossenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:25 schreef MakkieR het volgende:
Jezus Christus mag ik alvast die zelfmoord pil hebben, na het horen van dit verhaal is mijn leven wel voltooid
Ongeluk zit in klein hoekjequote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:30 schreef Tuned22 het volgende:
Mogen ze drachtige dieren doodschieten.. nah.
Ik denk dat deze vrouw de nodige stemmers heeft opgeleverd voor Marianne Thiemequote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:33 schreef Mike het volgende:
Ik denk niet dat deze vrouw goede reclame voor jagen heeft gemaakt vanavond.
Kunnen de poeliers en restaurants niks meer verdienenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:35 schreef agter het volgende:
Schiet dan een anticonceptie-pijltje in zo'n beest.
Thieme woont hier om de hoek en ik hoorde haar hier gewoon schreeuwen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat deze vrouw de nodige stemmers heeft opgeleverd voor Marianne Thieme
Ikke niet hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Met autotune aan kan iedereen wel (een beetje) zingen...
Ik ben later ingeschakeld, even naar het begin teruggespoeld. Blijft gvd het beeld hangen op een shot van die kwal... Wordt echt misselijk van zijn kop, en ik weet niet waarom...quote:
Hij is niet gestopt met TV. Hij presenteert één of ander live-babbelprogramma bij RTL in de namiddag. En hij zegt natuurlijk geen nee als hij gratis zijn musicals op tv kan promoten. Gratis reclamezendtijd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Sinds hij zegt dat die stopt met TV heb ik hem nog nooit zo vaak op TV gezien
Hij presenteert 3 x in de week RTL Live om 17:00quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Sinds hij zegt dat die stopt met TV heb ik hem nog nooit zo vaak op TV gezien
Je hehe, hij zegt dat hij stopt, maar hij bedoelt dat hij gewoon een ander programma gaat doen, echt een drama queen als het om boulevard gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is niet gestopt met TV. Hij presenteert één of ander live-babbelprogramma bij RTL in de namiddag. En hij zegt natuurlijk geen nee als hij gratis zijn musicals op tv kan promoten. Gratis reclamezendtijd.
ik mis Evaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Rare vraag van Pauw, over kijkcijfers. Alsof hij en z'n redactie niet elke dag hun kijkcijfers vergelijken met die van RTL Late Night...
Hillary heeft echt geen humor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik ga kruidnoten pakken en Star Trek kijken.
Wat een ellende dit.
De grote vraag is natuurlijk of het in dit onderzoek nu gaat om dezelfde baan met dezelfde functie en of het nou komt door de vrouw zelf (zoals: gemiddeld minder geneigd tot vragen om loonsverhoging) of door seksisme.quote:Volgens de Global Gender Gap Index 2016, een 'gelijkheidslijst' van het World Economic Forum, zijn Burundi, Namibië en Zuid-Afrika Nederland voorbijgestreefd. De Nederlandse vrouw verdient gemiddeld 32 procent minder dan een man met dezelfde functie. IJsland kwam als beste uit de bus, daar verdienen mannen 'slechts' 14 procent meer. Toch legden IJslandse vrouwen maandag uit protest hun werk neer na 86 procent van hun werkdag. BNR-radiopresentator Petra Grijzen volgde hun voorbeeld en verliet de studio tijdens een live uitzending. Vanavond licht ze in Pauw haar actie toe.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |