Beste. Speler. Ooit.quote:
Ik zie dat de supporters erg enthousiast zijn en graag nog wat uitbreiding van de statribune willen....quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Statribune voor een deel
Alleen samen met het kampioenschap, anders boeit het mij totaal niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:56 schreef Brammess het volgende:
Mag trouwens wel hopen dat de beker wat gaat worden dit seizoen
Wacht wat? Ben je nou serieus? Dat maakt je opmerking nog ergerquote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg clubs die FM gebruiken als scoutingmiddel.
Ik zeg niet dat hij een topper gaat worden, maar dat hij best potentieel zal hebben. Ook door berichten wat ik heb gelezen van jeugdwatchers.
Is dit serieus?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg clubs die FM gebruiken als scoutingmiddel.
Ik zeg niet dat hij een topper gaat worden, maar dat hij best potentieel zal hebben. Ook door berichten wat ik heb gelezen van jeugdwatchers.
https://www.theguardian.c(...)ue-clubs-buy-playersquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
berichten wat ik heb gelezen
Een beetje zoals de Fischers of Boerrigters van deze wereld?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:34 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Deed Feyenoord dat maar. Hadden ze niet elk jaar van die debielen aankopen.
Boerrigterquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een beetje zoals de Fischers of Boerrigters van deze wereld?
Ik zie eigenlijk niet in waarom dat per definitie treurig moet zijn. Ik denk dat er niemand over was gevallen als clubs diensten afnamen van een firma met een netwerk aan scouts die rapporten opstellen en statistische data verzamelen. Feitelijk is dat wat er hier gebeurt. Bijkomende bijzonderheid is dat de data is verzameld met als doel een spel zo realistisch mogelijk te maken. Feitelijk gewoon een spin-off, maar 'OMG CLUBS GEBRUIKEN EEN COMPUTERSPELLETJE OM SPELERS TE KOPEN!!!' bekt natuurlijk wat beter.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ue-clubs-buy-players
Ik denk dat hij hier op doelt. Heel treurig allemaal.
Er is natuurlijk een verschil tussen een database gebruiken die toevallig in een spel zit, of scouten met een spellje.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet in waarom dat per definitie treurig moet zijn. Ik denk dat er niemand over was gevallen als clubs diensten afnamen van een firma met een netwerk aan scouts die rapporten opstellen en statistische data verzamelen. Feitelijk is dat wat er hier gebeurt. Bijkomende bijzonderheid is dat de data is verzameld met als doel een spel zo realistisch mogelijk te maken. Feitelijk gewoon een spin-off, maar 'OMG CLUBS GEBRUIKEN EEN COMPUTERSPELLETJE OM SPELERS TE KOPEN!!!' bekt natuurlijk wat beter.
kopen op basis van deze database zou inderdaad treurig zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen een database gebruiken die toevallig in een spel zit, of scouten met een spellje.
Er zijn clubs die daar heel ver in gaan en de cijfermatige rapporten in dit spel vrijwel blind geloven. Dat is wat ik treurig noem.
Iemand is keijellyquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:32 schreef wieisboos het volgende:
Natuurlijk is het treurig om FM te gebruiken om te scouten maar alles beter dan de scouting van Ajax
wieisjellyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |