Ik swipe juist todat ik het like limiet heb bereikt... ik heb hier ook last van...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je actieradius.
En gewoon meer swipen. Hoeveel van de hoeveel like je?
Wat bedoel je met actieradius en hoeveel van de hoeveel liken? Ik kan niet meer dan het limiet hé.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je actieradius.
En gewoon meer swipen. Hoeveel van de hoeveel like je?
Kleinere radius en leeftijdscategorie instellen indien mogelijk volgens mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:58 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Wat bedoel je met actieradius en hoeveel van de hoeveel liken? Ik kan niet meer dan het limiet hé.
Hij staat op 40km en leeftijdscategorie 18-26.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kleinere radius en leeftijdscategorie instellen indien mogelijk volgens mij.
Ik like alleen wat ik interessant vind ogen, dan tekst als die aanwezig is. Optellijstjes van eigenschappen zijn een ding, goed gevoel voor humor daarin vind ik minstens zo charmant.
Leeftijd zou houden, maar ik zou gewoon eens op vijftien kilometer instellen en eens een week schuiven. Geduld man.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:10 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Hij staat op 40km en leeftijdscategorie 18-26.
Is eens een week beter dan elke dag? Ik heb echt geen flauw idee hoe de Tinder-standaarden zijn totdat je een match krijgt. Ik krijg wel 2x per dag de melding dat als je minimaal 1x per dag swiped dat je in het algoritme dan voorrang krijgt oid.. Of ik ben verkeerd geïnformeerd of heb het verkeerd gelezen, mogelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leeftijd zou houden, maar ik zou gewoon eens op vijftien kilometer instellen en eens een week schuiven. Geduld man.
Als je per se aan het eind van de week wil neuken kun je altijd nog naar kinky.nl
Hoe vaak swipe jij? Per hoeveel dagen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Ach, in de ochtend, in de avond, maar ik zit niet de hele dag te vegen hoor...
Wisselt. Maar ik ben er zeker niet zo panisch mee bezig als jij nu overkomt. Relax man. Het komt echt wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:24 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Hoe vaak swipe jij? Per hoeveel dagen?
Nee ik word er alleen onzeker van omdat het redelijk lang duurt in tegenstelling van de verhalen dat ik hoor en lees.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wisselt. Maar ik ben er zeker niet zo panisch mee bezig als jij nu overkomt. Relax man. Het komt echt wel.
Ik zit me eerder op te vreten over de hoeveelheid eenheidsworstmeisjes...
Ik denk dat je voor je gemoedsrust beter ff kapt met tinder.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:28 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Nee ik word er alleen onzeker van omdat het redelijk lang duurt in tegenstelling van de verhalen dat ik hoor en lees.
Nagenoeg alle dames die ik daar leuk vind zijn in een open relatie of polyamoreus... not my cup of tea...quote:
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:28 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Nee ik word er alleen onzeker van omdat het redelijk lang duurt in tegenstelling van de verhalen dat ik hoor en lees.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:58 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Wat bedoel je met actieradius en hoeveel van de hoeveel liken? Ik kan niet meer dan het limiet hé.
Thanksquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:33 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eerste indruk:
Mooi
Opgewekt/vrolijk
Geen bimbo
Geen arrogante snol
Ik zou direct rechts swipen.
Joh, ik ging soms weken zonder matches. Stel je aanquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:28 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Like jij dan alleen de vrouwen die je helemaal geweldig vind, of ook degene waarvan je denkt, dat kan er mee door?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:56 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik swipe juist todat ik het like limiet heb bereikt... ik heb hier ook last van...
En dan heb ik nog 4 matches.. na paar dagen...
Doe je nou expres zo dom?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:58 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Of je post hier je tinder profiel inclusief foto's of je houdt op met dat zielige gejank. Dat gaat je echt niet aantrekkelijker maken hoor!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:28 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |