abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 oktober 2016 @ 21:20:02 #1
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_166228437


Ik Vertrek
Serie reportages waarin Nederlanders, die hun geluk in het buitenland gaan beproeven, worden gevolgd. Om uiteenlopende redenen vertrekken steeds meer mensen uit Nederland. De zon, de vrijheid, de mentaliteit of ouderwets ondernemersschap spelen een rol in de verstrekkende beslissing om je voorgoed in het buitenland te vestigen en hier huis en haard op te zeggen. Ook dit seizoen volgen we uiteenlopende gezinnen en stellen. Waar gaan ze naar toe? Waarom en wat laten ze achter? We zien de laatste voorbereidingen in Nederland, het emotionele afscheid van vrienden en familie en de eerste onzekere stappen in het land van bestemming. Van alle voorspoed en tegenslag is de kijker direct getuige gedurende de eerste spannende maanden in het nieuwe thuisland.



De Ik Vertrek-bingokaart: https://bingobaker.com/play/111385
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 21:20:16 #2
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_166228446
Laatste post:
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 19:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde die uitzending met Sjaak en Irma van 3 september bekijken, maar die is nergens meer te vinden ;(
Vreemd ook eigenlijk, het is van de publieke omroep dus betaald met publiek (dus: ons) geld. Dan zijn wij toch gewoon eigenaar van de aflevering en mogen wij die delen, mochten wij hem nog beschikbaar hebben?
Gelukkig heb je zo'n gezegde, iets met dat zodra iets op internet staat je het niet echt kan verwijderen...
Misschien mag je hem wel delen, misschien niet, maar anders kunnen mensen hem compleet zelfstandig vinden met een bepaalde kleine url (een 'tiny url') en SjaakenIrma. Anders PM/DM. :7
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_166229221
quote:
11s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 13:55 schreef golfer het volgende:
Mailtje gestuurd naar NPO-gemist.
Antwoord:

[..]

Op mijn vervolgvraag waarom deze niet en alle andere dan wel en wat er voor speciaal auteursrecht op zit kreeg ik dit antwoord:

[..]

Raarrrrrrrrrrrr
:D

quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 14:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Sjaak en Irma hebben dat zo bedongen, begreep ik, nadat bekend werd dat er beschuldigingen van dierenmishandeling waren en dat ze om die reden naar Hongarije vluchtten.

Lijkt me dat kandidaten een contract tekenen waarin ze van alle rechten afzien, maar vreemd genoeg is er nu een uitzondering gemaakt. Wellicht gedreigd met een rechtzaak/erop gehamerd dat de uitzending smaad tot gevolg had. Al stammen de aantijgingen al van voor die tijd, maar ze doken wel weer op natuurlijk.

Is die uitzending van die jongelui in Griekenland ook niet verdwenen uit de archieven, omdat men achteraf bedacht dat zij niet geheel toerekeningsvatbaar waren?
Die was hier altijd nog te zien, maar die laadt bij mij nu ook niet meer:

http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=12901
pi_166291820
Ik mis die uitzending van Henka en Andre :') :D
Die zal mij altijd wel bijblijven.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_166292299
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mis die uitzending van Henka en Andre :') :D
Die zal mij altijd wel bijblijven.
Dat is volgens mij dezelfde als hierboven (in in de quote van Duderinnetje) is beschreven
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_166292487
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 23:13 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat is volgens mij dezelfde als hierboven (in in de quote van Duderinnetje) is beschreven
Klopt ^O^
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_166292855
http://www.npo.nl/ik-vertrek/28-05-2009/TROS_1210080

Alleen de hoe is het nu met? aflevering van Henka en André staat er nog op, zonde inderdaad. ;(
Businessplan op een post-it is toch wel één van de mooiste fragmenten van Ik Vertrek. _O-

Free Raki!

[ Bericht 1% gewijzigd door tralalala op 29-10-2016 23:43:12 ]
pi_166296111
wanneer komen er weer afleveringen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_166561905
Vanavond weer (ik weet niet of het een herhaling is?):

Marleen en Frans verruilen hun rijtjeshuis in Almere voor een boerenhoeve in de Creuse. In het gehuchtje Basville willen ze een chambre 'd hôtes mét table 'd hôtes en twee gîtes beginnen. Wie zin heeft in een escargot of fois gras heeft pech, want wat ze serveren zal biologisch én vegetarisch zijn. Maar voor het zover is, moet er eerst worden verbouwd. Het budget is beperkt en de hoeveelheid werk maar nauwelijks te overzien. Vol goede moed slaat het stel aan het doe-het-zelven. Houtworm bestrijden, tegelen, leidingen leggen; Marleen en Frans draaien hun hand er niet voor om. Maar dan stuiten ze op een probleem van heel andere orde: het doucheputje past niet. Alle soorten, maten en modellen worden uitgeprobeerd, maar niets werkt. Ondertussen zouden ze bijna vergeten dat het lekke dak ook nog gerepareerd moet worden. De tijd verstrijkt en Frans en Marleen ploeteren door. Of ze dit toeristenseizoen hun eerste gasten kunnen verwelkomen met een vegetarische hap, blijft nog even de vraag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_166565686
quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer (ik weet niet of het een herhaling is?):

Marleen en Frans verruilen hun rijtjeshuis in Almere voor een boerenhoeve in de Creuse. In het gehuchtje Basville willen ze een chambre 'd hôtes mét table 'd hôtes en twee gîtes beginnen. Wie zin heeft in een escargot of fois gras heeft pech, want wat ze serveren zal biologisch én vegetarisch zijn. Maar voor het zover is, moet er eerst worden verbouwd. Het budget is beperkt en de hoeveelheid werk maar nauwelijks te overzien. Vol goede moed slaat het stel aan het doe-het-zelven. Houtworm bestrijden, tegelen, leidingen leggen; Marleen en Frans draaien hun hand er niet voor om. Maar dan stuiten ze op een probleem van heel andere orde: het doucheputje past niet. Alle soorten, maten en modellen worden uitgeprobeerd, maar niets werkt. Ondertussen zouden ze bijna vergeten dat het lekke dak ook nog gerepareerd moet worden. De tijd verstrijkt en Frans en Marleen ploeteren door. Of ze dit toeristenseizoen hun eerste gasten kunnen verwelkomen met een vegetarische hap, blijft nog even de vraag.
Zojuist een fragmentje gezien. Ik kan niet zeggen dat ik deze ooit gezien heb.
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2016 @ 19:50:20 #11
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_166566690
quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer (ik weet niet of het een herhaling is?):

Marleen en Frans verruilen hun rijtjeshuis in Almere voor een boerenhoeve in de Creuse. In het gehuchtje Basville willen ze een chambre 'd hôtes mét table 'd hôtes en twee gîtes beginnen. Wie zin heeft in een escargot of fois gras heeft pech, want wat ze serveren zal biologisch én vegetarisch zijn. Maar voor het zover is, moet er eerst worden verbouwd. Het budget is beperkt en de hoeveelheid werk maar nauwelijks te overzien. Vol goede moed slaat het stel aan het doe-het-zelven. Houtworm bestrijden, tegelen, leidingen leggen; Marleen en Frans draaien hun hand er niet voor om. Maar dan stuiten ze op een probleem van heel andere orde: het doucheputje past niet. Alle soorten, maten en modellen worden uitgeprobeerd, maar niets werkt. Ondertussen zouden ze bijna vergeten dat het lekke dak ook nog gerepareerd moet worden. De tijd verstrijkt en Frans en Marleen ploeteren door. Of ze dit toeristenseizoen hun eerste gasten kunnen verwelkomen met een vegetarische hap, blijft nog even de vraag.
De ellende in het voorstukje komt me bekent voor :9~ maar kan ook niet 100% zeggen of ik em echt herken.
Kijken dus 8-)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 november 2016 @ 19:51:03 #12
22592 crew  Ole
pi_166566707
Het is een nieuwe hoor
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2016 @ 19:51:30 #13
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_166566721
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 19:51 schreef Ole het volgende:
Het is een nieuwe hoor
oke toppie ^O^
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2016 @ 20:20:21 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_166567591
Jaaa! *O*
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2016 @ 20:20:49 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_166567608
Ha, eindelijk weer eens een chambre dood! :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator donderdag 10 november 2016 @ 20:28:08 #16
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_166567854
:W
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator donderdag 10 november 2016 @ 20:29:10 #17
257132 crew  Awsom
pi_166567879
Dit is een nieuwe aflevering?
  Moderator donderdag 10 november 2016 @ 20:32:18 #18
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_166567991
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef Awsom het volgende:
Dit is een nieuwe aflevering?
Ole zegt het, dus het is zo
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2016 @ 20:33:34 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_166568038
Chambre d'eau? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2016 @ 20:34:20 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_166568055
Hallo, we zijn begonnen!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_166568056
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:33 schreef Cynix ® het volgende:
Chambre d'eau? :?
Rukbunkers.
pi_166568098
We gaan beginnen!
¯ _(ツ)_/¯
pi_166568112
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef Type-R het volgende:
We gaan beginnen!
:')
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2016 @ 20:36:22 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_166568136
Nou al mis: geen meubeltjes. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')