SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Juin uit Eigen Tuin!
Flying Picketsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:35 schreef just me het volgende:
wie zijn dit ook alweer ?
Kings' singers toch niet ?
Ik dacht even.... maar niet dusquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen geen sluiers passen, dat heb ik uitgesteld naar volgende week
en deze ook:quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dacht even.... maar niet dus
King's singers heb ik ook live gezien
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:44 schreef Symphonic het volgende:
Mapje is weg en komt nooit meer terug
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:44 schreef Symphonic het volgende:
Mapje is weg en komt nooit meer terug
ja vaag he?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wel aparte bug dat laatste nummer van de vorige set er ineens weer staat
bijzonder wel jaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wel aparte bug dat laatste nummer van de vorige set er ineens weer staat
Had het druk met de kinderen. Volgende keer beter.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou jaaaa. Dat was de laatste keer zingende Symph en jij miste het
Je ken beter opa zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had het druk met de kinderen. Volgende keer beter.
Dit is voor op je stonede zondag middag in het zonnetje in zo'n negerclub jaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met de brommert op zondagmiddag naar de tent waar ze zulke muziek draaide.
Vette shit was dat toen man.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is voor op je stonede zondag middag in het zonnetje in zo'n negerclub ja
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Geloof ik zomaar
Waar blijft die mic piet
quote:
Gewoon ff over poetin en z'n nucleare oorlog tochquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat moet ik nu voor zinnigs zeggen tussen deze muziek?
dan zeg je gewoon nietsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat moet ik nu voor zinnigs zeggen tussen deze muziek?
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zeg gewoon ff over poetin en z'n nucleare oorlog toch
dan draai ik me nog één keer omquote:
Pluk de dag slurp een kopjequote:
Goedendag Madquote:
Krijg je na dit weekend weerquote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even de jetlag verwerken...
schattigquote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:44 schreef just me het volgende:
juf... ik ben verliefd op Teun en hij ook op mij, giechel giechel
en wij geven elkaar ook stiekem kusjes in de rij, giechel, giechel
meisje uit groep 4
Shit, ja...quote:
Zolang Teun niet de tuinman of gymleraar is...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:44 schreef just me het volgende:
juf... ik ben verliefd op Teun en hij ook op mij, giechel giechel
en wij geven elkaar ook stiekem kusjes in de rij, giechel, giechel
meisje uit groep 4
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang Teun niet de tuinman of gymleraar is...
Groep 4, da's wat wij 2e klas lagere school noemde.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:02 schreef just me het volgende:
[..]![]()
medeleerling uit haar eigen groep
quote:
Hehehe een deeltje er van in ieder geval wel, ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:11 schreef just me het volgende:
[..]
alles aan het voorbereiden voor vanavond ?
ik heb er alle vertrouwen inquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe een deeltje er van in ieder geval wel, ja.Wat de rest betreft zullen we er samen uit moeten komen natuurlijk!
Oei spannend!! Wanneer ga je meer verklappenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
En we schijnen een bijzondere luisteraar te hebben vanavond!
Hehehe tijdens de show verklap ik meer!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:54 schreef just me het volgende:
[..]
Oei spannend!! Wanneer ga je meer verklappen
heb je nu al een account voor Mw ToT aangemaakt
Ja overleg maar, zeg maar dat wij het gezellig vindenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe tijdens de show verklap ik meer!
En nee, nog geen account! Misschien voor vanavond, ik overleg wel even met haar!
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:30 schreef Fogel het volgende:
Ik ga gewoon doen alsof ik nergens vanaf weet.
oh, ga jij op een bijzondere locatie luisteren ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:30 schreef Fogel het volgende:
Ik ga gewoon doen alsof ik nergens vanaf weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |