SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen winnaars:
2016: Feyenoord
2015: FC Groningen
2014: PEC Zwolle
2013: AZ
2012: PSV
2011: FC Twente
2010: Ajax
2009: SC Heerenveen
2008: Feyenoord
2007: Ajaxgraag op anoniem
Ik ga direct kijken!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met liefde heb ik toenadering gezocht in NWS FB
Godverdomme lucky ajax ook altijd hequote:
Pellequote:
ERG leuke post.quote:
Jouw Badder-obsessie begint sneue vormen aan te nemenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:21 schreef Bronson_ het volgende:
BadderHaring zegt dat Nouri er niks van kan dus dan zal het wel zo zijn.
BadderHaring zei ook dat Cruijff niet zo veel heeft betekend heeft voor het Nederlandse voetbal en dat hij wel erg opgehemeld werd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:21 schreef Bronson_ het volgende:
BadderHaring zegt dat Nouri er niks van kan dus dan zal het wel zo zijn.
Doet me wat denken aan de Davy-obsessie van GGMM.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jouw Badder-obsessie begint sneue vormen aan te nemen
Mensen met een obsessie voor een andere user hebben vaak een vrij treurig leven.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
waarom heb je geen foxquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:23 schreef timmmmm het volgende:
Jullie moeten zo wel een streampje voor me fixen hoor, geen fox vanavond en zelf kan ik dat allemaal niet vinden
www.foxsports.nlquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:23 schreef timmmmm het volgende:
Jullie moeten zo wel een streampje voor me fixen hoor, geen fox vanavond en zelf kan ik dat allemaal niet vinden
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in de McTasty met bacon
quote:
Het is verboden om daarnaar te vragen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:23 schreef timmmmm het volgende:
Het is misschien al 4 maanden geleden dat ik iets tegen hem heb gezegd. Maar als jij het zegt. Zal er op gaan letten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stop eens met die kut Nederlandse muziek johquote:
Nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stop eens met die kut Nederlandse muziek joh
Ik ga vaak voetbal bij mijn paps kijken en die heeft fox. Zelf heb ik niet eens zo'n kastje waarop dat kan johquote:
Wat een heldenclubquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:22 schreef Caland het volgende:
Henk Dissel wordt gewoon nog even gedraaid.
@JanCees
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kastje maar gewoon zo'n Ziggo kaart.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga vaak voetbal bij mijn paps kijken en die heeft fox. Zelf heb ik niet eens zo'n kastje waarop dat kan joh
Welke provider? De meeste leveren nl een Go abo bij hun tv abo...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga vaak voetbal bij mijn paps kijken en die heeft fox. Zelf heb ik niet eens zo'n kastje waarop dat kan joh
Er IS niet eens een wedstrijd (live)quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:25 schreef KingRoland het volgende:
Leuk weer jongens, nu weer over naar de wedstrijd.
Beetje hypocriet om eerst over het weer te beginnen om vervolgens ons te verplichten ontopic te gaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:25 schreef KingRoland het volgende:
Leuk weer jongens, nu weer over naar de wedstrijd.
Ik zag het niet als belediging.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had beter kunnen terugkomen met "Kom een weddenschap na". Dit komt erg zwak over.
Kramer is de nieuwe Crouchquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je?
Wow, onze talenten worden vaak wel heel erg onterecht opgehemeld door Feyenoorders.
Wij kunnen dat niet meer want er komt weinig nieuws meer doorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je?
Wow, onze talenten worden vaak wel heel erg onterecht opgehemeld door Feyenoorders.
En dat met de beste jeugdopleiding van Nederland.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wij kunnen dat niet meer want er komt weinig nieuws meer door.
AZ heeft die al twee jaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat met de beste jeugdopleiding van Nederland.
Zodra Marokkanen in groepjes komen gaat het mis.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:29 schreef Smoofie het volgende:
Ziyech is een goede mentor voor nouri.
oh dat zorgt Blind wel voor.quote:
in groepjes komen, hihiquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zodra Marokkanen in groepjes komen gaat het mis.
Als Blind dan nog bondscoach is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dat zorgt Blind wel voor.
Ga wegquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Scherpquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje hypocriet om eerst over het weer te beginnen om vervolgens ons te verplichten ontopic te gaan.
Tom heeft verder wel gewoon gelijk dat het kampermuziek is natuurlijk, maar gezellig is het welquote:
Ik zou ondertussen toch denken dat PSV'ers dit seizoen een Rotterdams trauma hadden opgelopenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij juichen vandaag voor Excelsior
Zal niet veel zin hebben alleen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij juichen vandaag voor Excelsior
Ah vandaar dat PSV met een b-team speelde.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet dat al die kutploegjes met b-teams spelen
Daarom vind ik de beker zo kut.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook niet zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat dat vroeger nooit gebeurde. Overigens verloor PSV van een half B-team van Sparta. Dat maakt het eigenlijk extra pijnlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom vind ik de beker zo kut.
Eigenlijk krijgen alleen Kongolo en Jorgensen echt rust.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap niet dat we met zoveel andere spelers spelen. Het is niet of we tegen een VV tricht moeten oid
Is wel raar omdat die kleine clubjes verder nooit doordeweeks spelen maarja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat vroeger nooit gebeurde. Overigens verloor PSV van een half B-team van Sparta. Dat maakt het eigenlijk extra pijnlijk.
Kuyt toch ook, of heb ik niet op lopen letten? Ik hoorde wel dat Vilhena een lichte blessure heeftquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk krijgen alleen Kongolo en Jorgensen echt rust.
Gio zei net dat hij last had van z'n enkelquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kuyt toch ook, of heb ik niet op lopen letten? Ik hoorde wel dat Vilhena een lichte blessure heeft
Ja, maar als het nu ergens om gegaan had, had ie echt wel gespeeld hoor. Maar ach, ik vind het wel prima. Speelt Excelsior wel met de basiself?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gio zei net dat hij last had van z'n enkel
7 wisselspelers, schijnt. & NPquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar als het nu ergens om gegaan had, had ie echt wel gespeeld hoor. Maar ach, ik vind het wel prima. Speelt Excelsior wel met de basiself?
Goeie stream die je me gaf trouwens
De inspiratie voor liedjes is wel op in de Eredivisie. Tegenwoordig is dat deuntje van Dans je de hele dag met mij ook verplicht om te zingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:48 schreef onlogisch het volgende:
Weer dat "take me home "
Wat een kanslozen.
Ik stel voor dat jij wat nieuwe liedjes bedenkt om te zingen in het stadion.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De inspiratie voor liedjes is wel op in de Eredivisie. Tegenwoordig is dat deuntje van Dans je de hele dag met mij ook verplicht om te zingen.
Al een tijdje en echt lang niet overal.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De inspiratie voor liedjes is wel op in de Eredivisie. Tegenwoordig is dat deuntje van Dans je de hele dag met mij ook verplicht om te zingen.
Nou hebben we in de Kuip doorgaans wel een uitgebreid repertoire maar deze had er van mij niet aan toegevoegd hoeven worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is nu hip bij het dartenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kunnen ze zweet carolien nog eens langs laten komen.
Ik vind dat Neil stukken beter heeft dan dat liedje.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is nu hip bij het darten.
Barça schijnt op de tribune te zitten voor 'm. Iniesta is immers ook al op leeftijd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:51 schreef Caland het volgende:
Als El Ahmadi nu ook al steekpasses op de stropdas gaat leggen.
Het is al echt jaren zo dat er alleen 18:30 en 20:45 wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:52 schreef Groby het volgende:
2x Feyenoord-Excelsior en een documentaire en geen utrecht-groningen, fox![]()
![]()
![]()
Waarom in hemelsnaamquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is al echt jaren zo dat er alleen 18:30 en 20:45 wordt uitgezonden.
Ik opteer voor Hesselbenkquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
is het hasselbank, hesselbank, hasselbenk of hesselbenk?
Dan kan het nog wel een idiote beslissing zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is al echt jaren zo dat er alleen 18:30 en 20:45 wordt uitgezonden.
Hesselbainkquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
is het hasselbank, hesselbank, hasselbenk of hesselbenk?
Te goed. Het schijnt dat de KNVB Feyenoord geld heeft toegeschoven om de Eredivisie nog een beetje eerlijk te houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom speelt die Gustafson nooit meer?
Op de een of andere manier komen die grapjes van jou er nooit helemaal uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Te goed. Het schijnt dat de KNVB Feyenoord geld heeft toegeschoven om de Eredivisie nog een beetje eerlijk te houden.
Doe maar niet meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Te goed. Het schijnt dat de KNVB Feyenoord geld heeft toegeschoven om de Eredivisie nog een beetje eerlijk te houden.
Ik vond 'm leuk Stijn. Ga zo door.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag best hard zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vond 'm leuk Stijn. Ga zo door.
Jij hebt het wel erg vaak over het uiterlijk van voetballers valt me op.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:56 schreef Caland het volgende:
Koolwijk heeft echt een kop als een bak met wurmen.
Dat weet PSvCL vast wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Over Bilalletjes gesproken, hoe gaat het met Ould-Chikh?
Hoe voelt dat nou? Dat er mogelijk een VBL award naar je wordt vernoemd?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij hebt het wel erg vaak over het uiterlijk van voetballers valt me op.
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Dat er mogelijk een VBL award naar je wordt vernoemd?
Dan druk je toch gewoon op de muteknop?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer komt er eens de optie om wedstrijden commentaarloos te kunnen kijken?
Ieder jaar worden er awards uitgedeeld aan users die hier posten. Bijvoorbeeld de Johan Derksen Award ; De user die altijd zegt waar het op staat.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Dit is een heel domme post en dat weet je.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan druk je toch gewoon op de muteknop?
En met Bakkali?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Over Bilalletjes gesproken, hoe gaat het met Ould-Chikh?
Maar toch kan ik me nooit beheersenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een heel domme post en dat weet je.
Klinkt als users die het forum iets te serieus nemen als je elkaar awards gaat toebedelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ieder jaar worden er awards uitgedeeld aan users die hier posten. Bijvoorbeeld de Johan Derksen Award ; De user die altijd zegt waar het op staat.
Zo komt er dit jaar mogelijk ook een tompsv18 award
Aldus iemand die het zo vreselijk vond om zijn UI te veranderen voor een weddenschap.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klinkt als users die het forum iets te serieus nemen als je elkaar awards gaat toebedelen.
KOEKOEK.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus iemand die het zo vreselijk vond om zijn UI te veranderen voor een weddenschap.
Die reputatie boeit me juist niet, anders had ik m wel veranderd he.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus iemand die het zo vreselijk vond om zijn UI te veranderen voor een weddenschap.
Sow, goeiedag zeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je je weddenschappen niet nakomt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ieder jaar worden er awards uitgedeeld aan users die hier posten. Bijvoorbeeld de Johan Derksen Award ; De user die altijd zegt waar het op staat.
Zo komt er dit jaar mogelijk ook een tompsv18 award
Ach, dan speelt hij in ieder geval nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gedegradeerd tot tijdrekwissel bij Valencia.
Nou ja, dat was nog voor Prandelli er was. Weet niet hoe hij er nu voorstaat en of hij überhaupt bij de selectie zat tegen Barcelona.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ach, dan speelt hij in ieder geval nog.
JRgodquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Open een topic over je PSV-obsessie.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:07 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord dit wint zijn ze verder gekomen in de beker dan PSV.
Nepsupporter.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb er in ieder geval niet slecht aan gedaan vanavond gewoon thuis te blijven
Successupporter.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb er in ieder geval niet slecht aan gedaan vanavond gewoon thuis te blijven
Eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoopte al dat Feyenoord voor zou komen maar nu hoop ik het helemaalquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Feyenoord voor komt zap ik naar de Manchester derby
Ik blijf dan gewoon hier posten hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat Feyenoord voor zou komen maar nu hoop ik het helemaal
Kapi heeft geen vriendjes nodig om plezier te hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Pijnlijk dat niemand inhaakt op de posts van Kapiteintje.
Dat is voor iemand met weinig zelfvertrouwen, zoals onlogisch, héél lastig voor te stellen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kapi heeft geen vriendjes nodig om plezier te hebben.
Haha jaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
Karsdorp is komende zomer echt weg voor een miljoentje of 25.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[Davy]
Dan zal zo wel de 0-1 vallen.
[/Davy]
Serieus?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus zal de 0-1 ongetwijfeld zometeen volgen
Heeee Davyquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus zal de 0-1 ongetwijfeld zometeen volgen
Absoluut niet, Stijn is een uitstekende moderator.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij zou een veel betere mod zijn he.
Stijn en ik hebben een goede band. Een VredeStijn. [/tong]quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn zei net dat we ontopic moesten.
Raar dat hij dit dan wel weer toestaat.
Geef hem een lolly en hij is stilquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu wel ontopic anders moet ik weer GGMM troosten.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:18 schreef GGMM het volgende:
Wel schattig dat hij mijn compliment dan wel laat staan![]()
Het blijft toch altijd dat 13-jarige mannetje dat trots vertelt dat hij mocht opblijven om darten te kijken.
Oh shitquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM heeft een bipolaire stoornis.
Ontopic.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Verschil is dat wij wel gaan winnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord doet me vandaag denken aan PSV
En Feyenoord heeft "wat" minder pogingen nodig om te scoren, doorgaansquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verschil is dat wij wel gaan winnen.
Volgens mij ben jij de enige die er van onder de indruk isquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
Mensen dissen en vervolgens zeggen dat het ontopic moet zodat diegene niets terug kan zeggen.
Nu nog een discussie afkappen net als een Feyenoorder hem verliest en hij heeft al mijn tactieken overgenomen.
Stijn
Absoluut niet, ik vind mezelf gewoon érg interessant.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, waarom wil je toch altijd alles terug reflecteren op je oude modperiode. Prikkelt er soms nog iets? Wil je graag weer met wat knopjes spelen?
Of hij gaat naar Ajax voor 6 miljoen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, waarom wil je toch altijd alles terug reflecteren op je oude modperiode. Prikkelt er soms nog iets? Wil je graag weer met wat knopjes spelen?
Wauw.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Narcist gespot.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik vind mezelf gewoon érg interessant.
En dat ben ik ook.
Narcisme is een ziektequote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat ben ik ook.
Echt he.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg het idee dat Stijn een GGMM-obsessie heeft
Je komt wat gefrustreerd over.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Is sowieso wel een baas eigenlijk. Te goede keeper voor Excelsior eigenlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:21 schreef Caland het volgende:
Kurto keept de wedstrijd van zijn leven.
Het zit je nogal diep als ik dit zo lees.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he.
GGMM-diss
'ontopic nu jongens'
GGMM-diss
'ontopic nu jongens'
Maar hij mag van mij het laatste woord hebben hoor.
Doet alleen soms wel eens een Grandel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is sowieso wel een baas eigenlijk. Te goede keeper voor Excelsior eigenlijk.
Nee, zo diep als 2 centimeter is het niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zit je nogal diep als ik dit zo lees.
Ik hoop alleen niet zo diep als ik vannacht bij je moeder zat
Is er voetbal danquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me soms af of GGMM uberhaupt wel voetbal kijkt of dat hij alleen in de topics wil kutten.
'Ik ben me er eentje'quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat ben ik ook.
Dit voetbal noemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me soms af of GGMM uberhaupt wel voetbal kijkt of dat hij alleen in de topics wil kutten.
Wat vind je van Lamprou dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet alleen soms wel eens een Grandel.
De Kingflopland van het voetbal inderdaad.quote:
Die heeft alleen maar goede reflexen en is te kleinquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je van Lamprou dan?
Als Feyenoord eerste eindigt neem ik het seizoen daarop een seizoen lang een Feyenoord-UI.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord is koploper in een competitie waar Ajax ook meedoet.
#besef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SCHOTEN AFGEVUURDquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De Kingflopland van het voetbal inderdaad.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Feyenoord eerste eindigt neem ik het seizoen daarop een seizoen lang een Feyenoord-UI.Ik doe niet mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sow, hallo zeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De Kingflopland van het voetbal inderdaad.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Feyenoord eerste eindigt neem ik het seizoen daarop een seizoen lang een Feyenoord-UI.Iemand vindt dit aandachtsgeil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan me echt geen reet schelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vindt onlogisch erg jammer.
Ik niet trouwens.
Nee, vanwege instortingsgevaar. xdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:26 schreef Brammess het volgende:
Rijden er geen treinen rond de kuip? xd
Oke sorry Stijn vanaf nu ga ik ontopic.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan me echt geen reet schelen.
Ga eens naar je TV kijken.
Die Turkse is wel leukquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
dit is meer iets voor jou stijn.
Ik heb het al twee jaar afgezworen en het doet me allemaal vrij weinig meer. Toch bedankt voor je tip.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
Korfbal is geen sport.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
Ik liet me meeslepen in je gedrag :S.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke sorry Stijn vanaf nu ga ik ontopic.
Alhoewel je zelf de boel ontwrichte dus steeds over mij te beginnen net nadat je 'ontopic' zei.
Maar daar sta ik boven.
Nederland - Rusland en jij begint over een Turkse? Rare jongen.quote:
Vind je dat gedrag dat bij een moderator hoort?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik liet me meeslepen in je gedrag :S.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |