Ja, maar als het nu ergens om gegaan had, had ie echt wel gespeeld hoor. Maar ach, ik vind het wel prima. Speelt Excelsior wel met de basiself?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gio zei net dat hij last had van z'n enkel
7 wisselspelers, schijnt. & NPquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar als het nu ergens om gegaan had, had ie echt wel gespeeld hoor. Maar ach, ik vind het wel prima. Speelt Excelsior wel met de basiself?
Goeie stream die je me gaf trouwens
De inspiratie voor liedjes is wel op in de Eredivisie. Tegenwoordig is dat deuntje van Dans je de hele dag met mij ook verplicht om te zingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:48 schreef onlogisch het volgende:
Weer dat "take me home "
Wat een kanslozen.
Ik stel voor dat jij wat nieuwe liedjes bedenkt om te zingen in het stadion.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De inspiratie voor liedjes is wel op in de Eredivisie. Tegenwoordig is dat deuntje van Dans je de hele dag met mij ook verplicht om te zingen.
Al een tijdje en echt lang niet overal.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De inspiratie voor liedjes is wel op in de Eredivisie. Tegenwoordig is dat deuntje van Dans je de hele dag met mij ook verplicht om te zingen.
Nou hebben we in de Kuip doorgaans wel een uitgebreid repertoire maar deze had er van mij niet aan toegevoegd hoeven worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is nu hip bij het dartenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kunnen ze zweet carolien nog eens langs laten komen.
Ik vind dat Neil stukken beter heeft dan dat liedje.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is nu hip bij het darten.
Barça schijnt op de tribune te zitten voor 'm. Iniesta is immers ook al op leeftijd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:51 schreef Caland het volgende:
Als El Ahmadi nu ook al steekpasses op de stropdas gaat leggen.
Het is al echt jaren zo dat er alleen 18:30 en 20:45 wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:52 schreef Groby het volgende:
2x Feyenoord-Excelsior en een documentaire en geen utrecht-groningen, fox![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |