Ik zag het niet als belediging.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had beter kunnen terugkomen met "Kom een weddenschap na". Dit komt erg zwak over.

Kramer is de nieuwe Crouchquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je?
Wow, onze talenten worden vaak wel heel erg onterecht opgehemeld door Feyenoorders.

Wij kunnen dat niet meer want er komt weinig nieuws meer doorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je?
Wow, onze talenten worden vaak wel heel erg onterecht opgehemeld door Feyenoorders.

En dat met de beste jeugdopleiding van Nederland.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wij kunnen dat niet meer want er komt weinig nieuws meer door.

AZ heeft die al twee jaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat met de beste jeugdopleiding van Nederland.

Zodra Marokkanen in groepjes komen gaat het mis.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:29 schreef Smoofie het volgende:
Ziyech is een goede mentor voor nouri.

oh dat zorgt Blind wel voor.quote:

in groepjes komen, hihiquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zodra Marokkanen in groepjes komen gaat het mis.

Als Blind dan nog bondscoach is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dat zorgt Blind wel voor.

Ga wegquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stop eens met die kut Nederlandse muziek joh

Scherpquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje hypocriet om eerst over het weer te beginnen om vervolgens ons te verplichten ontopic te gaan.

Tom heeft verder wel gewoon gelijk dat het kampermuziek is natuurlijk, maar gezellig is het welquote:

Ik zou ondertussen toch denken dat PSV'ers dit seizoen een Rotterdams trauma hadden opgelopenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij juichen vandaag voor Excelsior

Zal niet veel zin hebben alleen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij juichen vandaag voor Excelsior

Ah vandaar dat PSV met een b-team speelde.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet dat al die kutploegjes met b-teams spelen

Daarom vind ik de beker zo kut.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ik ook niet zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ik heb het idee dat dat vroeger nooit gebeurde. Overigens verloor PSV van een half B-team van Sparta. Dat maakt het eigenlijk extra pijnlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom vind ik de beker zo kut.

Eigenlijk krijgen alleen Kongolo en Jorgensen echt rust.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap niet dat we met zoveel andere spelers spelen. Het is niet of we tegen een VV tricht moeten oid

Is wel raar omdat die kleine clubjes verder nooit doordeweeks spelen maarja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat vroeger nooit gebeurde. Overigens verloor PSV van een half B-team van Sparta. Dat maakt het eigenlijk extra pijnlijk.

Kuyt toch ook, of heb ik niet op lopen letten? Ik hoorde wel dat Vilhena een lichte blessure heeftquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk krijgen alleen Kongolo en Jorgensen echt rust.

Gio zei net dat hij last had van z'n enkelquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kuyt toch ook, of heb ik niet op lopen letten? Ik hoorde wel dat Vilhena een lichte blessure heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |