Dit is een heel domme post en dat weet je.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan druk je toch gewoon op de muteknop?
En met Bakkali?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Over Bilalletjes gesproken, hoe gaat het met Ould-Chikh?
Maar toch kan ik me nooit beheersenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een heel domme post en dat weet je.
Klinkt als users die het forum iets te serieus nemen als je elkaar awards gaat toebedelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ieder jaar worden er awards uitgedeeld aan users die hier posten. Bijvoorbeeld de Johan Derksen Award ; De user die altijd zegt waar het op staat.
Zo komt er dit jaar mogelijk ook een tompsv18 award
Aldus iemand die het zo vreselijk vond om zijn UI te veranderen voor een weddenschap.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klinkt als users die het forum iets te serieus nemen als je elkaar awards gaat toebedelen.
KOEKOEK.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus iemand die het zo vreselijk vond om zijn UI te veranderen voor een weddenschap.
Die reputatie boeit me juist niet, anders had ik m wel veranderd he.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus iemand die het zo vreselijk vond om zijn UI te veranderen voor een weddenschap.
Sow, goeiedag zeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je je weddenschappen niet nakomt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ieder jaar worden er awards uitgedeeld aan users die hier posten. Bijvoorbeeld de Johan Derksen Award ; De user die altijd zegt waar het op staat.
Zo komt er dit jaar mogelijk ook een tompsv18 award
Ach, dan speelt hij in ieder geval nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gedegradeerd tot tijdrekwissel bij Valencia.
Nou ja, dat was nog voor Prandelli er was. Weet niet hoe hij er nu voorstaat en of hij überhaupt bij de selectie zat tegen Barcelona.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ach, dan speelt hij in ieder geval nog.
JRgodquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Open een topic over je PSV-obsessie.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:07 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord dit wint zijn ze verder gekomen in de beker dan PSV.
Nepsupporter.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb er in ieder geval niet slecht aan gedaan vanavond gewoon thuis te blijven
Successupporter.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb er in ieder geval niet slecht aan gedaan vanavond gewoon thuis te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |