abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166303245
quote:
3s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 20:01 schreef goed_volk het volgende:

[..]

Ik heb heel veel wild gekampeerd, ook in de Ardennen, maar een ding wat je nooit moet doen, is een kampvuur maken. Gebruik altijd een geschikte brander. Dit is niet alleen veel veiliger, maar mocht je gepakt worden (is mij ook wel eens overkomen), dan zijn de problemen iets kleiner. Dan heb je alleen een boete voor wildkamperen. Maak je een open (kamp)vuurtje, dan wordt je dat als gevaar voor bosbrand aangerekend.
Bedankt voor je advies, ik ga alleen m'n vrienden niet meer over kunnen halen denk ik. Weet je toevallig of de boeten per persoon is of gedeeld kan worden?
pi_166303344
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:08 schreef 99.999 het volgende:
Wel zo nu en dan wild gekampeerd, altijd goed gegaan, ook met kampvuur :P.
Maar als je zoiets voor het eerst wilt doen is zo'n bivakplek wellicht wel wat. Kost niks, weg van de beschaving en ook geen voorzieningen dus wel het wilde gevoel.
http://www.bivakzone.be Hier staan wel wat mogelijkheden aangegeven, ook in de Ardennen.
Bedankt voor de tip, ik heb hier zelf ook al naar gekeken maar mijn mede kampeerder zag dit niet zitten. (die al wel ervaren is met wildkamperen)
pi_166304383
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 15:18 schreef DieGele het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, ik heb hier zelf ook al naar gekeken maar mijn mede kampeerder zag dit niet zitten. (die al wel ervaren is met wildkamperen)
Oh, dan moet het wel lukken. Wildkamperen is geen raketwetenschap :P
  maandag 31 oktober 2016 @ 08:17:54 #29
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_166320514
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 15:15 schreef DieGele het volgende:

[..]

Bedankt voor je advies, ik ga alleen m'n vrienden niet meer over kunnen halen denk ik. Weet je toevallig of de boeten per persoon is of gedeeld kan worden?
Wij kregen er een persoon. Destijds 185,- gulden. (Ja, het is even geleden...)
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')