En een sigaretje rookte neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:58 schreef SEMTEX het volgende:
In Augustus nog Theo Hiddema die op hetzelfde terrasje als wij zijn krantje las en een koffietje dronk.
Dat had ik niet gezien anders had ik het niet gevragen of het Rop was.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:49 schreef MissRelin het volgende:
Dat was in de post onder die van mij al gezegd
Edo is een lieffie, bij op de middelbare school gezeten en als kleutertje met m gespeeld.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:14 schreef Andromache het volgende:
Twee weken geleden Rachid Finge (ja eigenlijk al geen BN'er meer) aan het joggen.
Zelfde dag Helga van Leur bij de drogist.
Beide te Vleuten.
Tijdje geleden Edo Brunner op een Utrechts terras.
Ik heb hem tijden geleden wel eens bij cafe De Bastaard zien zitten. Hij komt dus vaker in Utrecht.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:48 schreef totebel het volgende:
[..]
Edo is een lieffie, bij op de middelbare school gezeten en als kleutertje met m gespeeld.
Hij woont erquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb hem tijden geleden wel eens bij cafe De Bastaard zien zitten. Hij komt dus vaker in Utrecht.
Waar bevindt zich dat hotel?quote:Op zondag 27 augustus 2023 09:45 schreef Magica het volgende:
‘Celebs’ Jesse Klaver, Diederik Samson, Attje Kuiken en Frans Timmermans in een hotel. Net in de ontbijtzaal gespot
We wachten in spanning op je bijdrage.quote:
Ik kickte voor iemand anders, dus wacht nu op zijn bijdragequote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We wachten in spanning op je bijdrage.
Oei!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:59 schreef Mrmime het volgende:
Twee weken geleden Linda de Mol gespot op Schiphol, samen met haar Jeroentje. Dat is echt heel dik aan hoor
Volgens mij als Jeroentje aan de dochter van Linda zou zitten, dan zou ze nog geen scheiding aanvragenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:59 schreef Mrmime het volgende:
Twee weken geleden Linda de Mol gespot op Schiphol, samen met haar Jeroentje. Dat is echt heel dik aan hoor
Ik zag haar laatst ook ergens en ze heeft een beetje een oude vrouwen postuur gekregenquote:Op donderdag 10 april 2025 12:24 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Paar maanden geleden Katja Schuurmans op Schiphol. Wat een kabouter. Niks lekkers aan IRL.
L
Des te meer om van te houden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 07:08 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst ook ergens en ze heeft een beetje een oude vrouwen postuur gekregen
En wat is dat voor postuur dan?quote:Op woensdag 18 juni 2025 07:08 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst ook ergens en ze heeft een beetje een oude vrouwen postuur gekregen
Google AI:quote:
Ik wilde vooral weten wat jij bij haar zag qua oude vrouwenpostuur.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Google AI:
Uiterlijke kenmerken:
Een verlies van taille en een verandering in de lichaamsvorm.
Meer buikvet en een slappere huid.
Rimpels in het gezicht en op andere plekken van het lichaam.
Een kromming van de rug (weduwebult).
Dunner wordend haar en grijs haar.
Verlies van volume in het gezicht, waardoor het er op sommige plekken ingevallen uit kan zien.
Dat verlies van taille en ook een gedrongen houding is wel wat ik bij haar zie. Ze wordt wat vierkanter. Ze heeft altijd al een beetje een jongenskontje gehad, maar dat is nu nog meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |