Volgens mij moet je zo'n kind juist laten krijsen en het niet zijn zin geven of aandacht. Leert ie het zo af.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Had ik vorige week nog in de supermarkt. Een kind lag zichzelf half dood te krijsen en moederlief deed geen fuck.Kwijl en doodskreten vloeiden over de vloer
Eigenlijk wilde ik er heen lopen maar bedacht mij toen wat voor AgressieTokkies er rond lopen.
#thug life #struggle
Dit is toch alleen maar toe te juichen? Niet toegeven aan je kind omdat hij zijn zin niet krijgt, schijt aan het feit dat heel de winkel mee kan genieten! Bij toegeven worden het juist van die verwende nesten...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Had ik vorige week nog in de supermarkt. Een kind lag zichzelf half dood te krijsen en moederlief deed geen fuck.Kwijl en doodskreten vloeiden over de vloer
Eigenlijk wilde ik er heen lopen maar bedacht mij toen wat voor AgressieTokkies er rond lopen.
#thug life #struggle
Dat zeg ik!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:52 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dit is toch alleen maar toe te juichen? Niet toegeven aan je kind omdat hij zijn zin niet krijgt, schijt aan het feit dat heel de winkel mee kan genieten! Bij toegeven worden het juist van die verwende nesten...
*Geeft virtuele high five*quote:
Laten krijsen heeft geen zin. Althans mijns inziens niet. Peuters/ kleuters hebben niet het vermogen zichzelf tot bedaren te brengen omdat hun hersens daar nog niet voldoende voor ontwikkelt zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Volgens mij moet je zo'n kind juist laten krijsen en het niet zijn zin geven of aandacht. Leert ie het zo af.
En zo creëer je juist kinderen zoals in de op omschreven. Wat zou jouw oplossing zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Laten krijsen heeft geen zin. Althans mijns inziens niet. Peuters/ kleuters hebben niet het vermogen zichzelf tot bedaren te brengen omdat hun hersens daar nog niet voldoende voor ontwikkelt zijn.
Ik zou het niet negeren. Straffen kan met het oog op het systeem van operante-conditionering werken mits deze het aanzetten tot positief gedrag bevordert, en deze direct wordt ingezet omdat wanneer je dit te laat doet ( pas thuis bijv. ) behaal je niet het gewenste gedrag en zal je telkens zwaarder moeten straffen. Immers, het kind zit in een fase waarin het belangrijk is te leren wat gewenst gedrag is. Ik heb hier een site die wat meer uitleg geeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:59 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
En zo creëer je juist kinderen zoals in de op omschreven. Wat zou jouw oplossing zijn?
Interessant! Moet er helaas later op terug komen, maar over het algemeen is het bekend dat een krijsend kind genegeerd dient te worden en vanzelf wel weer opstaat met de wetenschap dat die hiermee geen aandacht of zijn zin krijgt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zou het niet negeren. Straffen kan met het oog op het systeem van operante-conditionering werken mits deze het aanzetten tot positief gedrag bevordert, en deze direct wordt ingezet omdat wanneer je dit te laat doet ( pas thuis bijv. ) behaal je niet het gewenste gedrag en zal je telkens zwaarder moeten straffen. Immers, het kind zit in een fase waarin het belangrijk is wat gewenst gedrag is. Ik heb hier een site die wat meer uitleg geeft.
Ik ben benieuwd of je na het lezen nog steeds vindt dat negeren het beste is. Graag tot laterquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:27 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Interessant! Moet er helaas later op terug komen, maar over het algemeen is het bekend dat een krijsend kind genegeerd dient te worden en vanzelf wel weer opstaat met de wetenschap dat die hiermee geen aandacht of zijn zin krijgt.
Zo mee eens!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kleine kinderen opvoeden is gemakkelijk, pubers zijn pas lastig
Hun lieve prinsjes en/of prinsjes he.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 01:47 schreef Denivellering het volgende:
Terechte klacht.
Ik heb dergelijke suggesties ook naar familieleden met kinderen gemaakt, maar die waren niet van mijn "bemoeizucht" gediend
Kinderen mogen alles en het ligt nooit aan hun
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |