abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166214855
Softe sukkels van tegenwoordig. Hun kind opvoeden... ho maar! :N Hun kinderen lopen rond als een stel verwende nesten met een grote bek die denken dat alles vanzelf aan komt waaien. En dat moet de toekomst van ons land worden?

Als iemand zoals een leraar daar wat van zegt krijgen ze een grote bek van de ouders terug waar nota bene hun kind bij staat. :')

Laatst was ik bij een familiebijeenkomst waar het zoontje van een nicht van mij continue vervelend was. Ik zei tegen de vader: "Misschien moet je eens wat strenger zijn". Hij zegt vervolgens: "dat helpt meestal niet". Bitch please. :') Later zag dat kind een pakje kauwgom op tafel liggen en vroeg aan de moeder: "mag ik een kauwgom" waarop de moeder zei: "die kauwgom is niet van ons lieverd en ik weet ook niet van wie die wel is". Resultaat: dat kind grist zo een kauwgom uit de verpakking en zijn moeder zei daar niks over. :') Jezus mina.

Het is bar slecht gesteld met de jeugd van tegenwoordig omdat de ouders zulke slappe lamzakken zijn. Halen ze een onvoldoende op school? Hup gelijk verhaal halen bij de docent en hem of haar af kafferen i.p.v. dat het kind zich moet verantwoorden. "Waarom die onvoldoende? Oh je hebt de hele week lopen gamen! Nou dan nemen we toch je spelcomputer voor een weekje in beslag want dan heb je weer genoeg tijd voor je huiswerk".

Succes Nederland met de toekomst.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 26 oktober 2016 @ 11:32:24 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_166214873
Terechte klacht.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_166214887
Na een paar goede stompen in de lever blijft van dat etteren weinig over
  Moderator woensdag 26 oktober 2016 @ 11:34:35 #4
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_166214919
TS begrijpt niet dat kinderen tegenwoordig tere zieltjes hebben en ze een speciale behandeling nodig hebben :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_166214942
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:34 schreef Plompzakker het volgende:
TS begrijpt niet dat kinderen tegenwoordig tere zieltjes hebben en ze een speciale behandeling nodig hebben :')
Zal dat het zijn omdat het tegenwoordig allemaal autisten, schizofrenie en adhd'ers zijn? :')
pi_166214962
Onze Sterre is een nieuwetijdskind
pi_166214989
Terechte klacht.
pi_166215002
Had ik vorige week nog in de supermarkt. Een kind lag zichzelf half dood te krijsen en moederlief deed geen fuck. :r Kwijl en doodskreten vloeiden over de vloer :')
Eigenlijk wilde ik er heen lopen maar bedacht mij toen wat voor AgressieTokkies er rond lopen.

#thug life #struggle :r
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator woensdag 26 oktober 2016 @ 11:42:01 #9
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_166215039
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:36 schreef HSG het volgende:

[..]

Zal dat het zijn omdat het tegenwoordig allemaal autisten, schizofrenie en adhd'ers zijn? :')
Waarschijnlijk omdat de kinderbescherming tegenwoordig al op de stoep staat als ze al naar hun kind wijzen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_166215096
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:32 schreef Id_do_her het volgende:
Terechte klacht.
pi_166215112
Vroeger werd je als kind nog wel eens aan een oor getrokken in de klas als je stout was.
Nu kan zo'n kind alles flikken en de ouders nemen het nog voor die kutkoters op. Om nog maar te zwijgen van het MBO advies wat ze negeren. Nee, Sterre moet perse naar de VWO want daar zitten alle kinderen uit hun sociale kring op. MISSCHIEN MOET JE HET KIND NIET OM 07:00 AFZETTEN BIJ DE BSO EN HET PAS OM 18;30 OPHALEN STOMME KUT.
Van die 'een kind hoort bij het perfekte plaatje' types. Hebben vaak ook al na een relatie van net een jaar een kind. Want we weten 10000000% zeker dat we bij elkaar blijven. Vervolgens gaat de kerel vreemd op kantoor met de secretaresse want die had zo'n geil doorkijkrokje aan en moeder de vrouw is nooit te porren voor een harde pot tussen de lakens.
ZIELIGE MONGOLEN !1111111
U MAD?
pi_166215135
quote:
3s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
Vroeger werd je als kind nog wel eens aan een oor getrokken in de klas als je stout was.
Nu kan zo'n kind alles flikken en de ouders nemen het nog voor die kutkoters op. Om nog maar te zwijgen van het MBO advies wat ze negeren. Nee, Sterre moet perse naar de VWO want daar zitten alle kinderen uit hun sociale kring op. MISSCHIEN MOET JE HET KIND NIET OM 07:00 AFZETTEN BIJ DE BSO EN HET PAS OM 18;30 OPHALEN STOMME KUT.
Van die 'een kind hoort bij het perfekte plaatje' types. Hebben vaak ook al na een relatie van net een jaar een kind. Want we weten 10000000% zeker dat we bij elkaar blijven. Vervolgens gaat de kerel vreemd op kantoor met de secretaresse want die had zo'n geil doorkijkrokje aan en moeder de vrouw is nooit te porren voor een harde pot tussen de lakens.
ZIELIGE MONGOLEN !1111111
Koekoek.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_166215148
Je ouders hebben er inderdaad niet veel van terecht gebracht TS, vandaar.. Terechte klacht! :{w
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_166215150
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Had ik vorige week nog in de supermarkt. Een kind lag zichzelf half dood te krijsen en moederlief deed geen fuck. :r Kwijl en doodskreten vloeiden over de vloer :')
Eigenlijk wilde ik er heen lopen maar bedacht mij toen wat voor AgressieTokkies er rond lopen.

Ik heb nog een leuke. In de oude wijk van mijn vriendin komen er steeds meer tokkies met hun kroos te wonen. Die kinderen voetballen erop los waarbij de bal continue hard tegen een raam aan knalt. De oude buurvrouw van mijn vriendin is op een gegeven moment helemaal zat daarvan en is naar een van de moeders gelopen om verhaal te halen. De moeder riep: "*tokkienaam1* en *tokkienaam2* willen jullie even rustiger aan doen want anders krijgen wij weer gezeik". :')
pi_166215176
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:48 schreef HSG het volgende:

[..]

Ik heb nog een leuke. In de oude wijk van mijn vriendin komen er steeds meer tokkies met hun kroos te wonen. Die kinderen voetballen erop los waarbij de bal continue hard tegen een raam aan knalt. De oude buurvrouw van mijn vriendin is op een gegeven moment helemaal zat daarvan en is naar een van de moeders gelopen om verhaal te halen. De moeder riep: "*tokkienaam1* en *tokkienaam2* willen jullie even rustiger aan doen want anders krijgen wij weer gezeik". :')
Laat me raden Ronny en Ricardo Woonwagen :') _O- ?!
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 12:11:09 #16
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_166215510
je hebt een groep mensen die in de volgende 'fase' van hun leven terecht komt door ontwikkelingen op gebied van (nieuw) werk of het ontplooien van andere nuttige activiteiten. Kinderen komen dan op het moment dat hun leven zich daarvoor leent, en in sommige gevallen gaat men minder werken om het kind op te voeden.

Sommige mensen zitten, gewapend met een wajong uitkering en gouden eigen-naam ketting, vanaf hun 14e thuis in een roze adidas trainingspak goedkope energy-drink van Aldi en Trojka te zuipen en tv te kijken of de hele dag te whatsappen en facebooken.
Hun leven is een kansloze rit richting einde.
uit verveling en om toch interessant te doen dient dan het kind. Ondanks dat hun financiële huishouding aan elkaar hangt van uitkeringen en toeslagen. toch een soort van 'volgende fase'.
Je kent ze wel van die tienermoeders die met hun baby en sletterige moeder door het winkelcentrum stiefelen.

Deze laatste groep etaleert vaak hun domheid aan de eerste groep door uitspraken te doen in de vorm van:

"Op je 34e pas zwanger?? ik moest na mijn 20e echt geen kinderen meer, dan ben ik er op mijn 35e mooi weer vanaf"
  woensdag 26 oktober 2016 @ 12:11:55 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_166215520
Dat valt reuze mee.
Allochtoonse kinderen zijn juist een probleem. En die worden volgens mij iets strenger opgevoed dan autochtonen.

En leraren zijn verre van heilig.
Als ouder moet je je kind beschermen tegen extreemlinks tuig, zoals zo veel leraren zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 12:12:23 #18
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_166215531
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

Mietje
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  woensdag 26 oktober 2016 @ 12:16:57 #19
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166215612
OP heeft toekomstig Donald Trump ontmoet?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  woensdag 26 oktober 2016 @ 12:26:21 #20
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_166215771
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 12:11 schreef Harvest89 het volgende:
Dat valt reuze mee.
Allochtoonse kinderen zijn juist een probleem. En die worden volgens mij iets strenger opgevoed dan autochtonen.

Die zijn thuis dan ook gewoon braaf. Helaas verwacht Mo senior dat oom agent junior een knal met de wapenstok geeft als hij op straat vervelend is, dat is tenslotte niet zijn verantwoordelijkheid. Werkt uitstekend in de meeste landen, maar hier uiteraard niet.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 12:52:59 #21
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_166216413
Een van de meeste terechte klachten hier op FOK!.

Tja, alle kinderen zijn tegenwoordig bijzonder, en veel slimmer dan hun leeftijdgenootjes.
Vaak op jonge leeftijd al een stempel er op van hoog gevoelig, ADHD, autisme of noem maar op verder.
Ik hoef maar met familieleden/vrienden over hun kroost te praten (kom je helaas niet altijd onderuit), en daar komen de verhalen al hoe speciaal Maan, Hope, LeBron, Robijn of Vera-Lynn wel niet zijn. :r :r :r :r :r
Leerkrachten durven bijna niets te doen, want dan staat er een boze papa of mama op de stoep.
Hun kind is immers zeer bijzonder en verdiend speciale aandacht!!!
Is altijd de schuld van de school (niet dat daar helemaal geen incompetente mensen kunnen werken natuurlijk).
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_166216907
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 12:11 schreef Harvest89 het volgende:
Dat valt reuze mee.

En leraren zijn verre van heilig.
Als ouder moet je je kind beschermen tegen extreemlinks tuig, zoals zo veel leraren zijn.
Ook op hogere onderwijs (havo/vwo) is dit ook al een ergernis voor veel leraren. Grote mond van de leerlingen, grote mond van de ouders, school met weinig ballen ect ect.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 13:17:31 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_166216977
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 13:14 schreef HSG het volgende:

[..]

Ook op hogere onderwijs (havo/vwo) is dit ook al een ergernis voor veel leraren. Grote mond van de leerlingen, grote mond van de ouders, school met weinig ballen ect ect.
Leraren moeten zich misschien eens afvragen waarom ouders boos worden.
Als bij ons vroeger op de basischool/middelbare school een boze ouder naar een leraar ging, dan was dat meestal wel terecht hoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 13:17:46 #24
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_166216986
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 13:14 schreef HSG het volgende:

[..]

al die terinventjes hebben allemaal duurdere kleren en telefoons dan die leraar. dat is het enige dat telt.
Dat die leraar een eigen huis en een Saab heeft, beseffen die schandknaapjes toch niet.
pi_166217073
“Onze jeugd heeft tegenwoordig een sterke hang naar luxe, heeft slechte manieren, minachting voor het gezag en geen eerbied voor ouderen. Ze geven de voorkeur aan kletspraatjes in plaats van training… Jonge mensen staan niet meer op als een oudere de kamer binnenkomt. Zij spreken hun ouders tegen, houden niet hun mond in gezelschap, … en tiranniseren hun leraren.”
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')