Heb jij nog nooit gemasturbeerd?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
en dan neem je het mij kwalijk dat ik de dingen over je zeg die ik zeg?
Ik ben wel beetje arm, hou je daar wel even rekening mee?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kosten worden per minuut in rekening gebracht
ga weg stalinlover, jou geef ik pas een woord als je die foto weghaaltquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof crip een fuck geeft om wat mensen op internet zeggen
Tering denk jij je bent Allah dat je continu zo bezig bent met oordelen
Oh gelukkig maar, ik schrok al.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sorry ama ik had hem over het hoofd gezien
Heel lief
The Final Destination, 4e deel geloof ik (2009)quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nice waar komt dat uit dan?
vgm masturbeert ze als hardst vn iedereen die aanwezig isquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit gemasturbeerd?
Ah ik had al zo'n vermoeden dat het uit die filmreeks kwam.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
The Final Destination, 4e deel geloof ik (2009)
Ha zit je dwars he dat zelfs hij vind dat jij doet alsof je god bentquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ga weg stalinlover, jou geef ik pas een woord als je die foto weghaalt
Op alle aandacht toch.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef Crip het volgende:
[..]
vgm masturbeert ze als hardst vn iedereen die aanwezig is
ja hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben wel beetje arm, hou je daar wel even rekening mee?
Ik vond het altijd wel leuke films.quote:
omwquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb pannenkoek en poffertjes in de koelkast
heb al een tijdje niet gepost daar helaasquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn er nog recentelijk knappe koppen in US te zien geweest
Welke cup heb je en wat is je heup maat? altijd lekker die strakke Marokkaanse jurkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ga weg stalinlover, jou geef ik pas een woord als je die foto weghaalt
jaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
neenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ben jij mooie jongen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb al een tijdje niet gepost daar helaas
Paar tributes gedaan op cripquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar, ik schrok al.
Jawel, beetje verkouden enz maar op dat na gaat het wel lekker. Daar?quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:21 schreef hugecooll het volgende:
Weer een hele tyfuslading TR's
MIDDEN IN DE NACHT
beetje kappen met dat gekut pl0x
Midden in de nacht is 3 uur nachts. Kom maar straks weer terugquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:21 schreef hugecooll het volgende:
MIDDEN IN DE NACHT
Fylax is er hij checkt ons wel ga maar slapen babequote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:21 schreef hugecooll het volgende:
MIDDEN IN DE NACHT
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja frass we weten het nu wel
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:19 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben geen pedo jah al ben ik moslim
Slaap lekker.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Trusten jongens, droom fijn
fyfy is druk bezig naaktfoto's te maken voor zijn chickiequote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Fylax is er hij checkt ons wel ga maar slapen babe
Jij bent de baas nietquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:21 schreef hugecooll het volgende:
MIDDEN IN DE NACHT
ohja ik zag je bericht op fbquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel, beetje verkouden enz maar op dat na gaat het wel lekker. Daar?
Ja ietsjes. Voelde mij gisteren erger.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja ik zag je bericht op fb
prima hier
Wordt het alweer beter?
SERGIOO PADDTTTquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja ik zag je bericht op fb
prima hier
Wordt het alweer beter?
je bent een kaffir, je maakt geen grap over je geloof maar over andermans geloofquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Mag ik geen grapjes maken over mijn geloof?
Doe er iets aan dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als de sfeer dan maar een beetje verbetert, dan vind ik het best
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Fylax is er hij checkt ons wel ga maar slapen babe
Neem dan een shirt van Rusnakquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
SERGIOO PADDTTT
Wil een shirt van hem
gewoon afvinken joh niets aan de handquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:21 schreef hugecooll het volgende:
MIDDEN IN DE NACHT
Hugecool even serieus gwnquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
je bent een kaffir, je maakt geen grap over je geloof maar over andermans geloof
ja ze staan ook niet meer openquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon afvinken joh niets aan de hand
inquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wie van jullie wil mij selfie sturen!
Weer?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
je bent een kaffir, je maakt geen grap over je geloof maar over andermans geloof
Je weet dat je nu 1 van de grootste zondes begaat? iemand kaffir noemen door een paar postst op een forum.. meid jij bent heel ver heen..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moet de moderatie ingrijpen omdat ik een uitspraak doe die volgens jou in de Islam niet kan?quote:
Mag gwn in de islam.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moet de moderatie ingrijpen omdat ik een uitspraak doe die volgens jou in de Islam niet kan?
LOL
Moet jij niet slapen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moet de moderatie ingrijpen omdat ik een uitspraak doe die volgens jou in de Islam niet kan?
LOL
Nee omdat je schijtvervelend bentquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
LOL
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee omdat je schijtvervelend bent
het leven is een betekenisloze vacuïteitquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
LOL
Los van wat de islam zoal vindt van jouw uitspraken, vind ik je wel sfeerverziekend aanwezig. Heb het eens over iets anders dan steeds die confronterende onzin over religie of passief-agressieve posts over datzelfde onderwerpquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
LOL
Wie niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik ben ongelovig volgens haar![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
WERKTE BIJ JOU OOK ZO LEKKER HE
NU BEN JE VERDOMME BLAUW
Haha, mad.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
NU BEN JE VERDOMME BLAUW
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
NU BEN JE VERDOMME BLAUW
"Degene die iemand als kafir (ongelovige) aanroept; of de vijand van Allah noemt zonder dat hij hier aan voldoet, zal deze woorden naar zichzelf teruggestuurd krijgen" Door Muslim. "...En ik zeg niet tot degenen die verachtelijk zijn in jullie ogen. Allah zal jullie nimmer iets goeds geven. Allah weet beter wat er in hen is.Voorwaar, dan zou ik zeker tot de onrechtplegers behoren!" Q. 11:31 Volgens Thabit ibn Ad-Dahaak [Radhiya Allahu ‘anhu] heeft de Boodschapper van Allah [sallAllahu ‘alayhi wa salam] gezegd: “Degene die een gelovige uitmaakt voor ongelovige is alsof hij hem heeft gedood” [Saheeh Bukhari nr. 6047].quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
LOL
dit is meer een setting om te snappen met hzawquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh maar lig in bed en is donker dus kan nu niet
Je bent een kaffir, dat heb je al in woorden bewezen. Islamitische leus in de toilet benoemen (en vervormen alsof het een grap is), Islam met pedofilie linken en je intentie om mij te breken (om wat precies? omdat ik moslim en mij niet het zwijgen laat opleggen)?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je weet dat je nu 1 van de grootste zondes begaat? iemand kaffir noemen door een paar postst op een forum.. meid jij bent heel ver heen..
Ik zeg ook niet dat ze niet welkom is. Maar als jullie je zo irriteren, waaromxgaan jullie er dan op in?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
iedereen is welkom op fok dus deze uitspraak kan echt niet. Je hebt een voorbeeldfunctie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |