Jij bent de baas nietquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:21 schreef hugecooll het volgende:
Weer een hele tyfuslading TR's
MIDDEN IN DE NACHT
beetje kappen met dat gekut pl0x
ohja ik zag je bericht op fbquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel, beetje verkouden enz maar op dat na gaat het wel lekker. Daar?
Ja ietsjes. Voelde mij gisteren erger.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja ik zag je bericht op fb
prima hier
Wordt het alweer beter?
SERGIOO PADDTTTquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja ik zag je bericht op fb
prima hier
Wordt het alweer beter?
je bent een kaffir, je maakt geen grap over je geloof maar over andermans geloofquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Mag ik geen grapjes maken over mijn geloof?
Doe er iets aan dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als de sfeer dan maar een beetje verbetert, dan vind ik het best
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Fylax is er hij checkt ons wel ga maar slapen babe
Neem dan een shirt van Rusnakquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
SERGIOO PADDTTT
Wil een shirt van hem
gewoon afvinken joh niets aan de handquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:21 schreef hugecooll het volgende:
Weer een hele tyfuslading TR's
MIDDEN IN DE NACHT
beetje kappen met dat gekut pl0x
Hugecool even serieus gwnquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
je bent een kaffir, je maakt geen grap over je geloof maar over andermans geloof
ja ze staan ook niet meer openquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon afvinken joh niets aan de hand
inquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wie van jullie wil mij selfie sturen!
Weer?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
je bent een kaffir, je maakt geen grap over je geloof maar over andermans geloof
Je weet dat je nu 1 van de grootste zondes begaat? iemand kaffir noemen door een paar postst op een forum.. meid jij bent heel ver heen..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moet de moderatie ingrijpen omdat ik een uitspraak doe die volgens jou in de Islam niet kan?quote:
Mag gwn in de islam.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moet de moderatie ingrijpen omdat ik een uitspraak doe die volgens jou in de Islam niet kan?
LOL
Moet jij niet slapen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moet de moderatie ingrijpen omdat ik een uitspraak doe die volgens jou in de Islam niet kan?
LOL
Nee omdat je schijtvervelend bentquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
LOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |