quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je weet best dat ik daar niet over ga en kan praten. Je draait lang genoeg mee op het forum, toch?
ZO CUTEquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je weet best dat ik daar niet over ga en kan praten. Je draait lang genoeg mee op het forum, toch?
liever nietquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je hiervan
Wat een mooie jongenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je hiervan
oh ik heb hem nu gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gvd nu post je opeens. Ik opende nog een topic in jong want ik had een vraag voor je
Kijk, daarom kreeg ik dus geen teken om mijn excuses bij jou aan te bieden. Want ik overwoog die bijna.quote:
Teken van Allah>?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kijk, daarom kreeg ik dus geen teken om mijn excuses bij jou aan te bieden. Want ik overwoog die bijna.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Troll negeert mijn vraagt over DP. Ik vrees dat Troll hem iets ernstigs heeft aangedaan.
waarom zit je in SEX ene vera te fixenquote:
Vera en ik gaan way back. Heb haar zelfs op snapchatquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom zit je in SEX ene vera te fixen
ik vind het maar niks al die vrouwelijke aandacht die je krijgt
jelly paxquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom zit je in SEX ene vera te fixen
ik vind het maar niks al die vrouwelijke aandacht die je krijgt
Zakdoekjes worden gebruikt voor hygiëne.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kijk, daarom kreeg ik dus geen teken om mijn excuses bij jou aan te bieden. Want ik overwoog die bijna.
je bent er. vraagje: wat vind je van de reacties van fokkingdefokker? zijn er dingen waar je aanstoot aan neemt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:09 schreef Crip het volgende:
mijn moeder is soms echt raar
als ze gaat slapen verwacht ze dt iedereen gaat slapen, ging net naar de wc hoor ik haar
WEEET JE NIET HOE LAAT HET IS JE LAAT NIEMAND SLAPEN OEFF
Sooww er wordt over me gepraatquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
je bent er. vraagje: wat vind je van de reacties van fokkingdefokker? zijn er dingen waar je aanstoot aan neemt?
ben even bezig met masturberenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
je bent er. vraagje: wat vind je van de reacties van fokkingdefokker? zijn er dingen waar je aanstoot aan neemt?
alsof crip een fuck geeft om wat mensen op internet zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof crip een fuck geeft om wat mensen op internet zeggen
Tering denk jij je bent Allah dat je continu zo bezig bent met oordelen
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:14 schreef Amarantha het volgende:
Wie geeft mij een beetje liefde om de pijn te verzachten?
kosten worden per minuut in rekening gebrachtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:14 schreef Amarantha het volgende:
Wie geeft mij een beetje liefde om de pijn te verzachten?
even srs jij bent laatste waar ik op dit moment een fuck om geefquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
en dan neem je het mij kwalijk dat ik de dingen over je zeg die ik zeg?
Heb jij nog nooit gemasturbeerd?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
en dan neem je het mij kwalijk dat ik de dingen over je zeg die ik zeg?
Ik ben wel beetje arm, hou je daar wel even rekening mee?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kosten worden per minuut in rekening gebracht
ga weg stalinlover, jou geef ik pas een woord als je die foto weghaaltquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof crip een fuck geeft om wat mensen op internet zeggen
Tering denk jij je bent Allah dat je continu zo bezig bent met oordelen
Oh gelukkig maar, ik schrok al.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sorry ama ik had hem over het hoofd gezien
Heel lief
The Final Destination, 4e deel geloof ik (2009)quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nice waar komt dat uit dan?
vgm masturbeert ze als hardst vn iedereen die aanwezig isquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit gemasturbeerd?
Ah ik had al zo'n vermoeden dat het uit die filmreeks kwam.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
The Final Destination, 4e deel geloof ik (2009)
Ha zit je dwars he dat zelfs hij vind dat jij doet alsof je god bentquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ga weg stalinlover, jou geef ik pas een woord als je die foto weghaalt
Op alle aandacht toch.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef Crip het volgende:
[..]
vgm masturbeert ze als hardst vn iedereen die aanwezig is
ja hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben wel beetje arm, hou je daar wel even rekening mee?
Ik vond het altijd wel leuke films.quote:
omwquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb pannenkoek en poffertjes in de koelkast
heb al een tijdje niet gepost daar helaasquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn er nog recentelijk knappe koppen in US te zien geweest
Welke cup heb je en wat is je heup maat? altijd lekker die strakke Marokkaanse jurkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ga weg stalinlover, jou geef ik pas een woord als je die foto weghaalt
jaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn er nog recentelijk knappe koppen in US te zien geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |