Oh ik zocht gewoon een berichtje van je om je te quoten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lol, dit linken nadat ik mensen vraag concrete voorbeelden van mijn hypocrisie/intolerantie te geven.
Toppie meid! verspreid maar slechte verhalen die net niet zijn zoals ze beschreven staan in de koran en waardoor mensen een vertekend beeld krijgen over de islam. Net Isis ben jij maar dan een westerse versiequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik zal altijd voor mijn geloof op blijven komen, hoe weinig kennis ik in jouw ogen ook heb.
Lamequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik zocht gewoon een berichtje van je om je te quoten.
Geef dan voorbeelden van hoe ik dat heb gedaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Toppie meid! verspreid maar slechte verhalen die net niet zijn zoals ze beschreven staan in de koran en waardoor mensen een vertekend beeld krijgen over de islam. Net Isis ben jij maar dan een westerse versie
Heb je even?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lol, dit linken nadat ik mensen vraag concrete voorbeelden van mijn hypocrisie/intolerantie te geven.
ik had #freedpquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:24 schreef Remqo het volgende:
Dat plaatje in de OP![]()
Ik had dezelde TT
zo, ook weer gezegd
Ik ben niet van de gedachtepolitie, wees blij zeg!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dachten alle leden dat hier maar.
Dat denk jij helemaal niet.. al;s je de kans had was de sharia al lang ingevoerdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dachten alle leden dat hier maar.
Gedachten komen ook als woorden tot uitingquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben niet van de gedachtepolitie, wees blij zeg!
Gvd zit op mn tablet en is fucking lasgtig om terug te gaan dan... kijk je gedrag hier spreekt al voor zich .. een betwetertje die volgens dr zelf veel over de islam weet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Geef dan voorbeelden van hoe ik dat heb gedaan?
Daarom heb ik MS Paint als hulpmiddelquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Gedachten komen ook als woorden tot uiting
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom heb ik MS Paint als hulpmiddel
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom heb ik MS Paint als hulpmiddel
Hey moslim geleerde .. mag ik eigenlijk een hand geven aan meisjes?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Gedachten komen ook als woorden tot uiting
Kun je 1 voorbeeld tegelijk? Want je lijkt nu als een gek die maar van alles roept in de hoop zijn gelijk te krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je even?
Intolerant: het bepalen wie wel en niet gelovig is, zelfs onder mede-moslims; het willen invoeren van de sharia, het willen leeghalen van kerken.
Hypocriet: huilie huilie doen wanneer mensen het over jouw geloof hebben maar vervolgens Joden wegzetten als 'dat volkje', de Bijbel vervalst noemen en christenen afgodendienaars.
Dat hoop ik niet, dat heb ik al. Elke post van je hand bewijst dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:30 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kun je 1 voorbeeld tegelijk? Want je lijkt nu als een gek die maar van alles roept in de hoop zijn gelijk te krijgen.
Het 1ste: ja dat kan in de Islam. In jouw ogen tolerant, in de Islam noodzaak om te voorkomen dat mensen misbruik maken van die naam om andere opvattingen (die met de Islam indruisen) te verkopen aan anderen.
Transparantie heet dat.
Zwak hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Gvd zit op mn tablet en is fucking lasgtig om terug te gaan dan... kijk je gedrag hier spreekt al voor zich .. een betwetertje die volgens dr zelf veel over de islam weet.
ga slapequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:31 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Zwak hoor.
Ik wacht wel tot je op je laptop/pc bent dan.
Wat verwacht je zelf.. zit gvd op de pot met mijn tablet.. meid tochquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:31 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Zwak hoor.
Als je het niet eens kan samenvatten, dan lijkt het mij duidelijk dat je maar wat roept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |