Oh ik zocht gewoon een berichtje van je om je te quoten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lol, dit linken nadat ik mensen vraag concrete voorbeelden van mijn hypocrisie/intolerantie te geven.
Toppie meid! verspreid maar slechte verhalen die net niet zijn zoals ze beschreven staan in de koran en waardoor mensen een vertekend beeld krijgen over de islam. Net Isis ben jij maar dan een westerse versiequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik zal altijd voor mijn geloof op blijven komen, hoe weinig kennis ik in jouw ogen ook heb.
Lamequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik zocht gewoon een berichtje van je om je te quoten.
Geef dan voorbeelden van hoe ik dat heb gedaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Toppie meid! verspreid maar slechte verhalen die net niet zijn zoals ze beschreven staan in de koran en waardoor mensen een vertekend beeld krijgen over de islam. Net Isis ben jij maar dan een westerse versie
Heb je even?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lol, dit linken nadat ik mensen vraag concrete voorbeelden van mijn hypocrisie/intolerantie te geven.
ik had #freedpquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:24 schreef Remqo het volgende:
Dat plaatje in de OP![]()
Ik had dezelde TT
zo, ook weer gezegd
Ik ben niet van de gedachtepolitie, wees blij zeg!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dachten alle leden dat hier maar.
Dat denk jij helemaal niet.. al;s je de kans had was de sharia al lang ingevoerdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dachten alle leden dat hier maar.
Gedachten komen ook als woorden tot uitingquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben niet van de gedachtepolitie, wees blij zeg!
Gvd zit op mn tablet en is fucking lasgtig om terug te gaan dan... kijk je gedrag hier spreekt al voor zich .. een betwetertje die volgens dr zelf veel over de islam weet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Geef dan voorbeelden van hoe ik dat heb gedaan?
Daarom heb ik MS Paint als hulpmiddelquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Gedachten komen ook als woorden tot uiting
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom heb ik MS Paint als hulpmiddel
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom heb ik MS Paint als hulpmiddel
Hey moslim geleerde .. mag ik eigenlijk een hand geven aan meisjes?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Gedachten komen ook als woorden tot uiting
Kun je 1 voorbeeld tegelijk? Want je lijkt nu als een gek die maar van alles roept in de hoop zijn gelijk te krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je even?
Intolerant: het bepalen wie wel en niet gelovig is, zelfs onder mede-moslims; het willen invoeren van de sharia, het willen leeghalen van kerken.
Hypocriet: huilie huilie doen wanneer mensen het over jouw geloof hebben maar vervolgens Joden wegzetten als 'dat volkje', de Bijbel vervalst noemen en christenen afgodendienaars.
Dat hoop ik niet, dat heb ik al. Elke post van je hand bewijst dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:30 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kun je 1 voorbeeld tegelijk? Want je lijkt nu als een gek die maar van alles roept in de hoop zijn gelijk te krijgen.
Het 1ste: ja dat kan in de Islam. In jouw ogen tolerant, in de Islam noodzaak om te voorkomen dat mensen misbruik maken van die naam om andere opvattingen (die met de Islam indruisen) te verkopen aan anderen.
Transparantie heet dat.
Zwak hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Gvd zit op mn tablet en is fucking lasgtig om terug te gaan dan... kijk je gedrag hier spreekt al voor zich .. een betwetertje die volgens dr zelf veel over de islam weet.
ga slapequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:31 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Zwak hoor.
Ik wacht wel tot je op je laptop/pc bent dan.
Wat verwacht je zelf.. zit gvd op de pot met mijn tablet.. meid tochquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:31 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Zwak hoor.
Als je het niet eens kan samenvatten, dan lijkt het mij duidelijk dat je maar wat roept.
Vooral laatste plaatje doet het hemquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
KLB / [Paint] Tekening valt niet in goede aarde.
en dan zeg je akbar? wauwquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat verwacht je zelf.. zit gvd op de pot met mijn tablet.. meid toch
Negeren heeft toch geen nut.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het volstaat te zeggen dat Girly het stenigen van mensen als acceptabel ziet... kunnen we haar nu negeren?
iedereen hier is kaffirquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:37 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Vind je mij geen moslim dan?
Reageer niet op dingen die ver van je bedshow zijn. Vervormingen van Islamitische uitspraken worden door mensen gedaan om Islam te beledigen.quote:
Ik ben er toch bij. Ik word er echt fucking moe van.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:
Reageer niet op dingen die ver van je bedshow zijn.
Charlie Hebdo maakt nog steeds rare plaatjes die verwerpelijk kunnen zijn, maar ze hebben de vrijheid om het te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel throwback naar Charlie Hebdo nu
Niet zwijgen bliijf praten.. vermaak me echtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:
Hoe mensen mij hier het zwijgen willen opleggen, hilarisch.
Je mag van mij best hier praten maar kan het alsjeblieft (ik vraag het zelfs vriendelijk) niet de hele tijd over het geloof gaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:
Jeps, waren laatst weer in opspraak gekomenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Charlie Hebdo maakt nog steeds rare plaatjes die verwerpelijk kunnen zijn, maar ze hebben de vrijheid om het te doen.
En de pen (of paint) kan krachtiger zijn dan het zwaard
Oh ja, ik lees m'n sig weer even.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:
Mogen mannen en vrouwen elkaar een hand geven in de islam?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh ja, ik lees m'n sig weer even.
Truste
Meer een badkamer.. zat mijn tanden te poetsen door op de pot te zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:40 schreef girlygirl8 het volgende:
Niet te vergeten dat hij die uitspraak IN DE TOILET doet. Toont echt respect aan.
Oprotten naar je eigen scquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:40 schreef Fylax het volgende:
Gaat 't nou nog steeds over geloof?Is echt al twee dagen trending hier.
Zo eerlijk deze man.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Meer een badkamer.. zat mijn tanden te poetsen door op de pot te zitten
Jah wat nou je sluit mijn SC in young en dan verwacht je dat ik niet allah verdomme boos wordt?quote:
Je stelt akelig domme vragen voor een moslim. Mensen, ik moet dus de naiefheid zelve spelen om iedereen hier een goed gevoel te geven?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Mogen mannen en vrouwen elkaar een hand geven in de islam?
Agree. Heb dit liever ook niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:42 schreef Amarantha het volgende:
En over geloof praten vind ik niet eens erg maar op deze manier wel. Wat vermoeiend.
geen zorgen, die andere gaan ook dicht groetjes kusjes knuffelsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jah wat nou je sluit mijn SC in young en dan verwacht je dat ik niet allah verdomme boos wordt?
gewoon in dat forumpje van fylax postenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nog steeds 0. Moet echt beter mijn best doen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:42 schreef Crip het volgende:
Allah geef girly aub klb ban, dit is alles wat ik vraag. Ameen.
Nou doe het dan alsjeblieft ook niet. NIEMAND wordt daar blij van.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:42 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Agree. Heb dit liever ook niet.
Jammer ja, was net weer gezellig hier in avondurenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:42 schreef Amarantha het volgende:
En over geloof praten vind ik niet eens erg maar op deze manier wel. Wat vermoeiend.
Al gedaan, werkt ook niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon in dat forumpje van fylax posten
Die twee zijn zo triggergeil
Wrm vind jij dat een domme vraag voor een moslim? Mag een moslim niet meer leren over zijn geloof? Ben je pas moslim als je 100% doet wat in de koran staat? Bestaan er uberhaupt domme vragen? ben ik nu dom?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:42 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je stelt akelig domme vragen voor een moslim. Mensen, ik moet dus de naiefheid zelve spelen om iedereen hier een goed gevoel te geven?
#BRINGBACKDEADPREZquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer ja, was net weer gezellig hier in avonduren
Ik reageer op reacties met valse aantijgingen naar mijn persoon. Volgens jou heb ik dus het recht niet om voor mezelf op te komen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou doe het dan alsjeblieft ook niet. NIEMAND wordt daar blij van.
Jeetje nu ben je mijn woorden wel aan het verdraaien.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik reageer op reacties met valse aantijgingen naar mijn persoon. Volgens jou heb ik dus het recht niet om voor mezelf op te komen?
Ben jij als persoon de islam?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik reageer op reacties met valse aantijgingen naar mijn persoon. Volgens jou heb ik dus het recht niet om voor mezelf op te komen?
Troll.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wrm vind jij dat een domme vraag voor een moslim? Mag een moslim niet meer leren over zijn geloof? Ben je pas moslim als je 100% doet wat in de koran staat? Bestaan er uberhaupt domme vragen? ben ik nu dom?
Draag jij een hoofddoek ?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Misschien onbedoeld, daar komt het op neer. Ik heb al meerdere keren aangegeven aan leden van 'pas op, discussie gaat nu over naar religie'. Desondanks willen mensen daar blijkbaar graag met mij over praten? (noem het eerder, erop aanvallen)quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje nu ben je mijn woorden wel aan het verdraaien.
fylax kan ons vast vertellen wanneer hij vrij komtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laten we het over Hermann hebben.
lolquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze praat niet met moslima's zonder hoofddoeken dus neem aan van wel...
Nee, maar heb wel honger.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is bijna 1 uur, ben je dik?
Ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fylax kan ons vast vertellen wanneer hij vrij komt
Wil daar echt graag over praten,, anders wordt het hier zo stil en vind het altijd leuk om over het geloof te discussferenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Misschien onbedoeld, daar komt het op neer. Ik heb al meerdere keren aangegeven aan leden van 'pas op, discussie gaat nu over naar religie'. Desondanks willen mensen daar blijkbaar graag met mij over praten? (noem het eerder, erop aanvallen)
hoe ga jij om met je schaamhaar?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Misschien onbedoeld, daar komt het op neer. Ik heb al meerdere keren aangegeven aan leden van 'pas op, discussie gaat nu over naar religie'. Desondanks willen mensen daar blijkbaar graag met mij over praten? (noem het eerder, erop aanvallen)
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laten we het over Hermann hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |