Vooral laatste plaatje doet het hemquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
KLB / [Paint] Tekening valt niet in goede aarde.
en dan zeg je akbar? wauwquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat verwacht je zelf.. zit gvd op de pot met mijn tablet.. meid toch
Negeren heeft toch geen nut.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het volstaat te zeggen dat Girly het stenigen van mensen als acceptabel ziet... kunnen we haar nu negeren?
iedereen hier is kaffirquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:37 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Vind je mij geen moslim dan?
Reageer niet op dingen die ver van je bedshow zijn. Vervormingen van Islamitische uitspraken worden door mensen gedaan om Islam te beledigen.quote:
Ik ben er toch bij. Ik word er echt fucking moe van.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:
Reageer niet op dingen die ver van je bedshow zijn.
Charlie Hebdo maakt nog steeds rare plaatjes die verwerpelijk kunnen zijn, maar ze hebben de vrijheid om het te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel throwback naar Charlie Hebdo nu
Niet zwijgen bliijf praten.. vermaak me echtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:
Hoe mensen mij hier het zwijgen willen opleggen, hilarisch.
Je mag van mij best hier praten maar kan het alsjeblieft (ik vraag het zelfs vriendelijk) niet de hele tijd over het geloof gaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:
Jeps, waren laatst weer in opspraak gekomenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Charlie Hebdo maakt nog steeds rare plaatjes die verwerpelijk kunnen zijn, maar ze hebben de vrijheid om het te doen.
En de pen (of paint) kan krachtiger zijn dan het zwaard
Oh ja, ik lees m'n sig weer even.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:
Mogen mannen en vrouwen elkaar een hand geven in de islam?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh ja, ik lees m'n sig weer even.
Truste
Meer een badkamer.. zat mijn tanden te poetsen door op de pot te zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:40 schreef girlygirl8 het volgende:
Niet te vergeten dat hij die uitspraak IN DE TOILET doet. Toont echt respect aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |