och ettootje. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou nou nou, dat soort termen hoeft niet he...
- is bevriendt met mensen die Islam openlijk bespottenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben niet minder gelovig, ik ben gewoon geen mongool.
Aanrader: 2 CD 'The Cream'... alleen maar live JLH, uren achter elkaarquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
och ettootje. Komt wel goed.![]()
Laat het gaan. Termen zijn voor elk mens anders.
Heerlijk nummer trouwens. Maar nu heb ik zin om de hele avond door te luisteren.![]()
ja zo werkt het niet he.quote:
nee ben gwn ''volledig'' gelovig. alleen ben ik gwn geen mongool en ga ik er op fok niet heletijd over beginnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik verwoorde het verkeerd, hoe moet ik dat zeggen...
Gematigd?
moet om kwart over 6 opquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aanrader: 2 CD 'The Cream'... alleen maar live JLH, uren achter elkaar
een gematigde moslim is dus iemand die zich uitspreekt als een slet? okeyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gematigd?
Beste Girly,quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- is bevriendt met mensen die Islam openlijk bespotten
- schuin taalgebruik aan de lopende band
- heeft afkeer voor het onderwerp religie
kijk jij ooit in de spiegel?
Ben zelf ook moslim en doe bovenstaande ook.. ben ik nu geen moslim volgens jou? Wie bepaald wie moslim is? je weet dat oordelen 1 van de grootste zondes is? afkeuren mag maar nu oordeel jijquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- is bevriendt met mensen die Islam openlijk bespotten
- schuin taalgebruik aan de lopende band
- heeft afkeer voor het onderwerp religie
kijk jij ooit in de spiegel?
alleen de hoes al... wat een baasquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet om kwart over 6 op
Wel even opgezocht en gebookmarkt though.
gematigd bestaat niet, maar crip is geen fanatic. Dat is het verschil.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gematigd?
Wat is volgens jou gematigd dan? Dus volgens jou bestaat er alleen geen moslim - radicaal?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
gematigd bestaat niet, maar crip is geen fanatic. Dat is het verschil.
truste king snakequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:04 schreef Murdera het volgende:
Bedtijd liefjes. Fijne avond nog![]()
En thnx etto. Gouden tip!
Bedankt voor het verbeteren, zo bedoelde ik het ook jaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
gematigd bestaat niet, maar crip is geen fanatic. Dat is het verschil.
wat weet je van tawhid?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
een gematigde moslim is dus iemand die zich uitspreekt als een slet? okey
Hoe zie jij jezelf? Wat voor moslim ben jij?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
een gematigde moslim is dus iemand die zich uitspreekt als een slet? okey
ltrsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:04 schreef Murdera het volgende:
Bedtijd liefjes. Fijne avond nog![]()
En thnx etto. Gouden tip!
Tot er een KLB ban komt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:05 schreef Crip het volgende:
maarja ik voorspel de avond weer even, girly word weer helemaal mad en pullt dan braddie, kom nog paar keer terug voordat ze ECHT vertrekt en dan komt ze morgen weer terug en repeat.
#freejimmyquote:
oh is DAT het wat in mijn badkamer zit en me elke dag probeert op te zuigen?quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:05 schreef Crip het volgende:
maarja ik voorspel de avond weer even, girly word weer helemaal mad en pullt dan braddie, kom nog paar keer terug voordat ze ECHT vertrekt en dan komt ze morgen weer terug en repeat.
post nog xquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:06 schreef defokkingfoker het volgende:
antwoord iemand op mijn vragen gvd
Was meer voor girly jij bent baas en zeker van je zaak.. girly is onzeker als wat en wou dr brekenquote:
Gewoon slap ouwehoeren toch, we zitten hier niet in de moskeequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerste
Heb jij je schoenen uit gedaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon slap ouwehoeren toch, we zitten hier niet in de moskee
Ja, en m'n stinksokkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb jij je schoenen uit gedaan?
wel m'n broekjequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb jij je schoenen uit gedaan?
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Was meer voor girly jij bent baas en zeker van je zaak.. girly is onzeker als wat en wou dr breken
Meid reageer op mijn vragenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
wanneer crip haar excuses aanbiedt
Ik heb geen bidet op de wcquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ik ben een mens, dus verre van perfectquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoe zie jij jezelf? Wat voor moslim ben jij?
pls, dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat heb jij niet meegemaakt? dat een meid met hoofddoek seksueel praat? waar woon jij? in de biblebelt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ik ben een mens, dus verre van perfect
maar dit heb ik allemaal nog nooit meegemaakt
lol, een moslim die een andere moslim wil breken en dan ben ik de extremistquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Was meer voor girly jij bent baas en zeker van je zaak.. girly is onzeker als wat en wou dr breken
ik ben geschapen naar Gods evenbeeld dus ben wel perfectquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ik ben een mens, dus verre van perfect
maar dit heb ik allemaal nog nooit meegemaakt
Ja, zoals ik je hier en elders heb horen praten zou ik je inderdaad een extremist noemen...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
lol, een moslim die een andere moslim wil breken en dan ben ik de extremist
wat voor figuren zitten hier joh
In de koranbeltquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat heb jij niet meegemaakt? dat een meid met hoofddoek seksueel praat? waar woon jij? in de biblebelt?
Ik join liever een jood die weet wat hij zegt dan dat ik een moslim join die onzin uitkraamt en shit zegt en daardoor ons geloof zwart maakt.. jah meid je maakt ons geloof zwartquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
lol, een moslim die een andere moslim wil breken
wat voor figuren zitten hier joh
nou kijk, ik zag haar eerder al reageren, heb er nooit wat van gezegdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat heb jij niet meegemaakt? dat een meid met hoofddoek seksueel praat? waar woon jij? in de biblebelt?
Mensen maken fouten, ik maak er zo veel dat ik de perfecte mens menquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben geschapen naar Gods evenbeeld dus ben wel perfect
Moet ik religieuze beledigingen accepteren als het van een niet-katholiek komt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
nou kijk, ik zag haar eerder al reageren, heb er nooit wat van gezegd
probleem begon toen ze zo tegen mij begon te praten
moet ik seksuele intimidatie tolereren omdat het van een vrouw komt?
hahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hoe maak ik mijn geloof zwart?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik join liever een jood die weet wat hij zegt dan dat ik een moslim join die onzin uitkraamt en shit zegt en daardoor ons geloof zwart maakt.. jah meid je maakt ons geloof zwart
Weet niet wat er was gezegd.. maar zo is crip.. wen dr aan of negeer dr.. en zo is crip niet alleen.. miloenen andere meiden die precies zoals haat zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
nou kijk, ik zag haar eerder al reageren, heb er nooit wat van gezegd
probleem begon toen ze zo tegen mij begon te praten
moet ik seksuele intimidatie tolereren omdat het van een vrouw komt?
Ik zou je beelden vernielen, gij vuile katholiek!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet ik religieuze beledigingen accepteren als het van een niet-katholiek komt?
Je intolerantie en hypocrisie vooral.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hoe maak ik mijn geloof zwart?
THEMS FIGHTING WORDS...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou je beelden vernielen, gij vuile katholiek!
Je doet alsof je veel weet over het geloof maar je kent alleen de grote lijnen. Graag eerst verdiepen in het geloof voordat je discussies aangaat of überhaupt mensen gaat oordelenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hoe maak ik mijn geloof zwart?
ik gooi het op naïviteit en eigenwijsheidquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je intolerantie en hypocrisie vooral.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je doet alsof je veel weet over het geloof maar je kent alleen de grote lijnen. Graag eerst verdiepen in het geloof voordat je discussies aangaat of überhaupt mensen gaat oordelen
als outsider kun je er niks over zeggen, sorryquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, zoals ik je hier en elders heb horen praten zou ik je inderdaad een extremist noemen...
Een telegram sturen, of een postkoetsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh wacht, het Vaticaan is nog niet aangesloten op de electriciteit...
Outsider... echt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
als outsider kun je er niks over zeggen, sorry
Hoezo outsider?? ken veel niet moslims die meer weten over ons geloof dan moslims?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
als outsider kun je er niks over zeggen, sorry
Nee, ik wen er niet aan als mensen op die wijze tegen mij spreken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Weet niet wat er was gezegd.. maar zo is crip.. wen dr aan of negeer dr.. en zo is crip niet alleen.. miloenen andere meiden die precies zoals haat zijn
heb je gevoelig klitje of nie?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:18 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, ik wen er niet aan als mensen op die wijze tegen mij praat.
Ga eens een paar pagina's/topics terug voor je conclusies trekt. Was je niet degene die veel waarde zou hechten aan mensen die weten wat ze zeggen?
postduif neergeschotenquote:
Wees concreet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je intolerantie en hypocrisie vooral.
WCH op z'n bestquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:18 schreef Che_ het volgende:
Iedereen hapt op girly8. Dat wil hij juist.
Yep hecht daar veel waarde aan maar neem niet de moeite om terug te gaan omdat ik weet dat Crip niet slecht doet om zo ons geloof zwart te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:18 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, ik wen er niet aan als mensen op die wijze tegen mij spreken.
Ga eens een paar pagina's/topics terug voor je conclusies trekt. Was je niet degene die veel waarde zou hechten aan mensen die weten wat ze zeggen?
Ik zal altijd voor mijn geloof op blijven komen, hoe weinig kennis ik in jouw ogen ook heb.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je doet alsof je veel weet over het geloof maar je kent alleen de grote lijnen. Graag eerst verdiepen in het geloof voordat je discussies aangaat of überhaupt mensen gaat oordelen
Nou ja, geld genoeg daar in ieder geval volgens het boek Vaticaan BV.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh wacht, het Vaticaan is nog niet aangesloten op de electriciteit...
Leef je ook nog ergens anders voor?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik zal altijd voor mijn geloof op blijven komen, hoe weinig kennis ik in jouw ogen ook heb.
Leef en laat leven.....quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik zal altijd voor mijn geloof op blijven komen, hoe weinig kennis ik in jouw ogen ook heb.
Lol, dit linken nadat ik mensen vraag concrete voorbeelden van mijn hypocrisie/intolerantie te geven.quote:
Toppie meid! verspreid maar slechte verhalen die net niet zijn zoals ze beschreven staan in de koran en waardoor mensen een vertekend beeld krijgen over de islam. Net Isis ben jij maar dan een westerse versiequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |