Vandaar 'Tessje Piemelprinsesje' waarschijnlijk?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:48 schreef spapaars het volgende:
Actief meisje, lag al met Marcel in bed, en nu lekker bezig in een andere rls "HotSummer in Portugal"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zullen ze echt niet doen, tenzij ze er geld voor krijgen of dat de productie dat wiltquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:03 schreef natasja230 het volgende:
Oh god, de beschrijving van de aflevering van vrijdag: "De deelnemers krijgen de keuze om oud-deelnemers Angelique, Tessa en Marcel terug te halen in huis. Of ze dat doen?"
Pak dan een handjevol mensen die er uit zijn gestemd, geen vrijwillige vertrekkersquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zullen ze echt niet doen, tenzij ze er geld voor krijgen of dat de productie dat wilt
TETTENquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:48 schreef spapaars het volgende:
Actief meisje, lag al met Marcel in bed, en nu lekker bezig in een andere rls "HotSummer in Portugal"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht alquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:17 schreef ato het volgende:
[..]
Ja dan ben ik zeker in de war.
Ik bedoelde de vrouw van 25 die eens als 3e werd als huisbaas. Zij lijkt ook ouder.
Hahaha dat is waar, lekker domquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:24 schreef rubbereend het volgende:
touw met haakje het water in? Dat is niet echt diervriendelijk
als je vissen erg vindt, dan is dit doen ergerquote:
Ja, de rest mag sowieso wegblijvenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:45 schreef ato het volgende:
Nu breekt de hel los..Ik hoop dat Angelique terug komt
Wie dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:43 schreef chufi het volgende:
Waarom zie ik nog steeds mensen die al weg zijn/....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |