quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:14 schreef FINONAF het volgende:
Vandaag aanpassing ontvangen van de incentive van een project van GVE.Toch maar even snel een nachtje Amsterdam boeken in decemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een boekingssite heeft vanaf 1 april 2017 voor drie jaar alle kamers gehuurd (!...) waardoor de investeerders slechts tot 1 april gebruik kunnen maken van hun incentive. Alsjemenou!
[ Bericht 5% gewijzigd door djh77 op 01-11-2016 08:03:36 ]
Dat lijkt mij ook + minder fees en inspanningen om klanten binnen te halen, nou maar hopen dat men niet té gemakzuchtig wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:15 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Iig goed nieuws voor de komende drie jaar aan betalingen zou je zeggen
quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:14 schreef FINONAF het volgende:
Vandaag aanpassing ontvangen van de incentive van een project van GVE.Wantrouwig als ik ben heb ik even op de site gekeken of er op 01-05-2017 een kamer vrij is. En wat denk je: ik kan kiezen uit ca. 6 kamers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een boekingssite heeft vanaf 1 april 2017 voor drie jaar alle kamers gehuurd (!...) waardoor de investeerders slechts tot 1 april gebruik kunnen maken van hun incentive. Alsjemenou!
Dus ik denk dat het een leugentje om bestwil is, en dat ze bij de bekende bookingsites (booking, expedia etc.) al hun kamers wilden earmarken als "beschikbaar"......
Ik niet, maar ben wel benieuwd, die lening is een jaar geleden afgesloten.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:07 schreef Remond1977 het volgende:
Zijn er hier mensen die in het volgende project geinvesteerd hebben?
https://www.collincrowdfund.nl/brownies-downies-ijsselstein/
Meteen boven het tekst-invoerveld zie je een aantal symbolen staan; je moet de horizontale zwarte balk hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:02 schreef Remond1977 het volgende:
Hoe kan ik iets in een spoiler zetten? :-(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je niet een beetje verkeerd?quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ondertussen bij de buren….
https://www.google.nl/sea(...)d+krampus&gs_l=img.3...1233.6263.0.6512.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1ac.1.64.img..0.0.0.MWXGU40ZaAg
https://www.youtube.com/results?search_query=nikolaus+und+krampus
Meine Güte!!!
Je zit op het verkeerde adres graag je gal spuwen op andere pagina'squote:Op dinsdag 1 november 2016 16:19 schreef Twentsche_Ros het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)tijdens-intocht.html
Tegenstanders willen komen, alsmede de lieden van de Nederlandse Volksunie.
Dat wordt een mooi "kinderfeest" dus.
Wie weet komt de NVU wel met inschrijfformulieren voor de Custer-Jugend.
Maar goed: Alle gekheid op een stokje.
Wellicht een goed idee om nu al bekend te maken met welke tinten grijs (of roet) de NPO tijdens de intocht de gelaten van het pietengilde wil schminken. Als dat net als de RTL-variant gewoon roetveeg-pieten worden, hebben die Quincy Gario's toch eigenlijk niks meer te klagen.
Alleen zit je dan nog met die NVU-lieden. Die kunnen we dan sommeren om helemaal aan de andere kant van de stad hun zegje te doen. En daar komen natuurlijk ook weer van die AFA-nazi's op af. Maar dan zitten ze iig niet in het zicht van de kids.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:25 schreef Remond1977 het volgende:
Dat ziet er niet goed uit. Is dit een bericht van CCF? Wordt er nog iet geschreven over de afbetaling van de lening?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#123 zwarte, gekleurde of roet projecten.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:30 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Je zit op het verkeerde adres graag je gal spuwen op andere pagina's
Staat op de facebook pagina van hen. Bericht is net 2 uur oud.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:32 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dat ziet er niet goed uit. Is dit een bericht van CCF? Wordt er nog iet geschreven over de afbetaling van de lening?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherp, speekselklier, scherp!quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:39 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
#123 zwarte, gekleurde of roet projecten.
zo gek zit hij niet :-)
quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:43 schreef FINONAF het volgende:
[..]
Staat op de facebook pagina van hen. Bericht is net 2 uur oud.Net ook even gelezen op FB. "Game Over" is dus al ver heen. Een van de commentaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B&D is toch misschien niet zo'n sterke formule of zou het moederbedrijf te veel van de koek opeisen? Dit is dus nr twee waarvan wij weten dat hij het loodje legt. Deze laatste alleen HA en geen andere zekerheden.
[ Bericht 1% gewijzigd door NaRegenDeZon op 01-11-2016 17:56:10 ]
tja, foutje van mij.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:39 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
#123 zwarte, gekleurde of roet projecten.
zo gek zit hij niet :-)
quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:01 schreef Mynheer007 het volgende:
Een kinderopvang wil geld op gaan halen via collinDeze lijkt me wel aardig. Met borgstelling van materiële waarde. Alleen wel een lage rente. Afijn zal wel met een poep en een scheet vol zitten. Staat op 31 dagen dus zal morgen wel voor komen te staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door NaRegenDeZon op 01-11-2016 17:52:05 ]
quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:32 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dat ziet er niet goed uit. Is dit een bericht van CCF? Wordt er nog iet geschreven over de afbetaling van de lening?
Ik heb een 404 error als ik naar hun site ga en ook al vaker gehad. Geen idee of de focus op de site ligt aangezienquote:Op dinsdag 1 november 2016 15:05 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Wantrouwig als ik ben heb ik even op de site gekeken of er op 01-05-2017 een kamer vrij is. En wat denk je: ik kan kiezen uit ca. 6 kamers.
Dus ik denk dat het een leugentje om bestwil is, en dat ze bij de bekende bookingsites (booking, expedia etc.) al hun kamers wilden earmarken als "beschikbaar"......
Helemaal mee eens; zo lust ome obli ze welquote:Op dinsdag 1 november 2016 17:13 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel aardig. Met borgstelling van materiële waarde. Alleen wel een lage rente. Afijn zal wel met een poep en een scheet vol zitten. Staat op 31 dagen dus zal morgen wel voor komen te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |