UTC, GMT, CET, zomertijd of wintertijd???quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe laat is de GP van Mexico zondag?
CSTquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
UTC, GMT, CET, zomertijd of wintertijd???
De lokale Mexicaanse tijd van 13:00 +7h (UK +6h), dus 20:00 CET / 19:00 GMT.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe laat is de GP van Mexico zondag?
UTC is altijd hetzelfde. GMT ook, maar er zit een nuanceverschil tussen UTC en GMT.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
ALLES!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pssst, ik maakte een garpjequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:22 schreef zoem het volgende:
[..]
De lokale Mexicaanse tijd van 13:00 +7h (UK +6h), dus 20:00 CET / 19:00 GMT.
[..]
UTC is altijd hetzelfde. GMT ook, maar er zit een nuanceverschil tussen UTC en GMT.
Here you go:quote:
1 2 3 4 | <?php echo (new DateTime('2016-10-30 13:00', new DateTimeZone('America/Mexico_City')))->getTimestamp(); // 1477854000 ?> |
Ik haptequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pssst, ik maakte een garpjemaar toch bedankt
Ik gebruik al jaren die van F1fanatic. Ook voor andere series zoals IndyCar, GP2, GP3, etc.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ALLES!
Maar nee, als je google calendar gebruikt voor je meuk, voeg dan die .ics die ik boven postte even toe. Echt ideaal, heb 't hele jaar nog geen FP gemist per ongeluk!
Ik heb PHP op mijn computer gesloopt en krijg het niet meer werkend, dus hier heb ik weinig aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Here you go:
[ code verwijderd ]
[..]
Ik hapte
Ik gebruik deze interactieve php shell: https://github.com/facebookarchive/phpshquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb PHP op mijn computer gesloopt en krijg het niet meer werkend, dus hier heb ik weinig aan
Misschien weer naar Barcelona. Het zicht met die staanplaatsen daar was echt superquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
Al mensen kaarten gekocht voor 2017? Dit weekend maar eens knopen doorhakken over Barcelona. De Silverstone kaarten zijn al gekocht![]()
Spa is al besteldquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
Al mensen kaarten gekocht voor 2017? Dit weekend maar eens knopen doorhakken over Barcelona. De Silverstone kaarten zijn al gekocht![]()
Twijfel tussen Oostenrijk, Duits of België. Voorkeur gaat uit naar de Östenreichring eigenlijk, maar de rest van de groep deelt dat niet echt...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon naar beide gaanquote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:31 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Twijfel tussen Oostenrijk, Duits of België. Voorkeur gaat uit naar de Östenreichring eigenlijk, maar de rest van de groep deelt dat niet echt...
Nog wat tips voor tribunes? Aangezien we wrsch voor tribuneplaatsen gaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Misschien weer naar Barcelona. Het zicht met die staanplaatsen daar was echt super
Singapore staat op de lijst 😉quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:29 schreef Floriz87 het volgende:
http://www.f1today.net/en(...)arbox-change-penalty
Ben benieuwd wat de FIA gaat doen, als er inderdaad een gearbox-change gaat plaatsvinden.
De volgende alinea doet er niet meer toe, want dit was zijn 6de race met die specifieke gearbox.quote:Article 23.6a of the Sporting Regulations for Formula One states: "Each driver may use no more than one gearbox for six consecutive events. Every unscheduled gearbox change will require the driver to drop five places on the grid at that meeting."
B denk ik. Tenminste, daar zou ik zelf voor gaanquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog wat tips voor tribunes? Aangezien we wrsch voor tribuneplaatsen gaan?
een onbekend iemand van een rivaliserend team heeft gehoord dat Helmut Marko dat heeft gezegd....quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:29 schreef Floriz87 het volgende:
En nog maar een linkje met wat kritiek op Verstappen, dit keer uit het RB-kamp:
http://www.grandprix.com/ns/ns35113.html
Erg betrouwbaar artikelquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:29 schreef Floriz87 het volgende:
En nog maar een linkje met wat kritiek op Verstappen, dit keer uit het RB-kamp:
http://www.grandprix.com/ns/ns35113.html
Ik dacht dat het iemand van Mercedes of McLaren was. Volgens een ander bericht dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
een onbekend iemand van een rivaliserend team heeft gehoord dat Helmut Marko dat heeft gezegd....![]()
"en doar nen breur van...."
We zaten naar A te kijken, zelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
B denk ik. Tenminste, daar zou ik zelf voor gaan
Pardon? Zodat we de rekeningen kunnen blijven betalen??quote:Massa: "De dingen gaan min of meer zoals ik me voorgesteld had en ik heb vrede met mijn besluit om te stoppen met de Formule 1. Ik wil er niet te veel over zeggen, maar het gaat de kant op die ik wil dat het opgaat. Dit is de meest relaxte periode uit mijn tijd in de Formule 1, ik heb geen haast."
"Voor wat ik hierna ga doen is het type racen het belangrijkst. In de DTM zijn de races goed en het is competitiever dan bijvoorbeeld het WEC of de Formule E. Ik ben in de positie dat ik kan kiezen waar ik het meeste plezier aan denk te beleven, en natuurlijk is het handig om inkomsten te hebben zodat we de rekeningen kunnen blijven betalen."
A is ook tof natuurlijk. Elke tribune is altijd wel relaxedquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We zaten naar A te kijken, zelf.
Is er ook genoeg eet en drinkmogelijkheid daar? Als we kamperen daar moet er wrsch voor een deel op het circuit complex halen als we niet bij kunnen vullen gedurende het weekend
Geen alcohol??? wat?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:22 schreef Fopje het volgende:
[..]
A is ook tof natuurlijk. Elke tribune is altijd wel relaxed![]()
Alcohol schenken doen ze niet.
Een alcohol vrij bier groot kosste 13 euro. Verder heb je genoeg kraampjes waar je een vette hap kunt halen.
Neem wel een paar flessendoppen mee. Want als je water koopt, dan krijg je de dop niet mee.
Nee. Misschien volgend jaar wel. Maar dit jaar was het verboden dus je moet er wel rekening mee houden.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee. Misschien volgend jaar wel. Maar dit jaar was het verboden dus je moet er wel rekening mee houden.
dat had ik in 2013 gepland om in 2014 te doen, en dan een tour van 4 á 6 weken ervan willen maken. En toen werd de vrouw zwangerquote:
Moest die mee dan? Die vrouw. Dat je je piemel mee neemt snap ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat had ik in 2013 gepland om in 2014 te doen, en dan een tour van 4 á 6 weken ervan willen maken. En toen werd de vrouw zwanger
Stomme piemel van me![]()
dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moest die mee dan? Die vrouw. Dat je je piemel mee neemt snap ik.
Nog niet. Nog gaan overleggen met m'n pa naar welk circuit we willen gaan. Oostenrijk is in ieder geval één van de kanshebbers.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
Waar?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Wintertest behoort tot één van de mogelijkheden. Even ontsnappen aan de sleur en de kou.
Gelijk een dagje Barcalona aan vastplakken.
Barcalona dus.quote:
ja, want dat was niet het enige waarvoor we richting Australië zouden gaan. Maar dat is veel te veel off-topic om het daar over te hebben in dit al reeds "lief dagboek" overspoelde topic.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moest die mee dan? Die vrouw. Dat je je piemel mee neemt snap ik.
Heb internet afgestruind maar heb tot op heden nog niets concreets kunnen vinden hierover.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:05 schreef ShaoliN het volgende:
Krijgt verstappen nog gridstraf ivm met wisselen?
quote:"So, Nico, looking forward to the race?"
For sure...
"Thanks for that Nico, on to someone else who will be looking forward to this weekend, Sergio! Sergio, are you looking forward to racing for your home crowd?"
For sure, it's always special to race for your home crowd!
"Thanks for that, Sergio! How about you, Esteban?"
Yes, like Sergio said, always very special moment yes no.
"Thanks for that! So, Marcus, still no points ey?"
No.
"Ok, thanks for that..! On to another Esteban! Still no points ey?"
Nope..
"Ok, thanks for that! And Carlos. You still Spanish, no?"
Yes.
Neequote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:05 schreef ShaoliN het volgende:
Spannend.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Barcalona ligt in Honduras
Ach, vast beter dan Azerbaijan!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Barcalona ligt in Honduras
WELL DONE BAKU!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, vast beter dan Azerbaijan!
Die persco's zijn ook niet echt bedoeld voor het gewone publiek om te zien maar voor de media.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
Wordt een denderende persco.
[..]
Klopt. Dat maakt ze niet spannender of verrassenderquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Die persco's zijn ook niet echt bedoeld voor het gewone publiek om te zien maar voor de media.
geen idee of er een circuit in de buurt ligtquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, vast beter dan Azerbaijan!
Verwisselen van zn bak?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:53 schreef Nattekat het volgende:
Waar zou hij in godsnaam een gridstraf voor moeten krijgen
Als je de finish van een race niet haalt mag je gratis een versnellingsbak wisselenquote:
Ahh duidelijk. Thanks.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je de finish van een race niet haalt mag je gratis een versnellingsbak wisselen
Vind 7pm (voor ons) wel een fijne tijd. 9 uur 's ochtends vind ik ook wel OK. Heb je daarna wat aan je dag, en bij avondraces idem. Het zijn de 1pm start races die alles uit je dag halenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:21 schreef De-Hamster het volgende:
Dat ene uurtje eerder vind ik wel fijn. Het meest ideaal is zo'n race om 9 uur 's morgens, dan hoef je niet de hele dag te wachten en daarna anticlimax en naar bed
Zou wel naais zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:52 schreef franklop het volgende:
Rosberg kan dit weekend al de titel pakken. Als hij wint en HAM scoort geen punten heeft hij 51 punten voorsprong.
Ik hoop dat Rosberg kampioen wordt, maar dat is puur gebasseerd omdat het anders Hamilton wordt, de betere coureurquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:52 schreef franklop het volgende:
Rosberg kan dit weekend al de titel pakken. Als hij wint en HAM scoort geen punten heeft hij 51 punten voorsprong.
Stond ook al gewoon op de eerste pagina in dit topic hoor.quote:
Nee, Ros pakt hem eerder.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:00 schreef JeMoeder het volgende:
Alles beter dan HAM weer een kampioenschap, maar ik denk dat ze wel tot de laatste race bezig zullen zijn.
JV kan vinden wat ie wil, Bernie vindt daar wat anders van:quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:22 schreef Beach het volgende:
http://www.motorsport.com(...)aking-banned-843391/
Die heeft ook weer even een knuppel in het hoenderhok getieftquote:Ecclestone wil meer gevaar en crashes in de F1
Gepubliceerd op 27 okt 2016 11:27
Bernie Ecclestone heeft van de Daily Mail de ruimte gekregen om zijn opvallende ideeën en gedachten voor en over de huidige Formule 1 weer eens los te laten. De commerciële baas van de sport hield in de krant een betoog om het gevaar van de Formule 1 aanzienlijk te vergroten. "Ik wil een muur van 40 centimeter hoog rondom de circuits bouwen. Dan ben je af van dat gedoe met track limits."
Ecclestone vervolgt: "Ik krijg telkens maar te horen dat coureurs de baan niet mogen verlaten. Als er een muur staat, doen ze dat ook niet. Zie je ze in Bakoe, Monaco of Singapore van het circuit gaan? Nee, want daar kan het niet. Dat zijn ook de betere races. Vroeger bezocht men de races en wist iedereen dat een ongeluk een fatale afloop kon hebben. Tegenwoordig is dat niet meer zo, en dat is goed. Alleen draagt dat element van gevaar wel bij aan de opwinding rondom de sport."
"Een koorddanser in het circus op vijftien meter hoogte oogst ook bewondering. Als het touw op twee meter hoogte gespannen is, dan denken de mensen dat ze het zelf ook kunnen. En bij een groot ongeluk als met Fernando Alonso in Australië zouden we eigenlijk grote schermen op moeten trekken, hem in de ambulance gooien en afvoeren. Later zouden we dan opgelucht bekend kunnen maken dat hij gelukkig niets mankeert. Een beetje showbiz, daar houden de mensen van."
Max Verstappen van Red Bull Racing is een coureur naar zijn hart. Ecclestone: "Weet je waarom Max zo populair is? Hij is een echte racer. Hij heeft maling aan reputaties en knokt gewoon met iedereen om positie. Dat is wat de mensen willen zien."
Over Chase Carey, de nieuwe voorzitter van de Formule 1, zegt Ecclestone: "Chase is een prima kerel. Hij zit me totaal niet in de weg. Wat ik Liberty Media zou adviseren? Geef minder geld aan de teams zodat de Grand Prix-organisatoren en promotors minder hoeven te betalen, waardoor de prijs van de kaartjes omlaag gaat en fans weer in de rij gaan staan voor een ticket."
Tot slot deelde hij nog een flinke sneer uit naar Mercedes-motorsportbaas Toto Wolff. "Wat ik gedaan heb, heb ik niet voor het geld gedaan. Hetzelfde geldt voor Ron Dennis en Frank Williams. We hebben veel geld verdiend, maar dat was niet onze intentie. Het probleem vandaag de dag is dat we met mensen te maken hebben die alleen maar uit zijn op geld. Toto Wolff is daar waarschijnlijk het beste voorbeeld van."
Gewoon de wintertijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Race is zondag om 20:00 uur, maar is dat CET of nog CEST?
Geen idee. Ik zit altijd te kutten met die zomer/wintertijd. Beter doen ze dat van zondag op maandag. Dan kom ik soms een uur te vroeg of soms een uur te laat op mn werk, dat heb ik liever dan een uur te laat voor de tv zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
20.00 uur wintertijdquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lange leve de divebombquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:22 schreef Beach het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:28 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gewoon de wintertijd.
Daarom is hij ook niet om 21:00 zoals in USA, omdat hier de klok verzet is.
Thanks allebei.quote:
Ja bullshit, gewoon sensatiebeluste onzin.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:37 schreef Geralt het volgende:
Ik snap dit soort berichten niet:
http://www.racexpress.nl/(...)reglement-f1/n/76758
Hoezo ontkomt aan een penalty? En waarom dat artikel erbij halen? Hij zat aan zn 6de bak; hij mocht sowieso gratis wisselen!!!
Zelfs die 6de bak boeit niet. Hij viel uit, dus gratis bakwissel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:37 schreef Geralt het volgende:
Ik snap dit soort berichten niet:
http://www.racexpress.nl/(...)reglement-f1/n/76758
Hoezo ontkomt aan een penalty? En waarom dat artikel erbij halen? Hij zat aan zn 6de bak; hij mocht sowieso gratis wisselen!!!
Dat is andersom bekeken ja. Het boeit van allebei de kanten niet wat de regels betreffende de andere kant van het verhaal zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs die 6de bak boeit niet. Hij viel uit, dus gratis bakwissel.
Je moet wat als er nog niets te kijken valt verder!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
vreemd dat het hier nog steeds gaat over iets dat al 100.000x duidelijk is
Ze zijn toch al lang klaar met praten over dotd.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
vreemd dat het hier nog steeds gaat over iets dat al 100.000x duidelijk is
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze zijn toch al lang klaar met praten over dotd.
Dat laatste lijkt me. Als Rosberg kampioen wordt lijkt hij mij de beste kandidaat voor Driver of the Year.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
Is het ook zo dat als je de meeste DotDs hebt dat je dan ook automatisch Driver of the Year bent? Die werd toch door 'n panel experts gekozen?
Harrie natuurlijk!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me. Als Rosberg kampioen wordt lijkt hij mij de beste kandidaat voor Driver of the Year.
Zou ook niet weten wie daarvoor anders in aanmerking zou moeten komen.
In Mexico ook. De race is gewoon een uur eerder om 13.00 uur lokale tijd. Austin was 14.00 uur.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:28 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gewoon de wintertijd.
Daarom is hij ook niet om 21:00 zoals in USA, omdat hier de klok verzet is.
Bedankt voor de pointer. Ik dacht dat het kwam door onze wintertijdquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In Mexico ook. De race is gewoon een uur eerder om 13.00 uur lokale tijd. Austin was 14.00 uur.
De enige die ik kan verzinnen is Ricciardo. Een zo goed als foutloos seizoen en gezien de mogelijkheden van zijn wagen maximaal gepresteerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me. Als Rosberg kampioen wordt lijkt hij mij de beste kandidaat voor Driver of the Year.
Zou ik verdiender vinden dan een Merc rijder die op zich niet zoveel moeite en écht racen heeft hoeven doen om z'n positie veilig te stellen. Kijk, het is natuurlijk ook een constructeursgebeuren, dus ik zal niet roepen het oneerlijk is dat een Mercrijder wint, want zo werkt het, en als ze dominant zijn moeten andere teams maar wat harder werken, maar als het gaat om een echte 'coureur van het jaar' dan is dat meer dan alleen winnen met een goede auto, maar ook gewoon hest beste laten zien van wat het is om F1-coureur te zijn. Wat dat betreft zou ik het een Hulkenberg ofzo ook gunnen, want die heeft zich ook aardig goed bewezen het jaar door met rijden, of een Verstappen, of een Perez.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:22 schreef Niox het volgende:
[..]
De enige die ik kan verzinnen is Ricciardo. Een zo goed als foutloos seizoen en gezien de mogelijkheden van zijn wagen maximaal gepresteerd.
Max, want hij kon wel heel snel goed overweg met de RB.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Yup, Alonso mag van mij ook zo dat rijtje in!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:35 schreef Rossdale het volgende:
Dan zou ik of voor Perez of voor Alonso kiezen. Die hebben beiden toch behoorlijk goed gepresteerd met het materiaal waar ze mee moesten werken
Max is nog te wisselvalligquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Max, want hij kon wel heel snel goed overweg met de RB.
Ben benieuwd of het ook komt door de posities waar hij nu om strijdt. Zoals hij van de week al zei, not here to finish 4th. Hij wil nu gewoon leuke resultaten, en 4de of 6de zal hem niet veel doen. Als hij met Ricciardo in de positie van Rosberg/Hamilton zou verkeren pakt hij het misschien anders aan.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max is nog te wisselvallig
Hoho, minder dan 5 apices missen om plek 1 of 2 te behalen in de kwalificatie moet je elke keer ook maar weer even doen, Mercedes-coureur zijnde.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zou ik verdiender vinden dan een Merc rijder die op zich niet zoveel moeite en écht racen heeft hoeven doen om z'n positie veilig te stellen. Kijk, het is natuurlijk ook een constructeursgebeuren, dus ik zal niet roepen het oneerlijk is dat een Mercrijder wint, want zo werkt het, en als ze dominant zijn moeten andere teams maar wat harder werken, maar als het gaat om een echte 'coureur van het jaar' dan is dat meer dan alleen winnen met een goede auto, maar ook gewoon hest beste laten zien van wat het is om F1-coureur te zijn. Wat dat betreft zou ik het een Hulkenberg ofzo ook gunnen, want die heeft zich ook aardig goed bewezen het jaar door met rijden, of een Verstappen, of een Perez.
Fuck, wat is dat een oude lul geworden zeg. "Perhaps thats how they do it in videogames."quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:01 schreef potjecreme het volgende:
Villeneuve zijn mening over de nieuwe regel.
Verdommetwitter:redbullracing twitterde op donderdag 27-10-2016 om 18:38:13Some #MexicoGP get up for the track! 💀🇲🇽 @DanielRicciardo and @Max33Verstappen celebrate Día de los Muertos with… https://t.co/em1WmkjW2u reageer retweet
Nog niet. Maar na alleen een zondagje Spa willen we in 2017 een heel weekend. Waar zijn we nog niet over uit. Barcelona scoort heel hoog.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.ad.nl/formule-(...)n-de-doden~a66ea491/quote:Verstappen dompelt zich onder in Dag van de Doden
Zondag is de Grand Prix van Mexico, maar in aanloop naar deze race heeft Max Verstappen zich nog even ondergedompeld in een Mexicaanse feestdag: de Dia de los Muertos, de Dag van de Doden.
De Dia de los Muertos wordt elk jaar gehouden op 1 en 2 november, dus op Allerheiligen en Allerzielen. In Mexico gelooft men dat de zielen van kinderen op 1 november terugkeren naar de aarde, en die van volwassenen op 2 november. Gedurende het hele jaar bereiden de Mexicanen zich voor op het festival, door het verzamelen van goederen die men aan de doden zal offeren. Na een afwezigheid van 23 jaar keerde de Formule 1 vorig jaar terug op het Autodrome Hermanos Rodriquez. Nico Rosberg won vorig jaar en sleepte daarmee zijn eerste wereldtitel binnen.
Morgen begint de Grand Prix van Mexico om 17.00 uur met de eerste vrije training. De wedstrijdrace is zondagavond vanaf 20.00 uur.
jezusquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:47 schreef franklop het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/formule-(...)n-de-doden~a66ea491/
AD![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:42 schreef franklop het volgende:
Verdommetwitter:redbullracing twitterde op donderdag 27-10-2016 om 18:38:13Some #MexicoGP get up for the track! 💀🇲🇽 @DanielRicciardo and @Max33Verstappen celebrate Día de los Muertos with… https://t.co/em1WmkjW2u reageer retweet
Het was toen al een wanker.....nu is hij een oude wanker.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Fuck, wat is dat een oude lul geworden zeg. "Perhaps thats how they do it in videogames."x100
quote:De Limburger zegt dat hij minder gaat praten via de boordradio. "Ik denk dat ik de knop uit ga zetten en stop met praten. Als ik op die knop druk ben ik meteen wereldwijd op televisie en dat kan verkeerd overkomen."
Helemaal niet praten met het team tijdens de race is volgens Verstappen onmogelijk, maar de rem gaat er op. "Ik ga het echt anders doen. Verwacht van mij voorlopig geen lange zinnen meer. Gewoon yes, no en ok. That’s it."
Nee, een kapotte bak die uitval veroorzaakt in je race ervoor mag je straffeloos wisselen. En sowieso had hij met zijn vorige bak 6 races gedaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:05 schreef ShaoliN het volgende:
FP1: 17:00 - 18:30quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, een kapotte bak die uitval veroorzaakt in je race ervoor mag je straffeloos wisselen. En sowieso had hij met zijn vorige bak 6 races gedaan.
Is er al een nieuwe OP? Hoe laat is FP vandaag?
Plaats dan de video meteen:quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:56 schreef tja77 het volgende:
http://www.nu.nl/73760/vi(...)-trompet-blazen.html
Dat is leuk en aardig dat Max dat zegt, maar in het verleden hadden we ook al eens Max meegemaakt met een kortstondig antwoord "No!!!" op de order zijn teammaatje voor te laten gaan. Dus kort of lange antwoorden, dit gaat niet werkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 06:26 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/214(...)en-met-de-radio.html
[..]
t kan wel, max in t kort:quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is leuk en aardig dat Max dat zegt, maar in het verleden hadden we ook al eens Max meegemaakt met een kortstondig antwoord "No!!!" op de order zijn teammaatje voor te laten gaan. Dus kort of lange antwoorden, dit gaat niet werken
Max heeft een autoriteits probleem. Dat mag ik wel bij een sporter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is leuk en aardig dat Max dat zegt, maar in het verleden hadden we ook al eens Max meegemaakt met een kortstondig antwoord "No!!!" op de order zijn teammaatje voor te laten gaan. Dus kort of lange antwoorden, dit gaat niet werken
Probleem is echter wel dat het team bepaalt of Max rijdt ja of nee, dus ik zou als ik hem was wel luisteren naar zijn team, want RBR staat er bekend om meedogenloos te zijn vraag Kvyat maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Max heeft een autoriteits probleem. Dat mag ik wel bij een sporter.
Kyvat bakte er gewoon geen kut van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Probleem is echter wel dat het team bepaalt of Max rijdt ja of nee, dus ik zou als ik hem was wel luisteren naar zijn team, want RBR staat er bekend om meedogenloos te zijn vraag Kvyat maar.
Hij is wel een snelle leerling dus dat zal allemaal wel loslopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Probleem is echter wel dat het team bepaalt of Max rijdt ja of nee, dus ik zou als ik hem was wel luisteren naar zijn team, want RBR staat er bekend om meedogenloos te zijn vraag Kvyat maar.
máár wat zijn de afstanden van de circuits tov het middelpunt van de aarde want zeeniveau is afhankelijk van een hoop factorerenquote:
Als jij dat even gaat narekenenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
máár wat zijn de afstanden van de circuits tov het middelpunt van de aarde want zeeniveau is afhankelijk van een hoop factoreren
Hmz, ik heb al moeite met sommetjes waar ik meer dan tien vingers nodig heb om tot de uitkomst te komen.quote:
Max mag dan wel een goede coureur zijn, maar dat zijn alle andere F1 coureurs ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kyvat bakte er gewoon geen kut van.
Max laat zien één van de beste coureurs in het veld te zijn. En zeker degene met de meeste potentie.
Ja, hij is wat onstuimig en daardoor nog niet constant genoeg, maar hij heeft ook wel wat pech gehad waardoor hij zijn ploegmaat nog niet voorbij is qua resultaat.
Volgend jaar eindigt Max gewoon top 3.
Waarom zo negatief?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Max mag dan wel een goede coureur zijn, maar dat zijn alle andere F1 coureurs ook.
Max heeft nog lang niet die privileges opgebouwd als Alonso, Vettel, Hamilton etc.
Max moet zich eerst nog maar eens bewijzen en kampioen worden van het jaar 2017. 2018, 2019 voor hij mag mee praten met de grote jongens.
Tot die tijd mag hij zijn handjes dichtknijpen dat hij bij RBR rijdt, een van de drie beste teams van de wereld.
Als Max niet bij RBR zou rijden stonden de andere teams voor hem in de rij. Kijk wat hij los heeft gemaakt afgelopen 2 jaar en wat dat oplevert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]Tot die tijd mag hij zijn handjes dichtknijpen dat hij bij RBR rijdt, een van de drie beste teams van de wereld.
Red Bull heeft hem naar hoofdteam geswitcht met Kvyat voordat Ferrari of Mercedes hem konden vastleggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Max mag dan wel een goede coureur zijn, maar dat zijn alle andere F1 coureurs ook.
Max heeft nog lang niet die privileges opgebouwd als Alonso, Vettel, Hamilton etc.
Max moet zich eerst nog maar eens bewijzen en kampioen worden van het jaar 2017. 2018, 2019 voor hij mag mee praten met de grote jongens.
Tot die tijd mag hij zijn handjes dichtknijpen dat hij bij RBR rijdt, een van de drie beste teams van de wereld.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:53 schreef Justevo het volgende:
[..]
Als Max niet bij RBR zou rijden stonden de andere teams voor hem in de rij. Kijk wat hij los heeft gemaakt afgelopen 2 jaar en wat dat oplevert.
Dat moet ik eerst nog maar zien, wie moet Max vervangen dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:56 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Red Bull heeft hem naar hoofdteam geswitcht met Kvyat voordat Ferrari of Mercedes hem konden vastleggen
Ik ben niet negatief, maar ik vind dat we nu niet moeten gaan overdrijven met zijn allen. Max heeft het al waanzinnig ver geschopt door te mogen rijden bij RBR, maar hij is zeker nog geen superster zoals Hamilton, Schumacher, Senna of Alonso etc. Laat hem eerst maar eens bewijzen wat hij kan, voor hij bad attitude mag hebben tegenover zijn team.quote:
Je hebt een bad attitude of je hebt het niet. De mensen die nadat ze succesvol zijn geworden een bad attitude kweken zijn de misselijkmakende mannetjes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief, maar ik vind dat we nu niet moeten gaan overdrijven met zijn allen. Max heeft het al waanzinnig ver geschopt door te mogen rijden bij RBR, maar hij is zeker nog geen superster zoals Hamilton, Schumacher, Senna of Alonso etc. Laat hem eerst maar eens bewijzen wat hij kan, voor hij bad attitude mag hebben tegenover zijn team.
Ik vind het meer jeugdig enthousiasme en alleen maar goed dat hij z'n lessen leert in een nog geen WK waardige auto zodat hij er klaar voor is als hij die wel onder z'n kont heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief, maar ik vind dat we nu niet moeten gaan overdrijven met zijn allen. Max heeft het al waanzinnig ver geschopt door te mogen rijden bij RBR, maar hij is zeker nog geen superster zoals Hamilton, Schumacher, Senna of Alonso etc. Laat hem eerst maar eens bewijzen wat hij kan, voor hij bad attitude mag hebben tegenover zijn team.
Waarom zo negatief?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zolang je presteert are zero fucks given. En met 6 podium finishes en een GP winst na een mid season overstap denk ik dat hij best wel eens tegendraads mag zijn. Tenslotte liet hij zich in Duitsland weer van zijn beste team spirit zijde zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Sorry was iets later..., beetje drukke week gehad.quote:
Met Villeneuve was het nooit saai. Die man kon wel racenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 05:10 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Het was toen al een wanker.....nu is hij een oude wanker.
Nieuwe wolvenshirts zoeken voor als je weer bij 'n F1 opname bent?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Sorry was iets later..., beetje drukke week gehad.
Dat hebben we gezien in oa 2004.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Met Villeneuve was het nooit saai. Die man kon wel racen
Waar haal je dat nou weer vandaan? Stond er in zijn contract dat bij na 4 races dit seizoen naar RB moest of dat hij anders weg kon? Zo makkelijk laten ze je bij RB niet gaan. Kijk naar Sainz. Die mag dus 3 jaar TR rijden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:56 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Red Bull heeft hem naar hoofdteam geswitcht met Kvyat voordat Ferrari of Mercedes hem konden vastleggen
Gilles wel jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Met Villeneuve was het nooit saai. Die man kon wel racen
Er stond (voor zover ik weet) in Max contract dat hij als hij niet in 2017 in de RB zou rijden hij vrij was om te gaan. Aangezien er andere teams geïnteresseerd waren hebben ze dat door de switch in de kiem gesmoord. Ook was er hommeles binnen STR (niet zozeer tussen Max en Sainz als wel de engineers) en is dat door de switch en ontslag van Pujolar ook opgelost. En Kvyat had weer zijn ouderwetse dip te pakken, die hij blijkbaar elk jaar aan het begin van het seizoen heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Stond er in zijn contract dat bij na 4 races dit seizoen naar RB moest of dat hij anders weg kon? Zo makkelijk laten ze je bij RB niet gaan. Kijk naar Sainz. Die mag dus 3 jaar TR rijden.
Dat Max na 4 races bij RB mocht komt puur omdat RB dacht dat ze met Max meer punten zouden halen dan wanneer ze met Kvyat zouden blijven rijden. Dat was de verdienste van Max en de slechte vorm van Kvyat
Ik ben het met je eens dat Max nog te wisselvallig is. Toch vind ik hem driver of the year 2016quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max is nog te wisselvallig
Dat was de reden die aan de media gegeven werd ja, maar het is een publiekelijk geheim dat Mercedes hem erg graag wilde hebben en deze switch iets te maken heeft met Max strikter vast te kunnen leggen zodat een switch naar een ander team onmogelijk werd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Stond er in zijn contract dat bij na 4 races dit seizoen naar RB moest of dat hij anders weg kon? Zo makkelijk laten ze je bij RB niet gaan. Kijk naar Sainz. Die mag dus 3 jaar TR rijden.
Dat Max na 4 races bij RB mocht komt puur omdat RB dacht dat ze met Max meer punten zouden halen dan wanneer ze met Kvyat zouden blijven rijden. Dat was de verdienste van Max en de slechte vorm van Kvyat
De aarde is niet rond, dus die methode is sowieso niet nauwkeurigquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
máár wat zijn de afstanden van de circuits tov het middelpunt van de aarde want zeeniveau is afhankelijk van een hoop factoreren
Het maakt voor alle auto's uit, maar de mate waarin zal per auto verschillen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:55 schreef Justevo het volgende:
Maakt het voor sommige of alle auto's verschil dat het circuit zo hoog ligt? Ik ben niet zo natuurkundig onderlegd.
Volgens mij is het middelpunt van de aarde op een paar millimeter nauwkeurig bepaalt. Nu vind ik dat als niet-wetenschapper meer dan nauwkeurig genoeg, maar ik laat mij graag anders informeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:12 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
De aarde is niet rond, dus die methode is sowieso niet nauwkeurig.
Maar dat maakt de aarde nog niet tot een perfecte bol. En dat is wat je nodig hebt als je de door jou voorgestelde methode zou willen toepassen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij is het middelpunt van de aarde op een paar millimeter nauwkeurig bepaalt. Nu vind ik dat als niet-wetenschapper meer dan nauwkeurig genoeg, maar ik laat mij graag anders informeren.
Ik begrijp blijkbaar mijn eigen vraag niet want ik heb geen idee waarom de aarde daarvoor perfect rond zou moeten zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:24 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Maar dat maakt de aarde nog niet tot een perfecte bol. En dat is wat je nodig hebt als je de door jou voorgestelde methode zou willen toepassen.
[Offtopic]quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik begrijp blijkbaar mijn eigen vraag niet want ik heb geen idee waarom de aarde daarvoor perfect rond zou moeten zijn
Als je nooit een goeie klapper hebt gemaakt ben je een matige coureur zonder ballen.quote:
[offtopic]quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:39 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
[Offtopic]
Ik denk eigenlijk dat je methode gewoon prima werkt, bij nader inzien.
Edit: Alhoewel het geen zier uitmaakt, want het zeeniveau is ook gewoon de gemiddelde afstand van de gemiddelde zeespiegel tov het middelpunt van de aarde.
[/Offtopic]
twitter:ThatMateDave twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 15:40:32#MaxMemeMexico had to be done @Max33Verstappen 😁 https://t.co/VRdz1eZtHW reageer retweet
Nog geen gniffel. Slechte woordgrap.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:50 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ThatMateDave twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 15:40:32#MaxMemeMexico had to be done @Max33Verstappen 😁 https://t.co/VRdz1eZtHW reageer retweet
#MaxMemeMexico
Mijn mondhoeken krulden er wel van omhoog (maar dat kan ook liggen aan mijn gebrek aan slaap in de afgelopen week)quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog geen gniffel. Slechte woordgrap.
Honestly!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken krulden er wel van omhoog (maar dat kan ook liggen aan mijn gebrek aan slaap in de afgelopen week)
overactingquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:50 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ThatMateDave twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 15:40:32#MaxMemeMexico had to be done @Max33Verstappen 😁 https://t.co/VRdz1eZtHW reageer retweet
#MaxMemeMexico
For sure.quote:
*Zonnequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
Zunne* grote vuurbal jonguh!!!
*mijn Brabants is kut, geen idee. hier moet je 't maar mee doen.
Afgebroken/versplinterde halve voorvleugel Nasr door rijden over curbs.... Heel veel rotzooi, daarom red flagquote:
Zag 't net jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
De boem
[ afbeelding ]
En de oorzaak
[ afbeelding ]
Haloquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
De boem
[ afbeelding ]
En de oorzaak
[ afbeelding ]
Het is de schuld van de rabob Halo![]()
Je mag ook niet weg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:33 schreef F1gamer het volgende:
Mooi, is dat![]()
Fok is kaduuk als ik naar andere topics wil
In andere topics willen zitten tijdens een F1-weekendquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:33 schreef F1gamer het volgende:
Mooi, is dat![]()
Multitasken heet datquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In andere topics willen zitten tijdens een F1-weekend
Owja, ff m'n manager updaten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Besteed je aandacht maar aan andere F1-dingen.
Ik zie geen abnormaliteiten, maar als ik ergens mee kan helpen moet je het even laten weten (dm, pm of een topic in BUG).quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:33 schreef F1gamer het volgende:
Mooi, is dat![]()
Ik had er ook last van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik zie geen abnormaliteiten, maar als ik ergens mee kan helpen moet je het even laten weten (dm, pm of een topic in BUG).
Had je ook zo'n vaag zwart scherm?quote:
Ja!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Had je ook zo'n vaag zwart scherm?
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_broadcastersquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:42 schreef THEFXR het volgende:
de regie van een race, is dat het team van het circuit of een team wat meereist met de rest van het circus?
ah zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_broadcasters
Wordt geproduceerd door de FOM, en tv-zenders nemen de beelden daar weer bij af.
Hé! Dank voor de info.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_broadcasters
Wordt geproduceerd door de FOM, en tv-zenders nemen de beelden daar weer bij af.
Of een spoilertje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:05 schreef YokiKater het volgende:
Niets doet het hier, potverdikkie. Heeft er iemand een lieve DM voor mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlak voor die gif begintquote:
En boven?quote:
Ik las op reddit dat hij is opgepakt vanwege dat streamgedoe.quote:
Niet de eerste keer dat Mercedes daarvan last heeft in Mexico:quote:
https://klemcoll.wordpres(...)ericana-mexico-1952/quote:the 1934-mile open road race up the length of Mexico. The “Carrera” as it was called began in 1950 and was run for five years.
(...)
The 1952 race which lasted five days over eight stages, started at Tuxtla Gutiérrez not far from the border with Guatemala and continued north to Cuidad Juárez.
(...)
On the first day a large bird, perhaps a buzzard, struck and destroyed their windshield when they were going well over 100 mph, slightly injuring Klenck.
Proefrit geboekt. Hopen dat ie street legal is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand de 3 zitter Arrows Ax3 kopen om te carpoolen naar het werk
https://racecarsdirect.com/Advert/Details/78524/2001-arrows-ax3
[ afbeelding ]
Ik ga meteen een pagina maken bij dreamsanddonate om deze droom waar te maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand de 3 zitter Arrows Ax3 kopen om te carpoolen naar het werk
https://racecarsdirect.com/Advert/Details/78524/2001-arrows-ax3
[ afbeelding ]
zie OPquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:45 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Hoe laat is fp3/kwali eigenlijk?
OPquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:45 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Hoe laat is fp3/kwali eigenlijk?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:05 schreef F1gamer het volgende:
Iemand goed werkende stream.
Ik heb alle linkjes al geprobeerd uit het handige linkje topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
+1.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:05 schreef F1gamer het volgende:
Iemand goed werkende stream.
Ik heb alle linkjes al geprobeerd uit het handige linkje topic
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:06 schreef exile79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2016 17:08:50 ]
Pas sinds 1 rondje jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:29 schreef Doevelaer het volgende:
Ik kijk net; RB's erg laat de baan op of niet?
Of dat downforce soms belangrijker is dan topsnelheid.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:35 schreef CrashO het volgende:
Ricciardo 12e in de speedtrap en 2e in de laptimes.
Laat weer mooi zien wat een goed frame kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |